Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

load temp nå er 55-65 grader :ohmy:

syns idle temp har noe å si :p vil ikke at dataen skal være veldig varm når jeg ikke bruker den ;)

Men du skjønner jo selv at når du har en h100 så er jo idle temps lave, men idle temps har nada å si uansett, det er litt sånn bragging by the newbies når det ikke betyr noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har fått G35 nå. :love:

load temp nå er 55-65 grader :ohmy:

syns idle temp har noe å si :p vil ikke at dataen skal være veldig varm når jeg ikke bruker den ;)

Men du skjønner jo selv at når du har en h100 så er jo idle temps lave, men idle temps har nada å si uansett, det er litt sånn bragging by the newbies når det ikke betyr noe.

Hehe, joiner deg om en stund det er greit? Skal vi præike over Skype ettersom at jeg nettopp fikk G35? :wee:

Så btw meldingen din, ser nydelig ut.

Lenke til kommentar

Noen her som har opplevd at man kjenner en lukt av brent plastikk eller brent toast helt plutselig? Har skjedd et par ganger i uka med meg i noen måneder nå. Er helt tilfeldig hvor jeg er, og når på dagen dette skjer, og lukten forsvinner like kjapt som den kom. Har googla litt, og det ser ut til at man anbefaler å få det sjekka. Skal ta kontakt med lege i morgen :/

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

det er ikke noe problem :p problemet er bare hvem :ermm: de som spiller bf3 på min skypeliste er ikke på :ohmy:

Lyden er fantastisk!

Joiner deg. ;)

Lenke til kommentar

Noen her som har opplevd at man kjenner en lukt av brent plastikk eller brent toast helt plutselig? Har skjedd et par ganger i uka med meg i noen måneder nå. Er helt tilfeldig hvor jeg er, og når på dagen dette skjer, og lukten forsvinner like kjapt som den kom. Har googla litt, og det ser ut til at man anbefaler å få det sjekka. Skal ta kontakt med lege i morgen :/

Ja faktisk, gjorde det i går når jeg tenker meg om, men kan hende at folk fyrer med plast her omkring.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...