Maxi1234 Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Går helt sikkert bedre med deg, vil jeg tro. Det skal du jaggu ikke være sikker på. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Jeg er vel mer bekymra for å faktisk gå til tannlegen enn hva som skjer etterpå. Skulle helst hatt full narkose, da kunne de bare tatt hele kjeften på en gang, hadde vært deilig. Men det jeg ikke forstår er hvorfor den bedøvelsen de gir varer i sånn 4-5 timer. for enkle inngrep som borring av hull og trekking kunne de satt en som varte maks 1 time, ikke at jeg kan noe om dette, men de kunne sikkert klart å lage noe som varer kortere. Men jo, takk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Kjæresten dritskuffet fordi jeg denne helgen valgte å dra på hytten (har ikke vært der på 2 uker) fremfor å være med hun. Var med hun sist helg. Sover så dårlig hos hun, orket bare ikke enda en helg med lite søvn som resulterer i sur og gretten. Burde være grei grunn, åh Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 15. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Men det jeg ikke forstår er hvorfor den bedøvelsen de gir varer i sånn 4-5 timer. for enkle inngrep som borring av hull og trekking kunne de satt en som varte maks 1 time. Er vel den tida det tar for kroppen å behandle bedøvelsen da, regner jeg med. Men faen, bedøvelse er ganske stilig i grunn. Om du skal ta en operasjon en gang får du kanskje muligheten til å bedøve smertene med Epidural. Fy faen, det er godt. Setter den rett inn i ryggmargen din, og når du får vondt etter operasjonen klikker du bare på en knapp som skyter bedøvelse rett inn i kroppen. Smertene går over med en eneste gang, og du føler deg sykt deilig og avslappet i kroppen. Er jo faen meg narkotika Det skal du jaggu ikke være sikker på. Kan aldri være sikker Heheh. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Går helt sikkert bedre med deg, vil jeg tro. Det skal du jaggu ikke være sikker på. Har du dæva nå da. i itb.da ha ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Er vel den tida det tar for kroppen å behandle bedøvelsen da, regner jeg med. Men faen, bedøvelse er ganske stilig i grunn. Om du skal ta en operasjon en gang får du kanskje muligheten til å bedøve smertene med Epidural. Fy faen, det er godt. Setter den rett inn i ryggmargen din, og når du får vondt etter operasjonen klikker du bare på en knapp som skyter bedøvelse rett inn i kroppen. Smertene går over med en eneste gang, og du føler deg sykt deilig og avslappet i kroppen. Er jo faen meg narkotika Det er jo et rusmiddel? Det samme gjelder jo morfin osv. Endret 16. august 2014 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Hatt lokal bedøvelse en gang på ryggen, det verste med den var at de 3-4 stikkene svei litt, men var litt artig å ligge der mens en lege lekte at han skulle kutte opp noe kjøtt eller noe til grill party. Men det er jo godt mulig det er kroppen som bestemmer det. Men jeg får lide meg igjennom 30 tabletter, eller er 27 nå også lide meg igjennom en dag med helvette om en uke, omg, jaja. Har mer lyst til å drikke det selv om det smaker megapiss, bedre det en tabletter, tror du kan få flytende versjon også, usikker men. Endret 16. august 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 God dag. Lenge sia sist nå , men sånn er det når man har nok å holde fingra i. Får snart fiber Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 God dag. Lenge sia sist nå , men sånn er det når man har nok å holde fingra i. Får snart fiber Ønsker deg da på forhånd velkommen til klubben Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 21. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 God dag. Lenge sia sist nå , men sånn er det når man har nok å holde fingra i. Får snart fiber Gratulerer. Hvilken leverandør har du valgt? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Jaja, var hos tannlegen, han henviste meg til ett anna sted hvor de utfører en liten "operasjon" for å fjerne tanna, den ligger rart til og på skrå inn mot ei anna tann pluss at den er veldig porøs/sprø etc, så istedenfor at han skal bruke mange minutter på fucke opp alt så blir jeg henvist ett anna sted, ulempen er at det kunne ta lang tid, oh well, overlever nok. Er egentlig ikke så vondt lenger, men selve hullet i tanna gjør nå litt vondt av og til, men men, er jo ikke første gangen jeg har hatt vondt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 God dag. Lenge sia sist nå , men sånn er det når man har nok å holde fingra i. Får snart fiber Gratulerer. Hvilken leverandør har du valgt? altibox Lier Fiber. Alt klart nå og blir aktivisert 1. september Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 21. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 altibox Lier Fiber. Alt klart nå og blir aktivisert 1. september Det blir nok godt, kan jeg tenke meg Hvilken hastighet har du bestilt da? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Bestilte 25/25.. er jo bare meg på linja så vil jo holde i massevis. Nå er det bena på bordet før jeg til lørdagen skal ta meg en lengre treningstur på racersykkelen Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 21. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Bestilte 25/25.. er jo bare meg på linja så vil jo holde i massevis. Nå er det bena på bordet før jeg til lørdagen skal ta meg en lengre treningstur på racersykkelen Joda, er en god hastighet det. Pluss at det er mye mer stabilt enn ADSL-"bredbånd" Du får vel også oppgradert til 35/35 i løpet av året. Altibox fjerner jo 25/25 fra tilbudet sitt. Endret 21. august 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Jaja, tar det som det kommer. Har jobba rævi av meg om dagen og snart innfløtta i kåken jeg har pussa opp i sommer. Huspussing og mye overtid på jobben er ikke en rask måte å komme i orden på Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Trenger jeg egentlig anti-virus til Mac? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Ja. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Anbefaler du noe? Endret 23. august 2014 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Nei, har ikke sånn fancy epleprodukt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå