Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å spørre, hvorfor bruker folk så mye penger på et headsett som G35? Det har jo ikke spesielt bra lyd, og USB-headsett har jeg villet styrt godt unna ...

Skal man først bruke nesten 1000 kr på et headsett eller mere så burde man kjøpe et ordentlig lydkort og et analogt headsett til 500-1000 kr. Det gir så SYKT mye bedre lyd.

Og skal man absolutt ha noe som går på USB så burde man kjøpe Corsair Vengeance 1500.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

  1. Utrolig mange gode tilbakemeldinger
  2. Bra software som følges med
  3. Komplett solgte det for 695,- kr
  4. TILBUD 23% AVSLAG

Slapp altså å betale 899,- kr for et supert gaming headset.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Altså, man får får ikke mye futt i et lydkort som er like stort som tommelen min.

Det er kraftig diskant og høy lyd, men bassen i både G35 og Corsair Vengeance 1500 er ganske fraværende ...

 

Dere burde ha prøvd et Xonar Essence STX med et Sennheiser PC350 eller et Steelseries 7H. Det gir god lyd det. :)

 

EDIT: Ok, om du kjøpte det på tilbud så. Men har fortsatt ville ha tatt et Corsair 1500. Det er et mye mere komfortabelt headsett.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Jeg var ikke det ... Har hatt et G35 for et par år siden. Kjøpte et Sennheiser PC350 etter det og kjørte det på det integrerte lydkortet på hovedkortet(Som visstnok skulle være bra). Lyden var helt grei, og jeg trodde ikke det kom til å bli så stor forskjell når jeg kjøpte et eksternt lydkort. Plagdes med at det kom ekle skurrelyder pga forstyrrelser fra det interne, så måtte ha et nytt lydkort. Men når jeg fikk lydkortet og testet det, OMFG for en utrolig stor forskjell. Var som dag og natt.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Altså, man får får ikke mye futt i et lydkort som er like stort som tommelen min.

Det er kraftig diskant og høy lyd, men bassen i både G35 og Corsair Vengeance 1500 er ganske fraværende ...

 

Dere burde ha prøvd et Xonar Essence STX med et Sennheiser PC350 eller et Steelseries 7H. Det gir god lyd det. :)

 

EDIT: Ok, om du kjøpte det på tilbud så. Men har fortsatt ville ha tatt et Corsair 1500. Det er et mye mere komfortabelt headsett.

Etter litt tweaking i programvaren så har de god bass.

Men jeg har sluttet helt og game med headsett, har et Cerwin Vega annlegg og det er syk lyd det. Har heller ikke lydkort, men har en DAC som gjør lyden helt magisk.

Men lydkort er ganske oppskrytt faktisk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...