Rolf_X Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 innenlands er vel det eneste de kan "delvis" enda.... Å sende noe over landregrenser = helvete og bare problemer. Jeg har betalt for en vare, men varen er meget dårlig og treg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 så det, kjører intel brun test nå Bra! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) "you are first in queue" deilig å hoppe foran 3 andre i køa når jeg har premium og ikke de på BF3 for å komme inn på serveren Endret 4. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 load temp nå er 55-65 grader syns idle temp har noe å si vil ikke at dataen skal være veldig varm når jeg ikke bruker den Men du skjønner jo selv at når du har en h100 så er jo idle temps lave, men idle temps har nada å si uansett, det er litt sånn bragging by the newbies når det ikke betyr noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har fått G35 nå. load temp nå er 55-65 grader syns idle temp har noe å si vil ikke at dataen skal være veldig varm når jeg ikke bruker den Men du skjønner jo selv at når du har en h100 så er jo idle temps lave, men idle temps har nada å si uansett, det er litt sånn bragging by the newbies når det ikke betyr noe. Hehe, joiner deg om en stund det er greit? Skal vi præike over Skype ettersom at jeg nettopp fikk G35? Så btw meldingen din, ser nydelig ut. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 hehe takk ja det er greit skal vi prøve å få med mange i et stort party? og med mange på skype? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det kan vi godt bare så lenge dem helst prater norsk. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 det er ikke noe problem problemet er bare hvem de som spiller bf3 på min skypeliste er ikke på Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Noen her som har opplevd at man kjenner en lukt av brent plastikk eller brent toast helt plutselig? Har skjedd et par ganger i uka med meg i noen måneder nå. Er helt tilfeldig hvor jeg er, og når på dagen dette skjer, og lukten forsvinner like kjapt som den kom. Har googla litt, og det ser ut til at man anbefaler å få det sjekka. Skal ta kontakt med lege i morgen :/ Endret 4. oktober 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 det er ikke noe problem problemet er bare hvem de som spiller bf3 på min skypeliste er ikke på Lyden er fantastisk! Joiner deg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 greit Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen her som har opplevd at man kjenner en lukt av brent plastikk eller brent toast helt plutselig? Har skjedd et par ganger i uka med meg i noen måneder nå. Er helt tilfeldig hvor jeg er, og når på dagen dette skjer, og lukten forsvinner like kjapt som den kom. Har googla litt, og det ser ut til at man anbefaler å få det sjekka. Skal ta kontakt med lege i morgen :/ Ja faktisk, gjorde det i går når jeg tenker meg om, men kan hende at folk fyrer med plast her omkring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 greit Battlefield ble så mye bedre med surround. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Man vet at noe er galt når PCen bruker nesten 3 timer på å flytte en sang på 3MB... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Man vet at noe er galt når PCen bruker nesten 3 timer på å flytte en sang på 3MB... Haha, funnet ut av problemet? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Dårlege sektorar? tatt benchmark? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser ut til at SSD'en min har problemer.. kjørte AS SSD benchmark og får max 7mbps på read og write PCen virker jo rask osv som normalt da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kromskallen er sur. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Haha, mobber du og Henrik han igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå