Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Snålt... Sikker på H100 fungerer slik som den skal? Jeg ligger på 3,2 GHz og kommer ikke høyere enn 40-55C men så produserer jo IB mer varme men ikke så mye på stock.

 

HWMonitor har ikke løyet til meg så langt men anbefaler deg til å prøve ut RealTemp for å sammenligne temperaturene de kommer med.

Lenke til kommentar

Heh, etter jeg oppdaget reddit så har Diskusjon.no kontoen min stårr urørt.

 

Heter du Sharain? Isåfall la jeg deg til ''friends'' :p.. Faen så mye comment karma du har allerede :p

Ja, det er meg. Syntes ikke jeg har SÅ mye karma. Men nå har jeg jo hengt på nettet en stund og vet sånn noen lunde hvordan man bør og ikke bør poste. Er vel, derfor. Jeg sletter også poster som blir ned voted slik at de går i minus. Er bedre det enn at de står der og irriterer folk.

 

BTW hva heter du der da? Og hvordan finner jeg vennelisten min på reddit? XD

Endret av Sharain
Lenke til kommentar

Ja, det er meg. Syntes ikke jeg har SÅ mye karma. Men nå har jeg jo hengt på nettet en stund og vet sånn noen lunde hvordan man bør og ikke bør poste. Er vel, derfor. Jeg sletter også poster som blir ned voted slik at de går i minus. Er bedre det enn at de står der og irriterer folk.

 

BTW hva heter du der da? Og hvordan finner jeg vennelisten min på reddit? XD

 

Du går på ''Preferences'' oppe til høyre også klikker du på friends. Jeg heter det samme som her.. :p Ser forresten at jeg må bli mer aktiv på r/mylittlepony.. er visst der det skjer :p

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

dumme meg :sleep2: hadde ikke skudd fast H100'n noe bra, allerede 10 grader kaldere :)

 

Ser man det, slike ting kan føre til at den ikke fungerer helt som den skal. ;)

 

Men tar turen ut nå, snakkes folkens. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

tror jeg har en bra video i dag. Kjørte ut ett dropp og smalt rett inn i ett bjørketre uten å bremse :p. Det er merke på stammen og det var ikke ett tynt tre gitt... Så i dag har jeg vondt i en skulder, skrubbsår på ene sia, hoven ankel, vond arm og ett kne. Kan ikke si at jeg kjørte pinglete nå

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Poenget er ikke å tryne, men kom litt feil på droppen og oppdaga det når jeg var i lufta. Så da at jeg kom til å treffe en bjørk så da var det bare å ta det som en mann og smelle rett inn i det :p

Hehe...du har ikke vurdert å ta det litt mer piano inntil du er så dreven at du kan sette utfor i 100 uten å treffe trærne som kjegler? :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...