iGlenn Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Takker, er litt dårlig lyd på mobilen.. skal høre den på noen ordentlige høytalere etterpå. Edit: Hører at du har beholdt elementene som gjorde sangen fengende på mobilen i alle fall, og det er bra. Endret 1. oktober 2012 av iGlenn Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå er låta snart ferdig. Høres bra ut det. Bra ting går fremover Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hører at du har beholdt elementene som gjorde sangen fengende på mobilen i alle fall, og det er bra. Hvilke elementer tenker du på? Høres bra ut det. Bra ting går fremover Men ting tar tid. Endret 1. oktober 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) ja, men tid er penger ond sirkel det der... bra du bruker tid på det maximalyd, da blir det skikkelig bra Endret 1. oktober 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Komplett har enda ikke sendt mitt G35. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 bare å vente på komplett de er treige nå som jeg byttet til dustin Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Men ting tar tid. Ja, men like greit å gjøre det skikkelig med en gang . Så ta tiden du trenger for å gjøre det skikkelig. Har i dag i det minste bestilt noe ekstra beskyttelsesutstyr. Halter i dag så ankelbeskyttere er bestilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 bare å vente på komplett de er treige nå som jeg byttet til dustin Første gang jeg faktisk handler hos Komplett og dette er service. Handler alltid hos Dustin fordi de sender neste virkedag uansett så tar det bare 2 dager også er den her. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 komplett har grei service, det skal de ha, men de er dyre og bruker som regel noen dager ekstra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har aldri opplevd at de ikke har sendt innen 1 døgn, men enkelte kan være uheldige. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Bruker mest DustinHome her. Rask levering og god service. Leveringen til Hønefoss tar 1døgn lenger enn til Drammen, men får leve med det. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 ja, men tid er penger ond sirkel det der... bra du bruker tid på det maximalyd, da blir det skikkelig bra Nå koster ikke dette meg penger da. Men ja, prøver å gjøre det så bra som mulig. Så får andre avgjøre om det er bra eller ikke. Ja, men like greit å gjøre det skikkelig med en gang . Så ta tiden du trenger for å gjøre det skikkelig.11 spor på låta...det tar tid. Men tid MÅ man bruke. Étt spor med trommer, étt med bass, étt med el-gitar osv.... Og alt skal jo lages fra bunnen av. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk brev fra DHL om manglende betaling, men det var de som hadde tabba seg ut når de ikke hadde sendt ut noen faktura. Beklage og sa at jeg trengte bare å betale beløpet og ikke noe purregebyr. Bra service det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 komplett har grei service, det skal de ha, men de er dyre og bruker som regel noen dager ekstra Så har jeg merka. Har aldri opplevd at de ikke har sendt innen 1 døgn, men enkelte kan være uheldige. Er nok blant dem uheldige jeg... Ringer dem straks. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Husker da jeg spillet Commodore 64 for første gang og noen spillene som jeg spillet mr robot, slinky, blagger, 1942, Bomb Jack, Boulderdash, Pitstop, California Games, Summer Games, Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) @ kromskallen nå kommer de med unnskyldningen: beklager forsinkelsen, det er ganske travelt etter helgene, MVH komplett det kan jeg tro, men de sier det hele tiden Endret 1. oktober 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 @ kromskallen nå kommer de med unnskyldningen: beklager forsinkelsen, det er ganske travelt etter helgene, MVH komplett det kan jeg tro, men de sier det hele tiden Akkurat! Samme unnskyldning hver gang... Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjedelig og være feber syk igjen, bare 3 uker siden sist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 God bedring da. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Takk, takk. Får bare ikke håpe at jeg spyr igjen, det er det verste som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå