Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min egen del ser liksom ikke noe vits i å kjøpe masse spill jeg ikke kjenner.

Kjenner ett par folk jeg spiller med som bare kjøper fordi det er billig, ikke det at de kommer til å prøve mange av de spillene de kjøper noen gang, det er sløseri så det synger etter, men men er ikke mine penger.

Men må jo si jeg rister litt på hodet av den tanke gangen, men hva veit jeg, kanskje de har ett penge tre i hagen.

Lenke til kommentar

Godtnok deg nå nettopp, men hvorfor pakker du Wii Uen bort?

Kan jo ikke drive å pakke den bort etter hver gang du bruker den. :p

Grunnen er epilepsien min og jeg sitter mer foran internet da å film en spilling, jo jeg spiller da men ikke like mye som andre spillere, jeg kan ikke, hvis jeg ikke passer å være forsiktig der så får jeg helvte jevlig angst så rååå som faen og anfall i tillegg da men har jeg ikke spillet på lenge da kan jeg spille exe 18 timmer i strek eller 2 til 3 dager men jeg må ha jernhånd på meg selv der da, da sparer jeg meg til rååå bra spill som see bilde iGlenn jeg kan ikke bruke både ps4 Xbox One og å wiiU på en gang så ligger esken når ikke bruker di da

post-281153-0-76335200-1404512965_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trope natt, woopwoop.

Eller, er ingenting å juble over egentlig.

21 grader halv 5, jaja.

Sist gang jeg hadde over 20 grader ved midnatt var i Paris i 2012, var 22 grader ca.

Samme her, men har så mye PC greier på rommet at det kan komme opp i 30C på natta, og 40-50C på det værste om dagen :(

Lenke til kommentar

Tja, slår av PCen når jeg legger meg, men har den på om dagen, men kan nesten ikke sitte her selvom jeg er på den siden av huset med mest skygge og lite sol etter 12, men jeg er nå passe idiot, istedenfor å legge meg rundt midnatt sånn ca så skal jeg legge meg nå når det begynner å bli varmere ute, men er da litt positivt å sove igjennom noen timer av varmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...