Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Veit du, siden du ikke gir deg. Si meg hvor i alle dager du har fått det der fra?

Hvordan kan du mene det er bortkastet når nettopp du ikke får oppleve alt det man kan få i en PC som skal brukes til spilling?

 

Og nei, Essence STX spiller nesten like godt som en ekstern DAC som koster mye mere. Så det du sir det er rett og slett helt feil.

 

Du forstår ikke det at det faktisk er en DAC i et vanlig lydkort også? I Essence STX er den bare på et mye høyere nivå enn det som finnes i billige lydkort.

Hvem har sagt at jeg har ekstern DAC?

Har en AKM AK4589 som er innebygd i Harman Kardon HK3490...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det ødelegger. I dag ønsker man å ha muligheten til å kunne lese av eksterne minnekort av typen micro SD. Gjerne også kunne overføre bilder fra digitalkamerat over på brettet på ferie. Husker da jeg satt i Finland med TF201 jeg har så flytta jeg filmer og bilder fra minnekortet til kamerat over på nettbrettet. Lasta også opp videoer på youtube :D

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Faen, får ikke lasta ned sesong 4 av Castle...

 

Har ikke du sett den da?

 

Jo men det er stund siden nå. Hvorfor ikke se den en gang til?

 

Tar kvelden, god natt!

Lenke til kommentar

HOFFERN skal være så vanskelig... En 7" tab passer da fint i lomma.

http://www.itavisen....r-den-til-norge

 

 

2z5IS.jpg

 

 

I svett, stor og vid joggebukse ja.

Stapp den i dongerilommen du, og se om den forsatt passer fint :)

 

Hvorfor får ikke jeg min stasjonære PC ned i en laptop sekk?

Det blir, for å være ærlig, for dumt å skulle ha det som ett minus at man ikke kan putte en tablet i lomma, men så har du de som klager på at den 4-5"skjerm er for stor, da har jeg ett tips, mammas bukser er ikke lagd for menn. :)

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Resident Evil 6 er dig delux det er hybrid mellom resident evil 0.1.2.3 med nye resident evil 4.5 i en pakke, av de gammle spillene er resident evil 3 nemesis som liker best. Og av nye spillene er det resident 4 som jeg liker best serlig i borgen med munkene da :dremel:

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...