Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hvis du ser en svart van utafor, løp, LØP å aldri se deg tilbake.

Men hvis du bestemmer deg for å bli med så får du tross alt 4 personlige guider under ditt opphold i solrike guantanamo bay, har hørt det er fint der på denne årstiden.

Men omg, en sånn tskjorte må jeg skaffe meg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ser en svart van utafor, løp, LØP å aldri se deg tilbake.

Men hvis du bestemmer deg for å bli med så får du tross alt 4 personlige guider under ditt opphold i solrike guantanamo bay, har hørt det er fint der på denne årstiden.

Men omg, en sånn tskjorte må jeg skaffe meg.

Skal ha meg et par sånne på sikt jeg også :p

https://epicpants.squarespace.com/t-shirts/the-nsa-likes-to-watch

Kan nok ikke anbefale og ta dem med til USA, tho xD

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor jeg går å legger meg nå istedenfor i 2-3 tiden som jeg hadde bestemt?

Noen må ta på seg skylda og det blir ikke meg ihvertfall, er jo ikke min feil at noen her har lurt meg til å sitte oppe altfor lenge.

Jævler.

Samme her

Edit Skylder på steam!

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor jeg går å legger meg nå istedenfor i 2-3 tiden som jeg hadde bestemt?

Noen må ta på seg skylda og det blir ikke meg ihvertfall, er jo ikke min feil at noen her har lurt meg til å sitte oppe altfor lenge.

Jævler.

Samme her

Edit Skylder på steam!

Jeg må dessverre skylde på en av dere, mest deg så klart siden det var du som svarte, ok da, var mest youtube sin skyld og en fyr som lager de mest hysteriske cs:go filmene+andre også.

Også det at jeg bare måtte prøve noe i cs:go etter å ha sett en av filmene.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Spesifikasjoner?

Dette skal inn i maskina, men har også kjøpt noen godsaker til skrivebordet.

Satser på at det blir ei stillegående maskin. Skal ha alt i et FD Define R2.
Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Jævler.

Samme her

Edit Skylder på steam!

Jeg må dessverre skylde på en av dere, mest deg så klart siden det var du som svarte, ok da, var mest youtube sin skyld og en fyr som lager de mest hysteriske cs:go filmene+andre også.

Også det at jeg bare måtte prøve noe i cs:go etter å ha sett en av filmene.

Åpnet en boks, se hva jeg fikk:

p8rF3.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Spesifikasjoner?

Dette skal inn i maskina, men har også kjøpt noen godsaker til skrivebordet.

Satser på at det blir ei stillegående maskin. Skal ha alt i et FD Define R2.

Not bad! Du har vel også byttet ut standard viftene i kabinettet med noen som ikke bråker så mye?

Lenke til kommentar

Not bad! Du har vel også byttet ut standard viftene i kabinettet med noen som ikke bråker så mye?

Fractal sine vifter bråker veldig lite, men det er mulig jeg bytter de ut med Noctua-viftene som sitter på den nåværende CPU-kjøleren. Kommer sikkert til å bytte ut alle viftene senere med noe stillegående fra Noctua, men får se hvordan det blir når den er ferdigbygget. Blir nok rimelig mye mer stillegående enn det jeg har nå. Har jo både mekanisk harddisk og et skjermkort med to vifter som ikke er blant de mest stillegående. Kommer nok til å bruke den innebygde viftekontrollfunksjonaliteten i hovedkortet for å holde litt kontroll på RPMen. Blir spennende å prøve ut det skjermkortet. Virker veldig lovende den kjøleren der, må jeg si. Også tastaturet blir nok en god opplevelse. Det blir det første mekaniske tastaturet jeg prøver på mange år, og det er visstnok veldig god byggekvalitet på disse Das-tastaturene.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...