Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle ta ut noen penger fra en minibank og da jeg skulle kjøre over et gangfelt så var det ei jente som bare starta å sykle over, hun så seg ikke for og jeg holdt på å meie hun ned viss jeg ikke hadde bremset alt jeg kunne! gjett hvem som sikkert hadde fått skylda!

nå viss jeg har fått det med meg riktig så skal man ikke sykle over gangfeltet, da må man vel følge samme regler som billister, mopedister o.l må gjøre?

det så heller ikke ut som om hun skulle krysse gangfeltet...

Du hadde ikke fått skylda hadde du kjørt på syklisten i ett fotgjengerfelt. Det fordi hun er kjørende og du da ikke har vikeplikt for henne. Jeg har kjørt på en syklist i år. Politi kom på åstedet og jeg ikke ikke noe pes. Syklisten fikk istedenfor opplæring i hva som var loven.

Lenke til kommentar

Yeah... fredag neste uke forlater jeg sivilasjonen og må overleve på det jeg putter i sekken frem til mandag/tirsdag sammen med noen dansker... kan jo bli en artig opplevelse :p.

@assap: Vis du virkelig vil slippe så kan du jo bli med på downhill.. kanskje du har ett lite "uhell". Du ser jo at jeg går selv etter å merka ett tre :p

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@assap: Vis du virkelig vil slippe så kan du jo bli med på downhill.. kanskje du har ett lite "uhell". Du ser jo at jeg går selv etter å merka ett tre :p

Hehe...Skulle gjerne Rolf men nå har madamen gledet seg noen måneder til denne konserten så må vel stille opp,selv om det høres bedre ut for meg å stupe med hodet først mot et tre :p

Lenke til kommentar

Hehe...Skulle gjerne Rolf men nå har madamen gledet seg noen måneder til denne konserten så må vel stille opp,selv om det høres bedre ut for meg å stupe med hodet først mot et tre :p

Problemet mitt er at selv når jeg krasjer inn i ett tre med en DH sykkel i grei fart ender jeg opp forholdsvis uskada,men vil tro at du hadde liggi på sjukehuset etter noe slikt :p. Drivi med alpint for lenge samt tryna såpass med sykler her at jeg er herda. Gleder meg litt til turen neste uke, men tipper det blir en hard tur med kaldt vær på natta og kvelden.

Hadde også heller krasja inn i ett tre enn en slik konsert... vent litt, alleredek krasje i ett og det funka ikke på meg. Var jo bare mørbanka :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jau... har SGS3 og synen også at den er en meget bra enhet :). Også er det jo meget bra at Samsung har opprettet slike ekspress service steder hvor man kan få byttet skjerm for en forholdsvis rimelig penge :).

@assap: Store spørsmålet er når tar du rotta på din S3, du har også en dårlig historie bak deg når det gjelder mobiler ;)

Lenke til kommentar

Supert, nettet klikker når jeg har awesum kd i bf3, men mangler bare 1500 poeng så er jeg colonel 100, lol, nolifer.

Sjekka kd 5-8 minutter før nettet klikka å da hadde jeg 56/6 i tank riktig nok, men neeeida, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at selv når jeg krasjer inn i ett tre med en DH sykkel i grei fart ender jeg opp forholdsvis uskada,men vil tro at du hadde liggi på sjukehuset etter noe slikt :p. Drivi med alpint for lenge samt tryna såpass med sykler her at jeg er herda. Gleder meg litt til turen neste uke, men tipper det blir en hard tur med kaldt vær på natta og kvelden.

Hadde også heller krasja inn i ett tre enn en slik konsert... vent litt, alleredek krasje i ett og det funka ikke på meg. Var jo bare mørbanka :p

Som jeg tenkte du tåler en del ang DH sykkel du tåler en del, juling der oxo da og jeg trur du har høy smerte terskel men kan jeg ta feil da :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...