Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

god dag kromskallen

Tror jeg skal få til å clocke cpu'n i kveld, skal rydde rommet + laste ned alt av spill osv

Den er grei. Skal uansett spille BF3 med Pargadox nå og skype.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sofaen? Neeeida, sånt tull driver man ikke med...

Hva skal folket i helgen?

Skal ihvertfall ikke tilbringe helgen i sofaen men i godstolen..mye mer behagelig ;)

Skal se om man ikke får dratt skrotten ut i skogen til litt paintball på søndag..alltid like moro det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg blir så lei meg, vi har en slik presantasjon om ungdommskultur og ALLE gruppene (bortsett fra den MTK var på) har bilde av en iPhone. De forklarer da at det er pga av at nesten alle har den og at det er den best mobilen som finnes i verden.

JEG BLIR SÅ LEI MEG :wallbash:

Må skuffe deg, vi hadde dette bildet pga det gikk under "gaming", men det var mest pga iPhone er populær å spille små drittspill på :p

gaming3.jpg

Se hva jeg fant på postkontoret :)

https://www.dropbox....017.45.35.jpg?m

cfeb60f9bd33e48e4374.png

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Ja, eg lagde ein tråd der eg stilte spørsmålet om universal/multifunksjonelle fjernkontrollar... men fekk ikkje noko svar på kvar eg kunne finna dette...

Viste ikke det at du hadde laget en tråd angående dette. Jeg har brukt Harmony kontrollere i flere år. Harmony One er den jeg holder ett grep om. Oppladbar og lett å programere. Har instillingene til de aller fleste fjernkontroller tilgjengelig gjennom programmet fra Logitech. Har min liggende i ladekrybben sin ved Tven. Fine er at vis man har flere enheter hvor en styrer lyd, en annen programmene og vis versa så kan man gjøre slik at man programmerer kontrolleren til å bruke de enhetene man bruker når man foreksempel ser på Tv i en egen preprogramert instilling. Da får man lett styrt Tv og stereo uten å måtte skifte noe ;)

Denne her du har? Og den kan ein styra lyden på pc-en og? For på rommet, så har eg 1kontroll til å styra anlegget, 1 til tv'en og tastaturet for pc-en.

Jepp... den jeg har... kan jo riktignok ikke styre PCen, men det gjør jeg med android enheten jeg har ;). Ellers så kan den jo kontrollere de andre enhetene som har fjernkontroll til normalt slik at man får eliminert en del kontrollere.

Fikk i dag ENDELIG ene pakka jeg har venta på i 2 fuckings måneder etter at retardene i Posten klarte å sende den tilbake til avsender landet.

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sofaen? Neeeida, sånt tull driver man ikke med...

Hva skal folket i helgen?

Skal ihvertfall ikke tilbringe helgen i sofaen men i godstolen..mye mer behagelig ;)

Skal se om man ikke får dratt skrotten ut i skogen til litt paintball på søndag..alltid like moro det :)

Aaaah, det er kult! Joda.... Den er jo OK den, men jeg er lang,så er godt å få strekt hele kroppen ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve Battlelog med IE..tror ikke jeg gjør det igjen,mistet connection og hele maskinen frøys.

Holder meg til chrome jeg ;)

Hehe... IE er bannlyst på alle maskiner jeg bruker. Til og med mine foreldre har fått beskjed om å ikke bruke den "dritten" ;).

Leke kokk og grille litt i dag. I det minste fått flytta framdekka bak så blir det å vise bilen på NAF på mandag slik at EU kontrollen er i boks :)

Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med å komme inn i matcher med Chrome i BF3 så tenkte jeg skulle prøve IE...tro jeg heller jeg vil ha litt problemer med å komme inn i matcher enn at maskinen fryser hver gang :p

Godt med grillmat Rolf...skal ut å spise i morgen på en Mongolsk restaurant,Mr Dong eller Hong eller hva det nå het,spennende å prøve noe nytt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...