WhatWorld Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Eg synest dei må få inn fleire achievements på cs:go... har jo nesten tatt alle sammen.... det eg ikkje likar med cs:go er at du kan ikkje joine servere rett frå steam, må inn i spelet, play, "other servers" og velge der... samme gjeld om du skal joine vennar.... og ein kan ikkje joine ein annan server, når ein allerede er på ein... men stort sett så likte eg cs:go.... litt vanskeleg å bli vant til i forhold til 1.6 og cs:s... recoilen er jo heilt annerleis og. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Hmm.. hva FAEN i hel**** da.... jeg finner ikke sangen jeg leter etter i musikkarkivet jeg har satt opp Winamp. Men spilles av det gjør den. Ett eller anna muffins og når jeg stopper å spille av så finner jeg den ikke seff anna enn på HDDen... men mappa skal bli skannet av Winamp. Mistenker en bug i software... tror avhengigheten min av kaffe har nådd ett nytt nivå. Går vist å drekker av kaffekanna Endret 3. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Er dette en grei liste til en ikke hardcore gamer, men som spiller litt rollespill etc? Det er jo visse ting der som kan forandres, ssd, psu og ram brikker, bare noe jeg satt sammen kjapt. Har skjerm, mus,tastatur, hdd ifra før. Og ja, jeg skal se på andre nett butikker, men komplett+mpx er de eneste sidene som er oversiktlige. Satser på at linken funker: http://www.komplett....06-C60D9A627D2C Endret 3. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Rolf: du står ikkje ved ein feiltakelse i feil mappe i winamp? Meg: Hdmi då? Sjølv har eg 16GB RAM i mi maskin Sjølv ventar eg med kjøp av ssd til Samsungs 840serien ssd kjem ut... eg ville kjøpt 16GB ram om eg var deg... men det er jo meg då... men det er ikkje eit "must".. Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene Endret 3. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) nope... for flere av filene i mappa dukker opp. men rundt 20 sanger mangler. Drar jeg de inn i spillelista så får jeg spilt de av. Og noen ganger dukker de også opp som ett album. Meget mystisk. Driver å skal bestille noe eks. millitærutrustning. 3-4dager i skauen fra fredag neste uke og jeg lager den letteste oppakning jeg kan få til . Magan min kommer til å hate meg når jeg er ferdig med den turen siden jeg har kun pakka ned FR i den . Og de som har spist en del feltrasjoner vet hvordan man har det vis man skal på dass Endret 3. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Misliker tannlegen min..samme hva han driver med så plystrer han. Irriterende å høre på mens han borer i tennene mine. Har gjort klar middagen her... jeg lager fårikal selv for første gang... så nå får den stå å putre de neste timene nam nam...fårikål er godt det Noen som vet om en god HOW TO video når det gjelder sleeving av kabler ? Endret 3. oktober 2012 av assap2 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fikk en genial, men sann ide 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Og hvorfor? Argumenter. Er dette en grei liste til en ikke hardcore gamer, men som spiller litt rollespill etc? Satser på at linken funker: http://www.komplett....06-C60D9A627D2C Ser bra ut, men trenger han et hovedkort til 1500kr? Her er ihvertfall mitt forslag. Mulighet for SLI i framtiden. http://www.dustinhom...7be71e0c83dfc6b Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene RAM brikkene klarer seg bra uten ekstra kjøling. Skjønner ikke hvorfor du betaler for det. Endret 3. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Misliker tannlegen min..samme hva han driver med så plystrer han. Irriterende å høre på mens han borer i tennene mine. Har gjort klar middagen her... jeg lager fårikal selv for første gang... så nå får den stå å putre de neste timene nam nam...fårikål er godt det Noen som vet om en god HOW TO video når det gjelder sleeving av kabler ? denne kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Akkurat som du gjorde på IT-avisen? Mehehe Lawl Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fikk en genial, men sann ide Hvordan kan en idé være sann? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Helt!: http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ikke du også? Ser nok av dem på facebook til dags... Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 To late brah, jeg var to uker før deg http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ahh Tror ikke jeg var medlem for 2 uker siden engang Jaja, den er kos uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) To late brah, jeg var to uker før deg http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8 &--#60;3 Ahh Tror ikke jeg var medlem for 2 uker siden engang Jaja, den er kos uansett Endret 3. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 var deilig med fårikal til middag. Og har nok til enda en middag . Enkel middag som student, men sabla godt . Da har jeg bestilt meg en feltjakke. Trenger en slik en da de er meget praktiske og tåler en del hard bruk. Samt at de varmer litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Heisann, Rolf! Hvordan står det til? Endret 3. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jau... går bra her... Slapper av og jobber litt med skole samt har på litt Nightwish her. Tror skoa mine skal få en vask... kjenner lukta av skoa på avstand Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det er bra. Kast dem i vask hvis det er så gale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå