Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En XT320 ;). Liten og noe uvant å bruke nå så smått. Men alt i alt en god enhet med helt kurrant ytelse :).

Kommer til å bruke denne på fiske og friluftsturer jeg tar. Greit å ikke ta med en GS3 da selv om jeg så har gjort. Litt mindre risiko med en slik en :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med å komme inn i matcher med Chrome i BF3 så tenkte jeg skulle prøve IE...tro jeg heller jeg vil ha litt problemer med å komme inn i matcher enn at maskinen fryser hver gang :p

Jeg bruker Firefox til spill etc.. Chrome er veldig ustabil når det kommer til spill :p

Lenke til kommentar

En XT320 ;). Liten og noe uvant å bruke nå så smått. Men alt i alt en god enhet med helt kurrant ytelse :).

Kommer til å bruke denne på fiske og friluftsturer jeg tar. Greit å ikke ta med en GS3 da selv om jeg så har gjort. Litt mindre risiko med en slik en :)

Hehe..fikk en støtsikker Sonim mobil for bruk på jobben,den minst brukervennlige mobilen jeg har vært borti.

Den tålte mye da,den klarte flere minutter i blandemaskinen på jobben uten å ta skade ;)

@FurrFoxer: Har aldri benyttet meg av FF men kanskje man skulle prøve :)

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Haha... det skulle vært filma :p. Hadde en Nokia 5500 for noen år tilbake. Satans som den jækelen tålte juling, men endte sine dager med smadra skjerm :p. Kunne ikke lese minnekort heller lenger da chippen som gjorde den jobben løsna fra hovedkortet :p.

Den jeg har kan i det minste brukes som en mobil og har android. Om en noe gammel versjon så funker den bra nok. Det arbeides med å knekke root på den. Men det tar sin tid. Enn så lenge får vi se hva som skjer. Den funker bra slik den er i allefall :)

Lenke til kommentar

Hehe... den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Da jeg skulle hente pakka mi på posten i dag tidlig oppdaga jeg samtidig at ene av objektene de skannet inn for å være for store for postkassa var en forsendelse jeg hadde ventet på i 2 måneder etter at posten greide å sende den tilbake til England istedenfor å levere den... Ikke noen ekstrautgift for meg, men meget irriterende :p

Lenke til kommentar

Jeg blir så lei meg, vi har en slik presantasjon om ungdommskultur og ALLE gruppene (bortsett fra den MTK var på) har bilde av en iPhone. De forklarer da at det er pga av at nesten alle har den og at det er den best mobilen som finnes i verden.

JEG BLIR SÅ LEI MEG :wallbash:

Må skuffe deg, vi hadde dette bildet pga det gikk under "gaming", men det var mest pga iPhone er populær å spille små drittspill på :p

gaming3.jpg

Se hva jeg fant på postkontoret :)

https://www.dropbox....017.45.35.jpg?m

cfeb60f9bd33e48e4374.png

Ohh, you bastard!

Fant du den bare helt random ja, gikk inn og bare tok den tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Da jeg skulle hente pakka mi på posten i dag tidlig oppdaga jeg samtidig at ene av objektene de skannet inn for å være for store for postkassa var en forsendelse jeg hadde ventet på i 2 måneder etter at posten greide å sende den tilbake til England istedenfor å levere den... Ikke noen ekstrautgift for meg, men meget irriterende :p

Posten er vel edru, lurer seriøst på det ang sånne feil. Jo posten er sikkert edru. Ang tollpost å posten ang sending fra komplett post tar ca 100.kr og tollpost tar 500.kr til sende pakken på døren da er posten bedre i minne øyne da.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1443396

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Posten er vel edru, lurer seriøst på det ang sånne feil. Jo posten er sikkert edru. Ang tollpost å posten ang sending fra komplett post tar ca 100.kr og tollpost tar 500.kr til sende pakken på døren da er posten bedre i minne øyne da.

http://www.diskusjon...owtopic=1443396

Jeg misliker posten sterkt. Hatt såpass med negative hendelser med de i løpet av de siste åra. Jeg tok dem litt på den pakka som de klarte å sende tilbake til England. Takka de for dårlig kundeservice og litt mer :p. Når jeg først blir skikkelig eitranes forbanna så er ikke jeg så god å ha med å gjøre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...