MR SPEED Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Ja, det er det mang en person som gjør. Du er ikke den eneste *titt tei* Ha ha Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Tror de fleste her gjør det :3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Tror de fleste her gjør det :3 Du skrev da att Halo 3 var det beste Halo spillet, men hva synes du om Halo 2 for Halo 3 å Halo 2 er like da. For meg så er alle Halo spillene like bra da, er stor fann av den spile serien da. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Tror de fleste her gjør det :3 Du skrev da att Halo 3 var det beste Halo spillet, men hva synes du om Halo 2 for Halo 3 å Halo 2 er like da. For meg så er alle Halo spillene like bra da, er stor fann av den spile serien da. Syntes alle Halo spillene er ekstremt bra, og man kan så å si ikke argumentere med at de gjorde noe med mange skytespill der ute! Halo CE og 2 er barndommen min Men ja, jeg syntes Halo 3 er det beste i serien, og det beste spillet jeg har spilt så langt En av de få der jeg har spilt campaign mer enn 1 gang Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Tror de fleste her gjør det :3 Du skrev da att Halo 3 var det beste Halo spillet, men hva synes du om Halo 2 for Halo 3 å Halo 2 er like da. For meg så er alle Halo spillene like bra da, er stor fann av den spile serien da. Syntes alle Halo spillene er ekstremt bra, og man kan så å si ikke argumentere med at de gjorde noe med mange skytespill der ute! Halo CE og 2 er barndommen min Men ja, jeg syntes Halo 3 er det beste i serien, og det beste spillet jeg har spilt så langt En av de få der jeg har spilt campaign mer enn 1 gang The Arbiter Ripa 'Moramee Han er kul synes jeg Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 2 varmegrader og regn, de påstår jo at våren begynner idag 1 mars, men den har nå vært her den siste uka ihvertfall, er egentlig nokså godt vær sånn sett, sånn med mindre man bestemmer seg for å dra på shortsen så er det greit å bare måtte dra på seg maks en stilongs og kanskje i tynn jakke. Men det er jo så glatt at man kan jo speile seg i isen, dvs, nå har det tydeligvis begynt å snø litt, det veksler litt sånn innimellom. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Har vært "vår" her siden Oktober eller noe sånt, sett bort fra 2-3 dager med litt snø. Global oppvarming er noe jeg kan leve med. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Har vært "vår" her siden Oktober eller noe sånt, sett bort fra 2-3 dager med litt snø. Global oppvarming er noe jeg kan leve med. Ikke jeg, mer pollen Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Er jo ikke noe pollen i lufta så tidlig på året uansett. Jeg har også pollenallergi, men jeg bruker jo cetirizin for å holde den noenlunde i sjakk. Litt rennende nese, et par nys og kløende øyne er en liten pris å betale for en snøfri vinter og varmere temperatur året rundt. Endret 1. mars 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Er jo ikke noe pollen i lufta så tidlig på året uansett. Bullshit, det er jeg levende bevis på akkurat nå at er feil. Rennende nese, klør i øynene og nyser 24/7. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 Er ikke noe pollen her som jeg bor. Blir dårlig med pollen når det er rundt 0 grader om natta. Men, jeg bruker jo cetirizin daglig. Vanligvis 1 tabelett, men gjerne 2-3 også hvis jeg er allergisk. Kanskje jeg er blitt immun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Så lenge det ikke blir så ille som det var for 2 år siden så er jeg fornøyd, var vel borte sånn 5 av de siste 8 skoleukene i 9. Endret 1. mars 2014 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Er jo ikke noe pollen i lufta så tidlig på året uansett. Bullshit, det er jeg levende bevis på akkurat nå at er feil. Rennende nese, klør i øynene og nyser 24/7. http://www.enklereliv.no/catalogsearch/result/?q=pollen#page=1&top=150& Tror de fleste her gjør det :3 https://prisguiden.no/liste/139567 Totalsum = 19704,- Endret 2. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Hmmm.... ønsker ikke multicom kunder . Vare på lager og 3 dager enda ikke sendt. Endte da med en kansellering. Bestiller man noe forventer man jo egentlig at noe sendes innen "rimelig" tid. God dag. Ny dag og nye muligheter. Deilig å starte dagen med litt soffasliting føre man skal ut å jobbe senere på dagen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hmmm.... ønsker ikke multicom kunder . Vare på lager og 3 dager enda ikke sendt. Endte da med en kansellering. Bestiller man noe forventer man jo egentlig at noe sendes innen "rimelig" tid. God dag. Ny dag og nye muligheter. Deilig å starte dagen med litt soffasliting føre man skal ut å jobbe senere på dagen Du har vel ikke fått purring fra Muliti Com vel Rolf, exe en tidligere bestilling du har gitt faen i å betale vel ha ha Endret 5. mars 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Ingen ubetalte regninger og hadde brukt mitt betalingskort. Sender man ikke innen "rimelig" tid når varen er på lager kansellerer jeg likegreit bestillinga. No deal u know . Deilig å komme seg hjem etter jobb. Endret 5. mars 2014 av Rolf_X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Har alle her , fått sovemedisiner og purker å sover ha ha Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2014 Har alle her , fått sovemedisiner og purker å sover ha ha Har bare gått lei hele dette møkkastedet. Og enkelte mods. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Interssant. Kjedelig å være våken, får vel sove en time eller noe til. Endret 6. mars 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå