Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 fett.. jeg har posta i søvne WW... Jeg vurderte å kjøpe en Google telefon, men tror den jeg så på mangla minnekort og da ble det en S3. Nå skal jeg prøve å holde liv i S3en i minst 1 år eller 2. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 See her du Mobilabonnementet Grunnpakka for 99,- kroner http://www.onecall.n.../grunnpakka.php Samsung Galaxy S3 271.kr i 24 mnd hos onecall http://www.onecall.n...hp?MOBILEID=162 Men det er med One Call da. Det vil jeg ikke ha. Har hatt Telenor i mange år og skal fortsette med det. Men skal jeg kjøpe, blir det uten abonnement. Må bare vente litt, for jeg skal ha to. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 hadde telenor, fikk høy regninger og rot. Bytta til annet abb. i 08 og siden har jeg ikke rørt Telenor. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 fett.. jeg har posta i søvne WW... Jeg vurderte å kjøpe en Google telefon, men tror den jeg så på mangla minnekort og da ble det en S3. Nå skal jeg prøve å holde liv i S3en i minst 1 år eller 2. Ja, den har ikkje minnekort... men eg kjøpte microusb til usb adapter, og med 32gig minnepenn, så får eg med det eg vil ha Litt tungvint... men det er ei fiffig løysning Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Men det er med One Call da. Det vil jeg ikke ha. Har hatt Telenor i mange år og skal fortsette med det. Men skal jeg kjøpe, blir det uten abonnement. Må bare vente litt, for jeg skal ha to. Skal du ha 2 S3? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja. en fiffig løsning det, men lit tungvint som du sier ^^finn en feil... Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Ja. en fiffig løsning det, men lit tungvint som du sier ^^finn en feil... 2*? Blåmerker på foten til venstre, opphovna på ankel til høgre. Hårskilje rundt ankel. Det vart vel 3 det? Endret 5. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Den til høyre er ikke hoven... er den til venstre som har blåmerke og hevelse som du ser . DH er risikofylt og jeg har også en del arrvev på bena som du sikkert ser. Skulle sett meg når jeg skulle ut av bilen på mandag. Kom meg ikke ut fra bak rattet og måtte skyve setet så langt bak som mulig sia det ikke var noe godt. Har bestilt ankelbeskytter nå. Og den ankelen har jeg allerde fucka i sommer da jeg også tryna. Artige er at armen jeg smalt inn i bjørka har ett blåmerke fra albue til skulder... Endret 5. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, det skal ikkje væra lett! Godt du held deg fargerik Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jepp... viktig med litt farver på kroppen . Men kjører ikke DH på en stund nå. Må la kroppen lege seg siden ankelen er litt fucka nå Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Til dykk som er glad i maarud chips Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 hadde telenor, fikk høy regninger og rot. Bytta til annet abb. i 08 og siden har jeg ikke rørt Telenor. Jeg har ALDRI hatt høye regninger, og har ALDRI hatt trøbbel. Samt at de ALLTID har gitt meg god service på telefon. Derfor holder jeg meg til Telenor. Skal du ha 2 S3? Må jo det...hehe....madammen vil også ha en vettu. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 God helg. Deilig med fredager når man slutter tidlig på jobben. Noen som har noe spennende føre seg denne helgen...blir vel litt alkohol og god mat her tenker jeg Er jobben som betaler mobil kostnadene her så koste hva det koste vil Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) hadde telenor, fikk høy regninger og rot. Bytta til annet abb. i 08 og siden har jeg ikke rørt Telenor. Jeg har ALDRI hatt høye regninger, og har ALDRI hatt trøbbel. Samt at de ALLTID har gitt meg god service på telefon. Derfor holder jeg meg til Telenor. Skal du ha 2 S3? Må jo det...hehe....madammen vil også ha en vettu. Ah, trudde det var for å ha ein i reserve Endret 5. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ah, trudde det var for å ha ein i reserve Hehe..nei, er ikke SÅ ille. Men hun vil ha det samme som meg, men da må jeg vente litt med å kjøpe. Har ikke råd til å spy ut over 8000 kr nå. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er vel bare å kjøpe en nå det Knut og så en til madamen senere Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er vel bare å kjøpe en nå det Knut og så en til madamen senere Hehe..da blir hun misunnelig og vanskelig å ha med å gjøre. Har ikke råd til én heller nå da. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hehe,ok..at madamen blir vanskelig vil vi ikke ha,kjenner til den Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hehe,ok..at madamen blir vanskelig vil vi ikke ha,kjenner til den Hehe...ikke sant. Og hvis jeg kjøper til henne..og ikke meg....blir JEG vanskelig å ha med å gjøre. Da er man like langt. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hehe,ok..at madamen blir vanskelig vil vi ikke ha,kjenner til den Hehe...ikke sant. Og hvis jeg kjøper til henne..og ikke meg....blir JEG vanskelig å ha med å gjøre. Da er man like langt. Eg har råd... men eg ynskjer å bruka pengane på bil i fyrste omgang... og det trur eg er smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå