Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vel kanskje ta å gjøre ett innkjøp. Har PS3, men spiller egentlig lite.

har ikke vært i slaget i dag. Følt som jeg har vært i en kollisjon og vært generelt stiv i kroppen :p

Rolf_X se først på psn før du kjøper re6, ikke sikkert du liker spillet. Er demo av re6 på på store. :wee:
Lenke til kommentar

Fungerer ikke piratebay.se lenger heller? :(

'Nope.. myndighetene/politiet tok ned hosten for Piratebay og Wiki Leaks... De har nok all dataen fortsatt, så de kommer seg nok på luften igjen så fort en ny host er på plass.

"Dear internet. We have not been raided. We are not shutting down. We like turtles, waffles and you. Sorry for not fulfilling your pirate needs tonight. It's ok if you cheat on us with another site, just once. We know that you still love us, deep down in your cursed pirate heart."

Lenke til kommentar

God dag. Da jeg har endelig GS3 igjen :). Ikke fikk jeg kommentar for custom FW og betalte bare 700kr for kliss ny front og skjerm i dag. Og det beste av alt er at det gikk raskt. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte shawarma på en shappe jeg vet har en meget god en i skråninga. Men parkeringstia løp ut så da var det mer pri å komme seg til bilen.

Lenke til kommentar

Må vel enten stoppe ett sted på veien å kjøpe noe for eller bare kjøre hele veien hjem... Er ikke hjemme og ikke tilgang til mat annet enn i butikker og gatekjøkken ;).

Men får vel slenge meg i bilen igjen... må bare se om jeg finner den 5l med parafin jeg har i en garasje. Skal gjøre det litt hett for noen :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...