meg0709 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Gøy med slike feige islam fitter som liksom skal komme hit å terrorisere folk, jaja hiv de ut også bare begynn med konstant teppebombing og utrydding, utrydd alle som en. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Gøy med slike feige islam fitter som liksom skal komme hit å terrorisere folk, jaja hiv de ut også bare begynn med konstant teppebombing og utrydding, utrydd alle som en. Skal vi teppebombe norge pga. ABB også, da? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Det er forskjell på terrorister som bare kommer hit for å holde helvete når de kunne dratt dit peppern gror og en massemorder. Så mye hjelp og penger som de forbanna rævhølene der får så kan de holde seg hjemme, eller så kan de ta til takke med en kule i hode og bli dumpa i havet sammen med resten av sitt eget folk. Egentlig burde man gjort mye mye verre ting mot de. Endret 24. juli 2014 av meg0709 1 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 I alle dagar kor dykk tek av her! 1ting er sikkert, orkar ikkje å lese dei 500 sidene som er kome sidan sist... Onscreen keyboard FTW! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er forskjell på terrorister som bare kommer hit for å holde helvete når de kunne dratt dit peppern gror og en massemorder. Så mye hjelp og penger som de forbanna rævhølene der får så kan de holde seg hjemme, eller så kan de ta til takke med en kule i hode og bli dumpa i havet sammen med resten av sitt eget folk. Egentlig burde man gjort mye mye verre ting mot de. Har aldri påstått det heller, og er nok ikke den personen i norge som like slike mest heller, syntes bare at og kjøre usa style ikke er spesielt lurt, de har nok ikke akkurat fått mindre terror etter det... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Så... Hva skal man gjøre med 1000 hvite 3mm LEDs da tro Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Så... Hva skal man gjøre med 1000 hvite 3mm LEDs da tro Vente til jul, og lage et stilig juletre? Mulig du kommer til å trenge et par meter med ledning, men Endret 25. juli 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Bare hvite LEDs blir vel litt kjedelig, men funker vel det Trenger også noe for å forsyne de med strøm Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan aktiverer jeg det 1 tallet jeg har fått over abilityen min i Borderlands 2? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan aktiverer jeg det 1 tallet jeg har fått over abilityen min i Borderlands 2? Bilde? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Kjøpt toget da? Kjøpt Marklin ho digital, har kjøpt noen vogner har ikke fått allt da hjemme da Endret 29. juli 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ikke noe som heter frykt i hodet hans, lol. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 http://imgur.com/gallery/km7N0 Hahahahahaha, the internetz. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 http://imgur.com/gallery/km7N0 Hahahahahaha, the internetz. http://imgur.com/gallery/Vp2nh Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Når jeg logga meg inn på fb igår så fikk jeg opp ett varsel om at noen hadde prøvd å logge seg inn med en så kalt ukjent enhet, javel tenkte jeg, trykka også var det en eller anna som hadde prøvd å komme seg inn eller kom seg inn ifra Japan, så det blei ett passord skifte idag ja. Mulig jeg burde fyre på slik to veis identifisering eller hva det heter også. Ingenting var forandra eller noe så veit da faen jeg, tror ikke det ligger noe info der heller som bosted eller tlf nummer heller, var nå rimelig rart, men men. Mulig det er i samsvar med den udugelige gjengen som lagde det oh så "sikre" SSL greiene med den heartbleed tingen. Amatører, vel vel. Men hvis det nå var en asiater(Japaneser) så syns jeg han kunne ha spilt en del på det der safari bubble spillet jeg fortsatt har liggende der så jeg kan komme meg videre, men ikke engang det gadd personen å gjøre, mista litt troen på asiatere som hardcore gamers nå. Endret 31. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Når jeg logga meg inn på fb igår så fikk jeg opp ett varsel om at noen hadde prøvd å logge seg inn med en så kalt ukjent enhet, javel tenkte jeg, trykka også var det en eller anna som hadde prøvd å komme seg inn eller kom seg inn ifra Japan, så det blei ett passord skifte idag ja. Mulig jeg burde fyre på slik to veis identifisering eller hva det heter også. Ingenting var forandra eller noe så veit da faen jeg, tror ikke det ligger noe info der heller som bosted eller tlf nummer heller, var nå rimelig rart, men men. Mulig det er i samsvar med den udugelige gjengen som lagde det oh så "sikre" SSL greiene med den heartbleed tingen. Amatører, vel vel. Men hvis det nå var en asiater(Japaneser) så syns jeg han kunne ha spilt en del på det der safari bubble spillet jeg fortsatt har liggende der så jeg kan komme meg videre, men ikke engang det gadd personen å gjøre, mista litt troen på asiatere som hardcore gamers nå. Legg ut som innlegg på facebook, skriv det på engelsk, og bytt passordet tilbake Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Haha, ja kanskje det. Men litt usikker på hva jeg er mest overraska over, at noen kom seg inn, eller at de i det hele tatt gadd eller det at de ikke bytta pw og tok helt over kontoen. Omg, kanskje de la inn virus som aktiverer webcamet mitt, nei vent, jeg har ikke webcam, phew, da slapp jeg med den skrekken også. Mulig det er NSA som sitter å avlytter taktikkene våres når vi spiller cs:go, de taktikkene er for det meste, vi løper dit *masse slakt*, ja nei det var jo en utmerket og suksessfull taktikk. Men, kan jo bare bruke mitt gamle pw med slik kode ting som jeg aktiverte nå, lol. Men jeg pleier å få en mail også når en ukjent enhet eller nettleser prøver å logge seg inn, men fikk ikke det denne gangen ifra den japse wannabe hackern, strange this is. Endret 31. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Høres ut som NSA, spesiellt siden du/dere har skrevet om masseslakt (oops, now I did aswell :S ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå