Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Resident Evil 6 nå og Dishonored Nordic Edition den 10.10.12, men det blir moro og teste det Men ang neste spill Doom 3 BFG Edition+doom 1 og doom 2 den 17.10.12, det blir moro spille det igjen er så veldig doom fan, Husker første gang jeg skule teste doom 3 på pc, for rœva pc da, husker jeg måtte kjøpe doom 3 til 360. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... hadde onecall en gang for noen år tilbake. Var fornøyd da også og ser at utgiftene blir lavere med Onecall kontra det Tele2 ab. jeg har den dag i dag... Må jo spare penger der man kan også.

 

Da har jeg i det minste bestilt OneCall abb. Får vel nytt sim i løpet av uka vil jeg tippe :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Kameraet er fullada og minnekort er tømt for gamle filmer. Montert feste på hjelmen også ;). Jeg skal ikke havne på sjukehuset, men fort gjort å gjøre så vis man gjør tekniske feil ;).

 

Du får bli med å prøve DH en gang assap ;). Få litt adrenalin i systemet ditt

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Slutter med xbox nå, ut med annonse på Finn i morgen.

Endelig :') Stort skritt i riktig retning.

Alle sammen bør gjøre som deg. Kvitte seg med den utdaterte konsollen. Da blir MS nødt til å kjappe seg med neste generasjon Xbox.

 

Samme gjelder PS3. Kan de ikke heller fokusere på PS4 istedet for å gjøre PS3 "mer slim" (og istedet for å satse på floppen PSVita)

 

...mener jeg :)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Rolf, ut på tur i morgen? :wee:

 

Slutter med xbox nå, ut med annonse på Finn i morgen.

Endelig :') Stort skritt i riktig retning.

Alle sammen bør gjøre som deg. Kvitte seg med den utdaterte konsollen. Da blir MS nødt til å kjappe seg med neste generasjon Xbox.

Samme gjelder PS3. Kan de ikke heller fokusere på PS4 istedet for å gjøre PS3 "mer slim" (og istedet for å satse på floppen PSVita)

...mener jeg

 

Hehe, det var på tide ja. :)

Xbox må få gang på den neste utviklingen, Durango. Regner med en haug med folk vil kjøpe den men biter ikke på denne gangen. Konsoll vil ha en evig sirkel, kommer nye og bedre versjoner, nye utgaver, nye generasjoner, etc. PC derimot kan holde seg en del år før noe må ut dersom man ikke inkl. feil/defekt på hardware osv. Jeg skulle gjerne ønske de begynte å få gang på den neste generasjonen men tviler sterkt. Mange rykter påstår fortsatt at de enda planlegger neste utvikling, får se hvordan den blir tilslutt.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Rolf_X: Slutt og bruke tele2, hva grunnen er att da jeg hadde mobilabonnement hos tele2 da. Måtte jeg betale for reklame der i selve regningen da, nei takk til reklame. Og da jeg skulle kjøpe meg n97 så jeg på en mobil side jeg skulle holde meg unna tele2 da. Jeg liker ikke tele2. Har tenkt til og bytte til onecall en dag :green:

Lenke til kommentar

Rolf_X: Slutt og bruke tele2, hva grunnen er att da jeg hadde mobilabonnement hos tele2 da. Måtte jeg betale for reklame der i selve regningen da, nei takk til reklame. Og da jeg skulle kjøpe meg n97 så jeg på en mobil side jeg skulle holde meg unna tele2 da. Jeg liker ikke tele2. Har tenkt til og bytte til onecall en dag :green:

 

Har gjort slik at jeg skifter til OneCall nå. Blir biligere for meg det. Var billig med Tele2 for meg i fjor, men så endra de abb. mitt og det ble dyrere. Nå er OneCall billigst for meg :)

Lenke til kommentar

assap2 hva er justeringene dine på BenQ 24" LED XL2420T ?

 

Brightness-20 Må justeres etter hvor lyst eller mørkt det er i rommet.

Contrast-50.

Sharpness-5.

Gamma-4.

Color Temperature-user mode-R 96-G 98-B 100.

AMA-OFF. Med AMA på blir det en slags halo effekt rundt raske objekter så lar den være av.

 

Disse instillingene passer passe bra for meg men smaken er forskjellig :)

Endret av assap2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...