MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 God bass? Da har du ikke brukt et headsett som har god bass isåfall. Så du mener et Xonar Essence STX er oppskrytt? Du har CV, det er ikke magisk lyd .... Jo jeg har jo CV så vet da hva god bass er. Og ja mener at det er oppskrytt. Mye bedre og kjøpe en god DAC heller Du har tydeligvis ikke hørt XLS serien, er bedre lyd i dem enn noen Dali høyttalere faktisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har du klær da? Har en t skjorte jeg Prøver å finne noe. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Du veit ikke hva du prater om ... Når du skal ha et lydkort til en PC vil du ha en som gengir lyden best mulig og støtter alt det spillutviklere pakker inn i spillene(Software funksjoner). Xonar STX Essence har en god DAC. En 24-bit Burr Brown PCM 1792. Den er faktisk rimelig grei. I tillegg har den doble 5532 op-amps og doble R4580 lav-støy op-amps. Endret 1. oktober 2012 av Randeboy Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har også hørt SVS så vet hva god bass er... Uansett så kjører jeg optisk så trenger ikke noe lydkort Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Og flere tester viser faktisk at Essence STX spiller nesten like godt som en ekstern DAC som koster flere ganger mere. Og det sier sitt. Ja det gjør du vell, men da støtter du ikke alle former for EAX osv? Det er fint å ha lydkort som støtter alle lydfunksjoner i et spill. Endret 1. oktober 2012 av Randeboy Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Jo støtter alle formater En optisk sender jo flere signaler enn en jack plugg Endret 1. oktober 2012 av MhMh Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvordan kan den det, da man må ha et lydkort med software for å støtte slikt? Directsound 3D osv.. Lyden kommer jo fram som analogt, så det gir ingen mening. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Lyden kommer jo fram som digitalt og blir så transformert til analog i DAC'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har du klær da? Har en t skjorte jeg Prøver å finne noe. Gjør du ikke? Du snakker jo med Anders og meg på skype. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Who the fuck i Anders Endret 1. oktober 2012 av MhMh Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Lyden kommer jo fram som digitalt og blir så transformert til analog i DAC'en Ja det gjør den på et lydkort også? Akkurat det som hender, men på en litt mere kompakt måte ... Problemet mitt var bare at du har jo ikke støtte for noen av funksjonene, du sender bare lyden videre til en DAC. Der hender det ingenting på den fronten. For et musikkanlegg så er det greit, men ikke når det er snakk om PC-bruk. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Greit, men sier at det er bortkastet med lydkort når man har DAC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) HOFFERN skal være så vanskelig... En 7" tab passer da fint i lomma. http://www.itavisen....r-den-til-norge Endret 1. oktober 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Veit du, siden du ikke gir deg. Si meg hvor i alle dager du har fått det der fra? Hvordan kan du mene det er bortkastet når nettopp du ikke får oppleve alt det man kan få i en PC som skal brukes til spilling? Og nei, Essence STX spiller nesten like godt som en ekstern DAC som koster mye mere. Så det du sir det er rett og slett helt feil. Du forstår ikke det at det faktisk er en DAC i et vanlig lydkort også? I Essence STX er den bare på et mye høyere nivå enn det som finnes i billige lydkort. Endret 1. oktober 2012 av Randeboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Who the fuck i Anders Pargadox her på forumet. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Politiet i Sverige har tatt alle serverne til TPB og den er nå nede hvis noen lurte. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så det blir mye gratis film, spill og programvare på svensk politi nå altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Faen, får ikke lasta ned sesong 4 av Castle... Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Politiet i Sverige har tatt alle serverne til TPB og den er nå nede hvis noen lurte. Hva er det du har røyket? Serverne til TPB er ikke i Sverige, og de er nede pga. strømbrudd... 1 Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ah glem det, det var en gammel artikkel på piratpartiet.se... Den poppa opp og så ny ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå