Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Jepp,ville klart tenkt på bil før ny mobil..ingen konkurranse det :)

Hehe,ok..at madamen blir vanskelig vil vi ikke ha,kjenner til den :p

Hehe...ikke sant. Og hvis jeg kjøper til henne..og ikke meg....blir JEG vanskelig å ha med å gjøre. Da er man like langt. :D

Slipper det rote jeg,madamen er Apple fan :nei2: jeg er Android fan :) ..hun vil ikke ha skjiten jeg bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slipper det rote jeg,madamen er Apple fan :nei2: jeg er Android fan :) ..hun vil ikke ha skjiten jeg bruker.
Hehe..oki, da er det jo greit. Jeg klarte tidlig å overbevise madammen om at ting fra Apple er noe man ikke kjøper. ;) Har lært henne at alt med en "i" foran skal man holde seg langt unna. Så vi er "haters" begge to og ler hver gang vi ser noe negativt om Apple. :) Endret av Maximalyd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe..oki, da er det jo greit. Jeg klarte tidlig å overbevise madammen om at ting fra Apple er noe man ikke kjøper. ;) Har lært henne at alt med en "i" foran skal man holde seg langt unna. Så vi er "haters" begge to og ler hver gang vi ser noe negativt om Apple. :)

Hehe,har prøvd mange ganger å overbevise madamen på det samme men tror ikke det skjer med det første...du har ikke lyst å fortelle meg hvordan du klarte det? ;)

Lenke til kommentar

Hehe..oki, da er det jo greit. Jeg klarte tidlig å overbevise madammen om at ting fra Apple er noe man ikke kjøper. ;) Har lært henne at alt med en "i" foran skal man holde seg langt unna. Så vi er "haters" begge to og ler hver gang vi ser noe negativt om Apple. :)

Kommer aldri til å kjøpe noe iStuff heller, er ikke noe for meg.
Lenke til kommentar

Hehe,har prøvd mange ganger å overbevise madamen på det samme men tror ikke det skjer med det første...du har ikke lyst å fortelle meg hvordan du klarte det? ;)

Det tror jeg ikke du noensinne vil klare med mindre det skjer ett mirakel ;). Jeg sniffer litt på WindowsPhone siden jeg driver med programering i Windows. men jeg har jo GS3 så gidder ikke å stresse med ting :)

Lenke til kommentar

God kveld. Massevis av øl, vodka og vin... kjøpe litt varer fra utlandet i Norge er knall. Billig fyll :D.

Lykke til med å bli blind.

Men nå er høstferien over for dere nubs, trololol.

Hehe, tror ikke det er så stor fare for det. Kjøpte selv nylig noen liter vodka og et brett øl, passer alltid på at forseglingen er ordentlig, og at er "ordentlig" polsprit såklart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...