Sharain Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hørte snø var hvit, så, hvit er best! Racist! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det er vist det Sharain Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Glyttar inn etter sist eg var innom 16November... Eg høyrer du har spurt etter meg... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Glyttar inn etter sist eg var innom 16November... Eg høyrer du har spurt etter meg... Jepp, trives du i loppe kassa da. Er det bra der liker du deg da Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Glyttar inn etter sist eg var innom 16November... Eg høyrer du har spurt etter meg... Jepp, trives du i loppe kassa da. Er det bra der liker du deg da Er ikkje i noko loppekasse nei. Trivst til ein viss grad. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Tror det må bli en Xbox One med tiden nå som Halo 2 Anniversary Edition ser ut til å være confirmed. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Tror det må bli en Xbox One med tiden nå som Halo 2 Anniversary Edition ser ut til å være confirmed. Kjøpte ikke du oxo ps4 da. ? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det står på lista, men ingen kjøp ennå! Var utrolig gira på Watch Dogs, men når det ble utsatt var det egentlig ingen grunn til å kjøpe PS4 ennå for min del.. Har vel nesten 10 PS3-spill liggende som jeg fortsatt ikke har fått testen, så er ingen nød sånn sett.. Men en Halo 2 remake må bare skaffes, regner med de beholder så mye som mulig av gameplay og hvordan ting fungerer. Så lenge de inkluderer online-funksjon i tillegg, så er jeg solgt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det står på lista, men ingen kjøp ennå! Var utrolig gira på Watch Dogs, men når det ble utsatt var det egentlig ingen grunn til å kjøpe PS4 ennå for min del.. Har vel nesten 10 PS3-spill liggende som jeg fortsatt ikke har fått testen, så er ingen nød sånn sett.. Men en Halo 2 remake må bare skaffes, regner med de beholder så mye som mulig av gameplay og hvordan ting fungerer. Så lenge de inkluderer online-funksjon i tillegg, så er jeg solgt. 10 november 10minutemail Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ta ein kikk på topic'et eg laga i Generell Speldiskusjon Flappybirds MMO Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://tacsgames.itch.io/flappo-bird Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ja... Noen som vet hvorfor nettet "mitt" ikke finner et utvalg servere? f.eks puush, imgur? Prøvd å restarte ruteren, men funket ikke... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 DNS-feil? Ja... Noen som vet hvorfor nettet "mitt" ikke finner et utvalg servere? f.eks puush, imgur? Prøvd å restarte ruteren, men funket ikke... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 God dag . været her i området klarer jo ikke å bestemme seg for om det skal regne eller snø så det veksler . Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) beste program til mac: windows 8 Endret 15. februar 2014 av sevs 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Her er det liv da ha ha, er mer liv i donky da Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Eksisterer såvidt intelligent liv på jorden lengre. HO! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Eksisterer såvidt intelligent liv på jorden lengre. HO! Ja vi mennesker er ikke så intelligente da for hold til det livet som lever uti verden rommet da, i andre galakser ja andre solsystemer da.for vi har jo 9 planeter i vår galakse å der er det liv vi, for da må det fines liv på andre solsystemer oxo, stort er det ytre space true, for alene er vi ikke for så stort som ytre space er da og mange solsystemer er det true da i ytre space Endret 17. februar 2014 av jokingntria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Liv og liv... her er det ikke stort i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå