Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Eg synest dei må få inn fleire achievements på cs:go... har jo nesten tatt alle sammen.... det eg ikkje likar med cs:go er at du kan ikkje joine servere rett frå steam, må inn i spelet, play, "other servers" og velge der... samme gjeld om du skal joine vennar.... og ein kan ikkje joine ein annan server, når ein allerede er på ein... :hrm:

men stort sett så likte eg cs:go.... :)

litt vanskeleg å bli vant til i forhold til 1.6 og cs:s... recoilen er jo heilt annerleis og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. hva FAEN i hel**** da.... jeg finner ikke sangen jeg leter etter i musikkarkivet jeg har satt opp Winamp. Men spilles av det gjør den. Ett eller anna muffins og når jeg stopper å spille av så finner jeg den ikke seff anna enn på HDDen... men mappa skal bli skannet av Winamp. Mistenker en bug i software...

tror avhengigheten min av kaffe har nådd ett nytt nivå. Går vist å drekker av kaffekanna :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Er dette en grei liste til en ikke hardcore gamer, men som spiller litt rollespill etc?

Det er jo visse ting der som kan forandres, ssd, psu og ram brikker, bare noe jeg satt sammen kjapt.

Har skjerm, mus,tastatur, hdd ifra før.

Og ja, jeg skal se på andre nett butikker, men komplett+mpx er de eneste sidene som er oversiktlige.

Satser på at linken funker: http://www.komplett....06-C60D9A627D2C

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Rolf: du står ikkje ved ein feiltakelse i feil mappe i winamp?

Meg: Hdmi då? Sjølv har eg 16GB RAM i mi maskin :D

Sjølv ventar eg med kjøp av ssd til Samsungs 840serien ssd kjem ut... eg ville kjøpt 16GB ram om eg var deg... men det er jo meg då... men det er ikkje eit "must"..

Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

nope... for flere av filene i mappa dukker opp. men rundt 20 sanger mangler. Drar jeg de inn i spillelista så får jeg spilt de av. Og noen ganger dukker de også opp som ett album. Meget mystisk.

Driver å skal bestille noe eks. millitærutrustning. 3-4dager i skauen fra fredag neste uke og jeg lager den letteste oppakning jeg kan få til :p. Magan min kommer til å hate meg når jeg er ferdig med den turen siden jeg har kun pakka ned FR i den :p. Og de som har spist en del feltrasjoner vet hvordan man har det vis man skal på dass :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Misliker tannlegen min..samme hva han driver med så plystrer han.

Irriterende å høre på mens han borer i tennene mine. :hrm:

Har gjort klar middagen her... jeg lager fårikal selv for første gang... så nå får den stå å putre de neste timene :)

nam nam...fårikål er godt det ;)

Noen som vet om en god HOW TO video når det gjelder sleeving av kabler ?

Endret av assap2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Og hvorfor? Argumenter.

Er dette en grei liste til en ikke hardcore gamer, men som spiller litt rollespill etc?

Satser på at linken funker: http://www.komplett....06-C60D9A627D2C

Ser bra ut, men trenger han et hovedkort til 1500kr? Her er ihvertfall mitt forslag. Mulighet for SLI i framtiden.

http://www.dustinhom...7be71e0c83dfc6b

Så brukar eg denne for å halde kjølen på ram brikkene

RAM brikkene klarer seg bra uten ekstra kjøling. Skjønner ikke hvorfor du betaler for det. Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Misliker tannlegen min..samme hva han driver med så plystrer han.

Irriterende å høre på mens han borer i tennene mine. :hrm:

Har gjort klar middagen her... jeg lager fårikal selv for første gang... så nå får den stå å putre de neste timene :)

nam nam...fårikål er godt det ;)

Noen som vet om en god HOW TO video når det gjelder sleeving av kabler ?

denne kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...