vissvass1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Slik går det med forumet, når fleste parten av moderatorene er en gjeng med småhitler. Når gjennomsnittsalderen til moderatorene er 16-17 år, så blir det slik. TAKK ITAVISEN for at dere ikke gidder å kaste bort tiden på disse DRITTUNGENE ))) <3 ITAVISEN <3 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Du har fire tidligere moderatorer her i tråden, så om det er noe du gjerne vil diskutere, kom igjen. Den tiden er uansett over, så at du fortsatt uttrykker slike følelser overfor oss er jo litt rart. Gjennomsnittsalderen var aldri 16-17 år. Det tallet trakk nok Knut opp en del Hehehe. Og det at du kaller oss for drittunger sier vel egentlig mest om deg, gjør det ikke? Uansett.. god morgen, folkens 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja, dere får kose dere med litt mer voksne IT-nyheter. Håper at de fleste som har vært på ITavisen forumet har lest artikler fra Tek nettverket.Jeg har ihvertfall det. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal ha 5 timer med HTML i dag som jeg kan. Det resultatet kan bli interresant. Lenke til kommentar
vissvass1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du har fire tidligere moderatorer her i tråden, så om det er noe du gjerne vil diskutere, kom igjen. Den tiden er uansett over, så at du fortsatt uttrykker slike følelser overfor oss er jo litt rart. Gjennomsnittsalderen var aldri 16-17 år. Det tallet trakk nok Knut opp en del Hehehe. Og det at du kaller oss for drittunger sier vel egentlig mest om deg, gjør det ikke? Uansett.. god morgen, folkens God morgen! Det sier vel mer om "dere" når ITavisen må legge ned et forum, grunnet ufin oppførsel av "dere" også? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Vår oppførsel er ikke grunnen til at det ble lagt ned. Det skjedde på grunn av trolling og på grunn av at alle moderatorne sluttet fordi det var verdens mest utakknemlige jobb å være moderator. Redaksjonen jobbet mot oss hele veien, og når ingen setter pris på den jobben man gjør blir det ikke spesielt morsomt lengre. Dessuten hadde vi ikke gode nok verktøy til å banne folk, så når trollene kom, var det ikke stort vi kunne gjøre utenom å stenge dem ute. Det hjalp jo ikke, for de kom tilbake neste dag. Endret 5. september 2012 av Kiriev 1 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 God morgen! Jeg hater onsdager.. Stå opp kl. 6:00 - ta buss kl. 7:00 - bussen kommer frem til skolen kl. 7:25 - vente til skolen starter kl. 8:15 og ha en 45 min time... så er jeg ferdig for dagen... Har fritak fra fellesfagene (gym, norsk osv) Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Mornings! Slapp morgen med mye kaffe. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) God morgen Nå har Tore startet å svare litt på nyhetsaken på ITavisen igjen. Så er jo lov å håpe at vi får noen svar. Endret 5. september 2012 av PolarBearKBG Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Greiste er vel å la hele ITavisen/Epleavisen dø ut. Er sider med bedre og mer informative artikler. God dag. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Absolutt Men er litt spent på om han har lyst til å svare på posten min. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja... jeg har ikke lest en artikkel på den siden på lang tid. Den eneste jeg har lest er den som innbefattet nedleggingen av forumet deres. Nå får de jo garantert færre brukere og trykk så det blir artig å se hva fremtiden bringer. Tror nok en del bare brukte forumet deres mot slutten. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hey, hey, hey! Hadde konto her, jeg, uten å vite det.... Var vel fra da jeg lagde konto via Hardware. Nåja, her er jeg, i alle fall! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Velkommen skal du være . Har vist at jeg har hatt konto her og har brukt den litt, men ikke mye jeg som du ser . Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Morn Pff,Tore er bare ute å fra skrive ansvar hele forbanna tiden. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 nemlig. Er slik han er og han kommer ikke til å forrandre seg. La itavisen brenne og dø ut. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Og der var en avatar på plass. Ikke helt det samme, men de fleste burde vel kjenne meg igjen utifra bildet og navnet. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 de flest kjenner igjen meg på avataren vil jeg tro Rart at jeg ikke har brukt denne kontoen mer egentlig. Sitter jo mer rundt på dette forumet enn det som var på crappleavisen. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) nemlig. Er slik han er og han kommer ikke til å forrandre seg. La itavisen brenne og dø ut. Enig der Rolf. Endret 5. september 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Og det at du kaller oss for drittunger sier vel egentlig mest om deg, gjør det ikke?Dette er garantert ett av trolla. Så han er rapportert. Han er ute etter å lage bråk, så bare overse ham. La han prate til luft. Det tallet trakk nok Knut opp en del Hehehe.Skulle tro det ja...hehe. God morgen Nå har Tore startet å svare litt på nyhetsaken på ITavisen igjen. Så er jo lov å håpe at vi får noen svar. Han har fått noen svar tilbake. Morn Pff,Tore er bare ute å fra skrive ansvar hele forbanna tiden. Det var vel ikke helt uventet. Men har svart ham på noe da. Endret 5. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå