Rolf_X Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 De sony mobilene er ganske råe med tanke på at de har bra ytelse og er vantette Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Spørsmålet er bare hvor lenge de forblir vanntette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Utrolig hvor skitten en iPod Touch blir etter noen år. https://www.dropbox.com/s/wwdnfsgenc1h78d/2012-10-04%2023.11.50.jpg?m 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Litt som Steve Jobs? http://en.wikipedia....istortion_field Bare måtte. Endret 4. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Begynner å lure på om MhMh og Rolf_X har en eller annen psykisk lidense som gjør at alt annet enn deres egen verdens stenges ute? Livet skal ikke være lett, nei.. Morsom du... Bare fordi noen ikke liker det råtne eple kaller du dem psykisk syke . Er jo lov til å være kritisk til ett merke . Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 I steden for å ta slikt i tråden, vil jeg anbefale dere å enten ta det via PM, eller rapportere det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva som er nytt på Apple iPhone 5 er et 3d kart, og det kartet er ikke Fullstendig i bergen da og det andre som er nytt litt støre skjerm, og det Apple ha 5000.kr for hm det er f**n ran da. Og om 1 år så begynne moroa på nytt i gjenn da Apple iPhone 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jeg må si meg enig med 10minutemail. Ellers er det ikke bare sånn at man ikke liker Apple, Rolf_X, men blar man gjennom disse sidene så ser du at det er mange innlegg rettet mot Apple og dems produkter, og setter Apple på den dårlige siden. Ser du Apple fan som holder på slik egentlig? Nei. Er ganske så utrolig, så 10minutemail har rett i det han sier. Selv om man er Android fanboy finnes det grenser. Til Rolf_X under her: Du kan tenke litt lengre vel? I motsetning til Android, hvor det er flere titals (?) firmaer som lager telefoner til, så er Apple et og eneste firma som skal levere millioner av telefoner, aleine. Synes du det er rart/teit/helt forpult, at de holder på slik, at folk må vente osv, så vet jeg ikke hva jeg skal tro. Endret 4. oktober 2012 av Lami 2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Og tilhengerne flokker seg da igjen... apple produserer da også for få og man får da bestillingslister/ventelister. Og slik egger de opp mengden vær gang... Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hva som er nytt på Apple iPhone 5 er et 3d kart, og det kartet er ikke Fullstendig i bergen da og det andre som er nytt litt støre skjerm, og det Apple ha 5000.kr for hm det er f**n ran da. Og om 1 år så begynne moroa på nytt i gjenn da Apple iPhone 6 Hva var nytt på de nye HTC-ene, Samsungene osv? Ytelse og oppgradert programvare hovedsaklig? Riktig. Det funker ikke å si at iPhone ikke er oppgradert fordi den SER lik ut, er lov å tenke litt vet du. Og tilhengerne flokker seg da igjen... apple produserer da også for få og man får da bestillingslister/ventelister. Og slik egger de opp mengden vær gang... Ser du? Nå gjorde du nøyaktig som jeg sa over. Så snart noen motargumenterer deg, sier du at "sauene nekter uansett" uten å komme en en eneste grunn for det du sier. Patetisk. Endret 4. oktober 2012 av 10minutemail 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 drit i det hellsikkes apple vs alt annet her i verden! dere er som noen høner på handletur, bare kakling og hukling Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Mange som er enig med deg Rolf (som meg) men hva er vitsen med å nevne det så og si hver dag,tror det fleste kjenner til synet ditt til Apple og deres produkter...kan jo ikke nevne Apple uten at du må komme med noe nedsettende om produktene eller de som kjøper det. Vi alle vet det er bedre produkter der ute men la nå de som vil kjøpe produkter fra Apple gjøre det uten å måtte høre skjit om det hver dag. 4 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Problemet igjen selv man bare sier en liten ting så hisser enkelte "tullinger" seg opp vær bidige gang. Og det at de bevist produserer få i starten er noe de har gjort vær gang. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 De sony mobilene er ganske råe med tanke på at de har bra ytelse og er vantette Fikk løst på en Sony Acro S da, og ikke må jeg glømme Samsung Galaxy S III.Er faen kjøpe gal frister jevlig nå og kjøpe meg en Samsung Galaxy S III https://nettbutikk.telenor.no/mobil/samsunggalaxyslll?gclid=CNjWto2p6LICFSR6cAodUCEAYg#!?cid=p-00484-bet-gog-mob-samsung Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har du penger til å kjøpe uten abb. så gjør det like greit. Billigere det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg trenger bare en mobil, med 2 blir for mye hvis ikke system feil på klokka er borte da kjøper jeg ny mobil da. Bare da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er faen kjøpe gal frister jevlig nå og kjøpe meg en Samsung Galaxy S III Hvem har ikke lyst på en S3. 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nei, Henrik er på hytta https://www.dropbox....%2019.33.41.png Han setter sikkert pris på, at du la ut et bilde. Med hele navne og nummere hans 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Det må jeg si, sitter her nå med SMS Street, headsett til 2000 kr, og merket noe var veldig galt når jeg skulle prøve og spille med de. Nemlig så kommer lyd fra høyre i venstre høreklokke og omvendt, testet noen andre headsett for og utelukke at det ikke var noen feile innstillinger på PCen... Ganske utrolig at det skal være en så stor feil på et så dyrt headsett, får dra tilbake til Expert. Skal uansett byttet i Beats By Dr.Dre Studio for og teste de også. Edit: Han setter sikkert pris på, at du la ut et bilde. Med hele navne og nummere hans Hehe, ja nå vet jeg hvem jeg skal ringe med skylt nummer om natten! Hehe, neida... Endret 5. oktober 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Trodde alle her visste navnet allerede :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå