Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel enten stoppe ett sted på veien å kjøpe noe for eller bare kjøre hele veien hjem... Er ikke hjemme og ikke tilgang til mat annet enn i butikker og gatekjøkken ;).

Men får vel slenge meg i bilen igjen... må bare se om jeg finner den 5l med parafin jeg har i en garasje. Skal gjøre det litt hett for noen :p

Hva er du skal nå da. 5l med parafin, du skal gjøre hett for noen. Hm du har ikke blitt pyroman vel :ohmy:
Lenke til kommentar
Da jeg har endelig GS3 igjen :).
Om noen uker har du knust den igjen :p

Hehe... må har jeg en Motorola som turtelefon så GS3en kommer til å bli pent behandla ;). Satser på at den overlever året jeg :).

Må vel enten stoppe ett sted på veien å kjøpe noe for eller bare kjøre hele veien hjem... Er ikke hjemme og ikke tilgang til mat annet enn i butikker og gatekjøkken ;). Men får vel slenge meg i bilen igjen... må bare se om jeg finner den 5l med parafin jeg har i en garasje. Skal gjøre det litt hett for noen :p
Hva er du skal nå da. 5l med parafin, du skal gjøre hett for noen. Hm du har ikke blitt pyroman vel :ohmy:

Hehe... skal ha med noen dansker på langtur i Nordmarka. Trenger noe for å holde de varme ;). Drivstoff til primusen. Skal bare kjøpe noen liter med diesel nå :)

Lenke til kommentar

Får komme deg opp fra dalen og opp i fjellet. Ofte er været bedre innpå fjellet har jeg opplevd. Sett flere ganger det ligger ett tåkelokk over dalen :p.

Hmmff.. typisk min flaks. Tror jeg har glemt igjen lompepakka jeg kjøpte i går i butikken. Kjøper ny i dag for å finne den jeg trodde jeg hadde mista i bilen når jeg rydder ut av den :hm:

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Er jo nesten bare eple fanatikere på Itavisen nå jo :p

Prøver og lære de at iPhone ikke er best så skrev et ganske så langt innlegg.

Ligger under i spoileren.

Mitt søskebarn har kjøpt seg iPhone 5 nå nettop og jeg testet den i går og

sammenlignet den mot min HTC One X.

Skjermen på One X er mye bedre enn på iPhone 5, klarheten og gjngivelsene i fargene er rett og slett på et helt annet nivå.

Kameraet på One X er mye bedre, mere vidvinkel, klarer seg bedre i dårlig lys og selve kvaliteten er også mye bedre.

Lyd og lydkort, lyden fra One X er også bedre enn fra iPhone 5, det samme er det med det innebygde lydkortet når man bruker headphones.

Prossesoren er kjapperen enn på iPhone 5. Testet mange forskjeligge tunge spill og testet også videoer som er skikkelig tunge og dra, på noen spill og videoer så lagget iPhone 5, mens One X kjørte det ganske silemykt.

Og med tanke på de resultatene så lurer jeg på hvordan S3 er sammenlignet mot iPhone 5, men sannheten er at Apple er ikke på toppen i treet mere, de har ramlet ned og ligger nå på bakken.

MhMh

Endret av MhMh
Lenke til kommentar

Selv om du skriver så skjønner ikke en eplefanatiker at det stemmer ;). Fordi apple alltid er best vet du ;).

SGS2 har vist bedre ytelse en 5eren også.

Jeg får vel lade opp turtelefonen min her samt tømme hele tursekken for ting/tang samt pakke den for langtur som jeg skal på i neste uke.

Lenke til kommentar

jeg bruker min TF201 en hel del, men skal sende den på service da kameraet ikke lenger fungerer av alle ting. Det har blitt "grønt" det... Jeg liker å ha åpne enheter med bra ytelse. Nå har jeg brukt en motorola Defy Mini en ukes tid og den var en helt OK telefon, men skjermstørrelse og slikt hemma den fullstendig :p

Lenke til kommentar

Er dere enig i dette, er jeg som skrev det?

Den beste iPhonen var jo den som kom aller først pga den virkelig satte igang dette med smart mobiler, men jeg selv har hatt smart mobil i mange år før en gang den første iPhonen ble produsert og gjett hva, det var en HTC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er dere enig i dette, er jeg som skrev det?

Den beste iPhonen var jo den som kom aller først pga den virkelig satte igang dette med smart mobiler, men jeg selv har hatt smart mobil i mange år før en gang den første iPhonen ble produsert og gjett hva, det var en HTC.

Hvilken HTC mobil var det? Alt jeg vet er at du har hatt en elendig Sony Ericsson mobil.
Lenke til kommentar

har besttilt sleeving der i fra :p det gikk greit det i hvertfall

Er en del folk som har bestilt ifra den siden og folk er bra fornøyd, skal være lite eller ikke noe tull med de etter det jeg har skjønt.

Takker,aldri hørt om Techbay før i dag,vil prøve å sleeve kablene i kabinette mitt så jeg kan det til neste pc jeg bygger :)

Kjøpte Resident Evil 6 i dag...minner jo så klart ikke noe om de eldre RE spillene men greit nok action spill det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...