Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

 

@assap: Vis du virkelig vil slippe så kan du jo bli med på downhill.. kanskje du har ett lite "uhell". Du ser jo at jeg går selv etter å merka ett tre :p

 

 

 

 

Problemet mitt er at selv når jeg krasjer inn i ett tre med en DH sykkel i grei fart ender jeg opp forholdsvis uskada,men vil tro at du hadde liggi på sjukehuset etter noe slikt :p. Drivi med alpint for lenge samt tryna såpass med sykler her at jeg er herda. Gleder meg litt til turen neste uke, men tipper det blir en hard tur med kaldt vær på natta og kvelden.

 

Hadde også heller krasja inn i ett tre enn en slik konsert... vent litt, alleredek krasje i ett og det funka ikke på meg. Var jo bare mørbanka :p

 

Skulle nok klart meg bra Rolf,blitt relativt hardfør igjennom årene men hadde vel kjent det hvis jeg føyk igjennom buskas og trær som du gjerne gjør men tør egentlig ikke prøve,har blitt litt redd ryggen kan ryke igjen.

 

Har kjøpt et heldekkende deksel til SG3 og ikke tør jeg bruke den på jobben så skulle tro sjansene for å ødelegge den skulle være mindre men man vet jo aldri :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er turbo funksjonen du klokker, så CPUen din vil fortsatt gå opp og ned, men når turbo slår inn så vil den gå høyere enn 3,8Ghz eller hva som er standard.

Dette gjelder da bare SB/IB og SB-E, for den har vel turbo den også.

 

Du tar bare å velger "adjust by all cores", ikke den hvor det står OS, da må du bruke AI suit, også velger du multiplier.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nei, den blir da gående mellom 1,6-4,2GHz, det er ikke noe problem og det er slik disse funker, for som sagt, det er selve turbo funksjonen/multipliern du klokker og bare den.

 

For å si det slik, du trenger ikke ha den gående på 4,2 hele tiden, bruker mer strøm, ikke så mye at det har noe å si også blir den jo alltid værende varm(ere).

Lenke til kommentar

kan tro det blir morsomt :p det som er dumt med den er at den kanskje (bare kanskje( lett blir ødelagt viss man krasjer mye med den

Jo det fort gjort og krasje modelen da, første link fra ele fun Parrot AR.Drone 2.0 bør man ikke krasje for mye da. Men link 2 Nine Eagles Alien Quadrocopter RT som er 12 cm ca den er let og fly og tåler mye mange kræsj, Den må jeg ha

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=22182

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=23742

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Som jeg tenkte du tåler en del ang DH sykkel du tåler en del, juling der oxo da og jeg trur du har høy smerte terskel men kan jeg ta feil da :)

Ja... har ganske bra smerteterskel. Gir litt beng når jeg skader meg og bare fortsetter så lenge ikke noe er brukket (og jeg har aldri brukket noe). Har vært tilfeller hvor jeg har oppdaga at jeg har fått kutt og forskjelig og ikker merka det før etter en stund :p

Skulle nok klart meg bra Rolf,blitt relativt hardfør igjennom årene men hadde vel kjent det hvis jeg føyk igjennom buskas og trær som du gjerne gjør men tør egentlig ikke prøve,har blitt litt redd ryggen kan ryke igjen.

 

Har kjøpt et heldekkende deksel til SG3 og ikke tør jeg bruke den på jobben så skulle tro sjansene for å ødelegge den skulle være mindre men man vet jo aldri :p

Vi har jo ryggskjold og ganske bra med sikkerhetsutstyr... tror jeg kjente det litt i ryggen etter smellen, men ingenting farlig. Man kan velge å kjøre rolig når man kjører DH også, men jeg er ikke av sorten som tar det rolig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...