w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 det var som pokker! avataren min endrer seg ikke Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Ser visst sånn ut hahah Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 let it die........... Får vel komme meg ut i verden fremfor å sitte forran en PC . Im off Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Dei er i såfall ikkje dei einaste, dette gjeld OneCall og... Kjem ikkje inn på heimsesida, og heller får eg ikkje sendt meldingar eller føreta ein telefonsamtale. Nei der var i verstefall heimesida oppe att. Endret 2. oktober 2012 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Får vel kanskje ta å gjøre ett innkjøp. Har PS3, men spiller egentlig lite. har ikke vært i slaget i dag. Følt som jeg har vært i en kollisjon og vært generelt stiv i kroppen Rolf_X se først på psn før du kjøper re6, ikke sikkert du liker spillet. Er demo av re6 på på store. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fungerer ikke piratebay.se lenger heller? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fungerer ikke piratebay.se lenger heller? 'Nope.. myndighetene/politiet tok ned hosten for Piratebay og Wiki Leaks... De har nok all dataen fortsatt, så de kommer seg nok på luften igjen så fort en ny host er på plass. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fungerer ikke piratebay.se lenger heller? Det er thepiratebay.se Men, isitup.org/thepiratebay.se , "seems to be down" Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fungerer ikke piratebay.se lenger heller? 'Nope.. myndighetene/politiet tok ned hosten for Piratebay og Wiki Leaks... De har nok all dataen fortsatt, så de kommer seg nok på luften igjen så fort en ny host er på plass. "Dear internet. We have not been raided. We are not shutting down. We like turtles, waffles and you. Sorry for not fulfilling your pirate needs tonight. It's ok if you cheat on us with another site, just once. We know that you still love us, deep down in your cursed pirate heart." Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skal bli deilig med et stort glass oboy. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Heisan Noen som har bestilt fra Techbay.no noen gang ? Er det en nettbutikk man kan stole på ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Heisan Noen som har bestilt fra Techbay.no noen gang ? Er det en nettbutikk man kan stole på ? Nei dessverre jeg har aldri kjøpt noe fra Techbay..no beklager Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kjekt å hjelpe folk, som sitter i USA. Og ikke kommer inn på diverse sider her i Norge. Noen ganger, så lurer jeg på, hva man skulle ha gjort uten Skype Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 God dag. Da jeg har endelig GS3 igjen . Ikke fikk jeg kommentar for custom FW og betalte bare 700kr for kliss ny front og skjerm i dag. Og det beste av alt er at det gikk raskt. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte shawarma på en shappe jeg vet har en meget god en i skråninga. Men parkeringstia løp ut så da var det mer pri å komme seg til bilen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Heisan Noen som har bestilt fra Techbay.no noen gang ? Er det en nettbutikk man kan stole på ? har besttilt sleeving der i fra det gikk greit det i hvertfall Endret 2. oktober 2012 av Kabom 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå skal jeg teste focaccia som er med hvitløksmør og mozzearella på, Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 satans... ikke frist meg siden jeg er sulten Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Rolf_X Det smakte ok ikke mere det Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Må vel enten stoppe ett sted på veien å kjøpe noe for eller bare kjøre hele veien hjem... Er ikke hjemme og ikke tilgang til mat annet enn i butikker og gatekjøkken . Men får vel slenge meg i bilen igjen... må bare se om jeg finner den 5l med parafin jeg har i en garasje. Skal gjøre det litt hett for noen Endret 2. oktober 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå