Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehem... mangler minnekort, bruk av enheten som eksternt lagringsmedium da man ikke kan koble den til en PC eller tilsvarende å få tilgang til mappestrukturen. OSet er meget produsentrestriktert og låst. Apple vet best, forbruker vet ikke best måten å oppføre seg på. Generelt dårligere ytelse enn andre enheter i tilsvarende prisklasse.

Med alle disse svakhetene generelt så fortjener den ikke en 5er en gang. knapt en 4er.

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er faen kjøpe gal frister jevlig nå og kjøpe meg en Samsung Galaxy S III :green:
Hvem har ikke lyst på en S3. :p

See her du Mobilabonnementet Grunnpakka for 99,- kroner

http://www.onecall.n.../grunnpakka.php

Samsung Galaxy S3 271.kr i 24 mnd hos onecall :dribble:

http://www.onecall.n...hp?MOBILEID=162

Og då er det til sammen 6504kr for telefonen, altså, rundt 2000kr meir i forhold til kva den kostar utan bindingstid? Men eg ville bestilt folkepakka (rettere sagt har* bestilt for god stund tilbake).... for det er billegare enn å kjøpa grunnpakka + data pakken. :)

Lenke til kommentar

@jokingnutra: +

One Call

Hei,

Som mange av våre kunder har merket, ble det en tøff start på oktober på grunn av et strømbrudd i Oslo som dessverre resulterte i dekningsutfall over store deler av landet.

Etter en så uheldig start på måneden ønsker vi å gjøre noe hyggelig for alle våre kunder. Derfor gir vi deg

fri bruk av mobildata i hele oktober

Fri bruk av mobildata er allerede aktivert på ditt mobilabonnement, og du trenger ikke å foreta deg noe. Du binder deg ikke til noe, og abonnementet ditt med One Call løper som normalt etter at fri mobildata-perioden er over 31. oktober 2012.

Vi beklager ulempene dekningsutfallet medførte for deg, og vi håper du benytter muligheten til å bruke så mye internett på din mobiltelefon du ønsker i oktober- uten at det koster deg noe.

Her kan du lese mer om fri bruk av mobildata

Ønsker du å komme i kontakt med vår kundeservice kan du lese mer på www.onecall.no/kundeservice

Ha en fin dag,

Hilsen alle oss i One Call

Snakk om god kundeservice me har hjå OneCall ;)

Lenke til kommentar

Er som sagt før billigere å kjøpe telefon uten abb. Jeg har kjøpt med abb. for første og siste gang her for mange år siden. Sist jeg gjorde det var i 07 og det var en Nokia som jeg trengte. Endte opp å koste meg mer enn jeg ville betalt for den uten abb.

Har snart OneCall abb. her oppe og går. Får fri bruk av data ut denne måneden så ganske nice. De ga kundene sine det etter problemene som var i starten av måneden :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men jeg har tatt de samme benchmarka med min GS3 m/4.1.1 uten Samsung GUI og oppnåd en høyere score. Man kan i det minste se at til den priser forsvarer den seg. LG telefonen er en bra enhet, men LG har fått ett "dårlig" rykte for å ikke oppdatere enhetene sine etter at de "dreit" i kundene kan man si :p

Selvfølgelig har du det, alt blir jo best når du har det. LG er sikkert en bra enhet, men det er iPhone 5 og, samme hvilket rykte LG har. Med iPhone er du vertfall garantert å få gode oppdateringer når de kommer, og ikke 6 måneder for sent.

One Call

Hei,

Som mange av våre kunder har merket, ble det en tøff start på oktober på grunn av et strømbrudd i Oslo som dessverre resulterte i dekningsutfall over store deler av landet.

Etter en så uheldig start på måneden ønsker vi å gjøre noe hyggelig for alle våre kunder. Derfor gir vi deg

Fri bruk av mobildata er allerede aktivert på ditt mobilabonnement, og du trenger ikke å foreta deg noe. Du binder deg ikke til noe, og abonnementet ditt med One Call løper som normalt etter at fri mobildata-perioden er over 31. oktober 2012.

Vi beklager ulempene dekningsutfallet medførte for deg, og vi håper du benytter muligheten til å bruke så mye internett på din mobiltelefon du ønsker i oktober- uten at det koster deg noe.

Ønsker du å komme i kontakt med vår kundeservice kan du lese mer på www.onecall.no/kundeservice

Ha en fin dag,

Oi, det var ikke verst nei. Synes OneCall er ganske imponerende egentlig. Men reklamene deres må være verdens mest irriterende. :huh:

Lenke til kommentar

Oppdateringer er en possitiv ting, men det har oppstått problemer for de som har de eldre enhetene. Pers. så bryr jeg meg ikke så mye om oppdateringer da jeg fjerner orig. software og legger inn annen egnet software.

Og vi har bencha to GS2 på Itavisen. Ene var min egen med custom software andre var assap sin med stock. Hadde en meget stor ytelsesforskjell på de 2 enhetene og var på den programvaren vi brukte da over 1k i forskjell i score.

Lenke til kommentar

One Call

Hei,

Ha en fin dag,

Oi, det var ikke verst nei. Synes OneCall er ganske imponerende egentlig. Men reklamene deres må være verdens mest irriterende. :huh:

Irriterande? :nei2: "Hva er dette her? Liten uleselig skrift? Nei det skal vi ikke ha noe av! Vekk med det." Sjølv ser eg reklame særs skjeldan.

Edit: Og måten dei alltid kjem gåande inn på skjermen frå høgre side... Det får meg til å humra :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Oppdateringer er en possitiv ting, men det har oppstått problemer for de som har de eldre enhetene. Pers. så bryr jeg meg ikke så mye om oppdateringer da jeg fjerner orig. software og legger inn annen egnet software.

Og vi har bencha to GS2 på Itavisen. Ene var min egen med custom software andre var assap sin med stock. Hadde en meget stor ytelsesforskjell på de 2 enhetene og var på den programvaren vi brukte da over 1k i forskjell i score.

Om du bryr deg betyr svært lite, på oppdateringer vinner Apple. Selvfølgelig har man noe å hente ved rooting, men da kan ikke du lenger klage på jailbreak. Same shit, different wrapping. Uansett så vil ikke vanlige forbrukere hverken roote eller jailbreake, så det er totalt urelevant. Det er heller ikke levert av leverandør, så da er man over på noe annet.

Er ingen fan av reklame selv, men noen ganger er man opptatt av noe annet og da kommer de fort. :) Er OneCall som kjører de reklamene med den jenta som går på fjellet og tester dekning, ringer kundeservice for å se responstid osv.. Utrolig dum reklame, spesielt nå som alle andre selskap leverer samme varer til lik pris, men OneCall bruker fortsatt "billigere trenger ikke å være dårligere" i reklamene sine. :nei2:

Lenke til kommentar

ser sjelden på reklamer her også... 5 dager til jeg har mitt OneCall oppe og går... for lang tid når jeg vet jeg har fri tilgang på data vi det :p

Passar veldig godt for meg... då eg ikkje har trådlaust nett heima heller, og heil maks når ein er ute :D

På G nexus'en så pleier eg å setje opp at mobilen skal sende ein advarsel når eg nærmar meg 1000MB i databruk... men denne månaden kan eg skru det av ;)

Ein reklame er morosam, den om youghurt: Hvem er du? Jeg er deg.... osv.

Lenke til kommentar

Om du bryr deg betyr svært lite, på oppdateringer vinner Apple. Selvfølgelig har man noe å hente ved rooting, men da kan ikke du lenger klage på jailbreak. Same shit, different wrapping. Uansett så vil ikke vanlige forbrukere hverken roote eller jailbreake, så det er totalt urelevant. Det er heller ikke levert av leverandør, så da er man over på noe annet.

Er ingen fan av reklame selv, men noen ganger er man opptatt av noe annet og da kommer de fort. :) Er OneCall som kjører de reklamene med den jenta som går på fjellet og tester dekning, ringer kundeservice for å se responstid osv.. Utrolig dum reklame, spesielt nå som alle andre selskap leverer samme varer til lik pris, men OneCall bruker fortsatt "billigere trenger ikke å være dårligere" i reklamene sine. :nei2:

"Nei den har jeg ikke sett."

Eg skal ikkje legge meg for mykje bort i diskusjonen...

Men roote telefonen er vel ikkje så mykje for å åpne tilsvarelige funksjonar... eg roota min med google sitt factory image for G Nexus... pga at jelly bean til den norske tok ekstremt lang tid i forhold til USA... og no får eg oppdateringar rett frå google :D

Jeg bestilte meg OneCall fordi jeg var møkka lei "Big Bills" fra Tele2 ;). Så da når onecall leverte noe rimeligere så hoppa jeg over til dem...

Godt valg! Folkepakka? Eg er veldig fornøgd som kunde hjå OneCall i snart eit år ;)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Jeg roota mest fordi jeg ikke liker samsung sitt GUI. Men fikk jo noen funksjoner ekstra siden jeg gikk over til 4.1.1 blant annet.

@WW: Ble flexi her og nå. Jeg ringer ikke mye, sender mest SMS og benytter meg av alle mulige trådløse nett jeg kommer over samt at jeg også har trådløst nett her jeg bor.

posten%20-%20rot%20rot%20rot.JPG

^^ noen bedre?

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Stemmer nok det WhatWorld, men når man rooter / jailbreaker er det ikke lengre samme produkt det er snakk om.

Kjøpte faktisk S3'en min med abonnement, har brukt å kjøpe uten før. Den var på kampanjetilbud så det ble rimeligere enn å kjøpe mobil og abonnement separat. :)

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg roota mest fordi jeg ikke liker samsung sitt GUI. Men fikk jo noen funksjoner ekstra siden jeg gikk over til 4.1.1 blant annet.

posten%20-%20rot%20rot%20rot.JPG

^^ noen bedre?

Ja, det er ein av grunnane til at eg kjøpte google telefon :)

Nei, så gale har det nok ikkje vore hjå meg....

Men ta ein sjekk på timestampen på min siste quote frå deg :eek:

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...