Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene

RAM brikkene klarer seg bra uten ekstra kjøling. Skjønner ikke hvorfor du betaler for det.

Vel i kabinettet mitt har dei ein tendens til å verta varme... og det er jo berre snakk om ein liten slant... Ein liten slant for at ram-brikkene ikkje skal verta for varme

Meg: Vel, eg hadde ein hdmi kabel liggande, plugga den i, og fekk mykje betre skjermbilete.

Og 46" som eg kjøpte, den har kun hdmi uansett.

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Rolf: du står ikkje ved ein feiltakelse i feil mappe i winamp?

Meg: Hdmi då? Sjølv har eg 16GB RAM i mi maskin :D

Sjølv ventar eg med kjøp av ssd til Samsungs 840serien ssd kjem ut... eg ville kjøpt 16GB ram om eg var deg... men det er jo meg då... men det er ikkje eit "must"..

Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene :)

Venter selv på 840 Pro, har 830 idag, men ble såpass imponert av ytelsen at jeg går for en oppgradering! Pluss så trenger jeg mer plass! :)

Ja, høyrde den skulle koma, så då tenkte eg det var like greit å venta på den. ;)

Lagringsplass er noko eg slit særs lite med.

Lenke til kommentar

Hmm, tenkte å sette meg med og overklokke PCen en dag.. :hmm:

Men problemet er at jeg har ikke drevet med overklokking siden Socket 775, og det er ganske mange forandringer som har skjedd ser jeg... Er vel ikke noen som vet om en god og kjapp innføringsguide i hva som er nytt? Maskinvare: i7-3770K og Asus P8Z77-V Deluxe.

:)

Lenke til kommentar
Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

Ser vel at WW skrev nynorsk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

Ser vel at WW skrev nynorsk?

Det er jo ikke noe språk!

Lenke til kommentar

@maXIMA: Jeg har GoPro her, men skal få suction mount til den slik at jeg får den festet i frontruta her. Er også testsjåfør noe du kanskje allerede har oppdaget :ph34r: .

Ser ut som "kanskje" pakka mi kommer seg til England nå. Nesten 14 dager i Oslo. Det må jo være ny rekord for utgående pakker :p

Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe språk!
Bokmål er heller ikke språk, men det er DET som skal brukes. ;)

Jeg har GoPro her, men skal få suction mount til den slik at jeg får den festet i frontruta her. Er også testsjåfør noe du kanskje allerede har oppdaget :ph34r: .

Hehe...du får montere den, ja. :)

Yupp, jeg vet at du er det. :)

Søk på "russian car crash" på youtube, så ser du mange teite kræsj. :p

Lenke til kommentar

Er artig greie å gjøre på fritiden og får jo litt for det innimellom. Er også derfor jeg var litt langt nord i vår :) .

Jeg har sett så mange av de at jeg skjønner godt hvorfor de bruker de kameraene. Har vurdert det selv i bilen og bestilt feste for GoPro kameraet mitt nå :).

Forsov meg i dag og i morgen skal jeg en rask tur ned til Lier.

Tror jeg har satt pers. rekord i oppbrente solenoider. Den jeg fikk i reklamasjon var så dårlig at den røyk med en gang. Bestilte å kjøpe en meget kraftig en som jeg fikk montert nå. Har vist en trekkraft på nærmere 6kg og den ser ut til å gjør jobben med letthet. Men så har jeg nå også meget mangle kabler lagt opp for dette her nå. 1rele, 2 sikringer, 1 fjernstyringsboks pluss alle ledninger som da må kobles. Samt at jeg har den solenoiden i bakluka som det er strekt en ledning til.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...