Maxi1234 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Da tror jeg at jeg legger meg gitt. Så da ser dere ikke meg før siden idag gitt. *** G O N E *** Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hehe..oppdaget akkurat noe som var litt morsomt.... ROLF: Du har et overforbruk av ordet "gitt" i slutten av setningene dine. Se bare her.....hehe.... http://dl.dropbox.co...524851/Rolf.jpg Hehe...har vist det ja . Fort gjort å utvikle gramatiske "uvaner" . Men til mitt forsvar gjør jeg det ikke utenfor skjermen. Du har kjedet deg litt i natt siden du har sittet nok til å bli observant på det Endret 29. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Jeg fikk re6 i posten nå ca 09:20 da, jeg tenkte jeg skal bake meg en loff nå. Er fra bakemaskin testet søt brød sist gang, men jeg må bort til rema 1000 og kjøpe mere mel da. Så re6 får vente litt og spille re6 da. Endret 29. september 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hehe..oppdaget akkurat noe som var litt morsomt.... ROLF: Du har et overforbruk av ordet "gitt" i slutten av setningene dine. Se bare her.....hehe.... http://dl.dropbox.co...524851/Rolf.jpg Haha, sant så sant... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det "monsteret" der var 6kg pizza . Kylling, bacon, kjøttboller, kjøttdeig og en hel anna godsaker. Brukte opp en hel pakke med first price kyllingvinger på den gitt Hadde du Anna oppi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 God morgen forresten Pms og dere andre som er våkne. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Morn Skalle Hvordan er været i Sør Rogaland? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 God morgen ja folkens Får vel lette på liket om ikke lenge og stikke ut en tur gitt Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hehe..oppdaget akkurat noe som var litt morsomt.... ROLF: Du har et overforbruk av ordet "gitt" i slutten av setningene dine. Se bare her.....hehe.... http://dl.dropbox.co...524851/Rolf.jpg Hehe...har vist det ja . Fort gjort å utvikle gramatiske "uvaner" . Men til mitt forsvar gjør jeg det ikke utenfor skjermen. Du har kjedet deg litt i natt siden du har sittet nok til å bli observant på det Hehe...ikke vondt ment altså, så det er sagt. Det var plutselig bare noe jeg oppdaget, også begynte jeg å sjekke kommentarene bakover. Og da syns jeg det blei en morsom greie. Det "monsteret" der var 6kg pizza . Kylling, bacon, kjøttboller, kjøttdeig og en hel anna godsaker. Brukte opp en hel pakke med first price kyllingvinger på den gitt Hadde du Anna oppi? God morgen, m8. Anna??? Haha, sant så sant...Jeg måtte flire litt også... God morgen ja folkens God morgen, god morgen. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 http://bildr.no/view/1283881 saklig feilmelding fra Chrome... Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Max: God morgen Buddy Anna, er jo ett navn Kjenner faktisk flere, som hette Anna Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 HATER, når linker, åpnes i samme fane Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Max: God morgen Buddy Anna, er jo ett navn Kjenner faktisk flere, som hette Anna Jo...men oppi??? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 HATER, når linker, åpnes i samme fane Bruk scrollehjulet på musen.. da åpnes de i ny fane Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Max: God morgen Buddy Anna, er jo ett navn Kjenner faktisk flere, som hette Anna Jo...men oppi??? Hvis du ser posten jeg quotet engang til. SÅ ser du ar han skrev og masse anna oppi HATER, når linker, åpnes i samme fane Bruk scrollehjulet på musen.. da åpnes de i ny fane Mus'en min er litt fucked. Så den vil ikke det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bruk scrollehjulet på musen.. da åpnes de i ny fane Det fungerer ikke overalt. Noen ganger så åpnes linken i den fanen du har åpen + en ny fane. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 @MTK, det har ikke jeg opplevd iallefall... funker alltid her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Morn Skalle Hvordan er været i Sør Rogaland? Grått og litt nedbør, der da? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Minecraft PE er rett og slett kjedelig, var ikke verdt den kronen jeg (eller pappa) betalte engang. På PC derimot er det godt brukte 80 kroner. Nja.. Var mye begrensninger der, men kjekt å lage ting i creative når man kjeder seg. Har også kjøpt det på PC men har ikke spilt der siden beta Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 er så lei kabelrot på rommet! er så mye som må kobles med ledninger og dataer og 5.1 lydsystem og internett kabel og mye mer... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå