Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Det er ikke lov å skrive på dialekt!

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Det er ikke lov å skrive på dialekt!

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

:hrm:

Lenke til kommentar

Hehe... greit å ha noe planlegging. Bedre det enn å gå på måfa ;). Skal også levere fra meg kordinater til noen som er i sivilasjonen slik at vis vi ikke dukker opp igjen innen en avtalt tid så blir det varsla. Greit å ha ting forberedt i tilfelle noe går galt. Er ikke dekning for mobiler der jeg skal ut. Har vært i terrenget der for og det er røft.

Lenke til kommentar

Meg: Hdmi då? Sjølv har eg 16GB RAM i mi maskin :D

Sjølv ventar eg med kjøp av ssd til Samsungs 840serien ssd kjem ut... eg ville kjøpt 16GB ram om eg var deg... men det er jo meg då... men det er ikkje eit "must"..

Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene :)

Hvorfor hdmi?

DVI og HDMI er akkurat det samme, bare at hdmi sender både lyd og bilde, noe dvi ikke klarer, han får heller bruke hdmi om han skal kjøre 2 eller flere skjermer noe han neppe kommer til å gjøre og 16GB er ikke nødvendig når det hardeste man utsetter maskina for er spill.

Er dette en grei liste til en ikke hardcore gamer, men som spiller litt rollespill etc?

Satser på at linken funker: http://www.komplett....06-C60D9A627D2C

Ser bra ut, men trenger han et hovedkort til 1500kr? Her er ihvertfall mitt forslag. Mulighet for SLI i framtiden.

http://www.dustinhom...7be71e0c83dfc6b

Nei, jeg fant ett hk til ca 1000 lappen, har ikke sett på ditt enda, men sli eller crossfire driter han regelrett i og ulempene det medfører er like greit å ligge unna så lenge man kan det, mulig jeg tar ett billigere hk og ssd også slenger på ett 7970/gtx670, han behøver vel neppe 256GB ssd og 750W psu er noe overkill med bare ett kort, for det klarer seg med 750w til to 7970/gtx670 også.

Han kommer nok til å beholde maskina så lenge at når det er på tide å bytte ut så er det bare å kjøpe noe nytt av det "beste" igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...