MR SPEED Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 ITavisen feirer 20 år – tidligere redaktør Tore Neset om sin tid i avisen Tidligere journalist Martin Sivertsen ser tilbake og fremover Tekno- og spill-journalist Thomas Marynowski om opp- og nedturene Jeg er stolt av ITavisens lange historie og hever glasset for de neste 20 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 15. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2017 Hvordan går det med skjitpraten? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2017 Hvordan går det med skjitpraten? Den er nesten død dessverre. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 15. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2017 Hvordan går det med skjitpraten? Den er nesten død dessverre. Hva bruker dere å prate om her da? Jeg liker skjitprat, men må vite hvor lista ligger! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2017 Hvordan går det med skjitpraten? Den er nesten død dessverre. Hva bruker dere å prate om her da? Jeg liker skjitprat, men må vite hvor lista ligger! Det går i pc snakk mest da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2017 Rapporter Del Skrevet 26. august 2017 Her om dagen hadde jeg kjøpt marklin ho for ca 8500.kr da men i dag kom det en DHL bil med mer marklin ho fra en svensk markin butikk, nå er prisen ca 11000.kr til 12000.kr i marklin ho, er 4 marklin ho vogner 3 personvogner av type DB ICE 3 MELLOMVOGN+ en lego vogner, jeg bygde noen lego vonger så kalt mok bygg for moro, +decoder m84 å flere Pensedekoderefor C-skinner+ endelig og sist men ikke minst endelig CENTRAL STATION CS3plus8500.kr den styrer alt på tog anlegg fra pencer DIGITALDEKODER diverse signaler tog +flere ting daEr 47 marklin ho bilder her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2017 Rapporter Del Skrevet 26. august 2017 Her om dagen hadde jeg kjøpt marklin ho for ca 8500.kr da men i dag kom det en DHL bil med mer marklin ho fra en svensk markin butikk, nå er prisen ca 11000.kr til 12000.kr i marklin ho, er 4 marklin ho vogner 3 personvogner av type DB ICE 3 MELLOMVOGN+ en lego vogner, jeg bygde noen lego vonger så kalt mok bygg for moro, +decoder m84 å flere Pensedekoderefor C-skinner+ endelig og sist men ikke minst endelig CENTRAL STATION CS3plus8500.kr den styrer alt på tog anlegg fra pencer DIGITALDEKODER diverse signaler tog +flere ting da Er 47 marklin ho bilder her Marklin ho bilder https://photos.google.com/share/AF1QipNpcfNwVNKgAvdYvaNFX-W_RHMU5N9gqRGhHC24Ys4g5Mq0eYbgbzL27Ofgnbztqw?key=dTJGVzY5MWZSWWpNcnZZRXJCc1RkQUpsRk1veXRn marklin z https://photos.google.com/share/AF1QipM8vQsh7k2J-l7goj2ioiMumumjSyV-MnkZgUwac6HbJTyLLGCeypDk34UMguKbQw?key=OTVjRnJ3ODlzenYwS3FxQWxYY3FJNVpUeElkRzhB Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2017 Rapporter Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Neida. Går det med togene dine jokingnutria? Se over linkene Lami, vet er fra 2013 tenkte på de linken jeg la inn for moro. Endret 28. august 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. august 2017 Rapporter Del Skrevet 28. august 2017 Spennende Joking!! Men veldig dyr hobby da! Ikke hørt om Marklin, er det et bra merke? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2017 Rapporter Del Skrevet 28. august 2017 Spennende Joking!! Men veldig dyr hobby da! Ikke hørt om Marklin, er det et bra merke? Ja jeg synes marklin er et bra merke, exe lima der er det plastikk i selve toget å vogner, men i marklin er metal å marklin vogner tåler mer, jeg kjørte litt fort for teste for se om vognene spora av skinna, alle vognene spora av skinna trur det var det 30 vogner på skinna. må kjøpe flere Pensedekoder+pensemotor= styre exe pens venstre eller høyre eller trevei pens men som styrer pensene eller sporskifter å sporvekser er det samme, En sporveksel eller pens er en innretning i i selve anlegget for å flytte et tog eller vogn over fra en skinne annet skinne, Pensedekoder+pensemotor er tigitalt exe jeg kan styre exe Elektrisk krysspens oxo samme med andre penser, exe togene er digitale har en tog adresse i et tog, er for registrere toget til skinnen exe Union Pacific Railroad (UP) class 4000 "Big Boy" heavy freight locomotive. Version with the road number 4020 lyder å damp er Headlight(s), er i marklin ho BIG BOY er det Smoke generator contact, steam locomotive op sounds, Locomotive whistle, Direct control av toget lyder, man exe lyden et virkelig damp lok man begynner kjører damp loket, Engineer’s cab lighting, Bell er lyden av virklig tog klokke når tog starter, å Warning Sound er jeg usikker på, Sound of squealing brakes off hør når toget stopper som er virklig damp lok som slipper vann dampen ut, Air Pump, Injectors, Auxiliary Blower, Sound of Couplers Engaging, Rail Joints, Operating Sounds 2,Cab Radio, men fikk ikke startet BIG BOY grunn tog må registrere på skinnen, jeg prøvde med MOBILE STATION, men toget sto stille og faen meg der sto al tpå tysk, trude jeg att jeg kunde bruke LOKKORT, inn i MOBILE STATION men BIG BOY sto stille på skinnen fant ut etter spurt på marklin forumet att jeg måtte kjøpe å bruke CENTRAL STATION CS3plus lokkort sammen central station da kunde bruke BIG BOY da, men BIG BOY kommer til spore av skinnen grunn av det er så langt stort så jeg må bruke en type bua skinne att de bua skinne jeg har nå er uaktulle å bruke usikker hva type bua skinne tog kan kjøres på må spøre på marklin forumet om , er 3 videoer forklarer lyden i togene +vognene jeg viser Planovergang , de 3 videoene var til beste kameraten min filmet moro bare. glemte nevne etter jeg hadde kjøpte BIG BOY hos amundsen hobby var resten BIG BOY utsolgt etter ca 1 til 2 dager 4000 Big Boy UP | Spur H0 Jeg laget de 3 youtube videoene her for moro skyld da, er 30 marklin ho vogner etter grønne toget Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2017 Rapporter Del Skrevet 28. august 2017 Hva er grunnen til du slettet meg, er du sur på meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2017 Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 Hva er grunnen til du slettet meg, er du sur på meg. Mr. Bubbles, Mr. Bubbles, are you there? Come on, Mr. B, time to find some angels Look, Mr. Bubbles, ADAM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2017 Rapporter Del Skrevet 8. september 2017 Mr. Bubbles, Mr. Bubbles, are you there? Come on, Mr. B, time to find some angels Look, Mr. Bubbles, ADAM! Hei, Jokingnutria. Vet ikke helt hva du henviser til, om du mener diskusjon.no, eller noe annet. Men bruker svært sjeldent dette nettstedet, så det er nok ikke noe å ta seg nær av. Har ikke noe vondt å si mot deg eller noen andre for den saks skyld. God helg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. september 2017 Rapporter Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Mr. Bubbles, Mr. Bubbles, are you there? Come on, Mr. B, time to find some angels Look, Mr. Bubbles, ADAM! Hei, Jokingnutria. Vet ikke helt hva du henviser til, om du mener diskusjon.no, eller noe annet. Men bruker svært sjeldent dette nettstedet, så det er nok ikke noe å ta seg nær av. Har ikke noe vondt å si mot deg eller noen andre for den saks skyld. God helg. Tar meg ikke nær av det, ikke sur eller sint lurte bare. sender deg en pm sitter ikke så mye selv her. Endret 9. september 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. september 2017 Rapporter Del Skrevet 10. september 2017 Har du bilde av togbanen din? Noen som vil kjøpe en lunge, nyre ect? Fant nesten den perfekte bil, men argh. Likte ikke felgene heller så mye... http://www.finn.no/f...nnkode=42866831 Hvorfor er den ikke perfekt? Bortsett fra felgene som du kan bytte ut og selge til meg heller? Se over stikk ord gikk fra marklin z til marklin ho digital Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 BlåBlå regjering RødRød regjering Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Glemte å skrive det her, jeg kjøpte meg oxo Rift + Touch Bundle Includes: headset, 2x sensors, Touch controllers, Xbox One controller, remote, necessary cables, and seven free titles available when you set up Rift+Touch, including Lucky's Tale, Medium, Toybox, Quill, Dead and Buried, Dragon Front, and Robo Recall. i spoler 2 ser du hva jeg har down load å kjøpte Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2018 Banner Joking for å si at jeg ikke skjønner noen verdens ting av det dere prater om Banner Gompe for det samme. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. april 2018 Rapporter Del Skrevet 8. april 2018 Lite liv her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå