w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Rolf, du har sikkert kjørt forbi kiwi, rimi og coop? vet du hvorfor de har "sperra" vegen bortover der? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Personlig aner jeg ikke... men vet ca. hvilken veg du snakker om i Øyer nå . Jobber fælt med E6en også nå vet jeg. Kan være at de tar service på vannledninger i området. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) da så, men de har ikke satt opp noen skilt fra andre siden av vegen leste inlegget på nytt og så at jeg ga litt lite informasjon men det er vegen du kjører på i 40 KM/t og fartsdumper Endret 3. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Rolf: du står ikkje ved ein feiltakelse i feil mappe i winamp? Meg: Hdmi då? Sjølv har eg 16GB RAM i mi maskin Sjølv ventar eg med kjøp av ssd til Samsungs 840serien ssd kjem ut... eg ville kjøpt 16GB ram om eg var deg... men det er jo meg då... men det er ikkje eit "must".. Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene Venter selv på 840 Pro, har 830 idag, men ble såpass imponert av ytelsen at jeg går for en oppgradering! Pluss så trenger jeg mer plass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tar kvelden nå folkens, god natt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) god natt kromskallen! vi må få til noen runder bf3 i morgen kjører det på ultra uten lagg Endret 3. oktober 2012 av Kabom Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Der sier du noe ja, må få spilt litt BF3 senere idag! Kjøpte Premium i går, så må få testet ut flere av de nye banene. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 de banene er gode de, bare litt store for en som er vandt til baner fra cod og cs spill Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 At banene er store er jo bare et pluss, fikk prøvd litt av AK i går, men har enda ikke prøvd noen av banene fra CQ. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen som har testet den russiske søkemotoren yandex. http://www.hardware.no/artikler/her-er-russlands-chrome-killer/113208 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 mange som er på fuglejakt på Close Quarters nesten bare hagler å se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen som har testet den russiske søkemotoren yandex. http://www.hardware.no/artikler/her-er-russlands-chrome-killer/113208 Det er en nettleser? Har testet den og liker ikke. Husker ikke hvorfor, men ble irritert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen som har testet den russiske søkemotoren yandex. http://www.hardware....e-killer/113208 Det er en nettleser? Har testet den og liker ikke. Husker ikke hvorfor, men ble irritert. Ja det er en nettleser, jeg skrev feil ang ordet søkemotren Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Sitte 14 dager i kø for The hobbit billetter..noen har for mye fritid mellom fingrene Endret 3. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jepp... noen har for mye fritid... Hmm.. pakka jeg sendte for snart 14dager siden til England har vist ikke forlatt Norge. Får vel sende en epost til posten å høre Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Har vært chill det hvis man haddde tatt med telt Satt teltet på en liten plattform med gress og gjort det hjemmekoselig med primus og slikt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Hmm... når jeg er på turer i skauen ligger som regel teltet mitt igjen hjemme nå. Har nesten slutta med telt etter jeg begynte med hengekøye og tarp som igjen veier mindre enn ett telt gjør . Tror faktisk sekken jeg skal bruke når jeg skal være ute i skauen i 4 dager veier rundt 15-20kg maks. Har fjernet all dødvekt og strippa utrustningen for alt unødvendig dill/dall. Kommer til å lukte friskt når jeg kommer ut fra skauen . Endret 3. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 passe typisk min flaks... det regna når jeg var på butikken, jeg var klissblaut så jeg kjørte så fort jeg kunne hjem så plutselig fløy det av en plastikkskjerm av mopen, helt mørkt og ingen gatelys... leita og leita i et kvarter etter den med å kjøre frem og tilbake oppi grøftekanter og alt mulig... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 så plutselig fløy det av en plastikkskjerm av mopen Kjøp ny. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 http://mc-deler.no/moped_scooter.asp?C=B_2FS0THBV7&C1=C_2FS0THC3R&C2=D_2FS0THC6G&M=Suzuki%20..&M1=TS%20%2050%20X&M2Deksel/Tape&M3=&D=X_2FS0THC6F&Mi=MCD-005172 koster litt det det er alt for mye for noe man kan fiske med sølvteip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå