Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helvete er det TV2 som sender OL? Reklame hvert 10. Minutt

Fem gode grunner til at OL blir bedre på TV2 enn på NRK:

- Du kan for første gang STEMME frem en OL-vinner på SMS

- Du får oppleve Aqua-Lene som mentor for kombinertgutta

- Hva gjør det vel å gå glipp av siste skyting så lenge du får med deg tilbudet på Kjells Markiser?

- Du får se Tor Fløysvik gi hopper Rune Velta 10 i stil!

- Moro at OL`s største ego Peter Northug, intervjues av verdens største ego Davy Watne

https://nb-no.facebook.com/radiofrokost/posts/10153742088945195?stream_ref=10

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det ikke slik at de ikke har lov til å sende mer enn 12min reklame om dagen?

Uansett, selv om jeg tror de kan finne på å gjøre noe sånt, så vil jeg vel nå, i fare for å måtte spise min egen hatt, påstå at de ikke kommer til å ha reklame midt i sendinga av ett renn, løp, hopp etc.

Men man veit jo aldri, forøvrig bra jeg ikke bruker hatt kjenner jeg.

Har aldri hørt noe regel om 12 minutter. Når man tenker på hvor én reklamepause varer på TV 2, og hvor mange slike de sender om dagen...kommer man langt over 12 minutter. :)

- Moro at OL`s største ego Peter Northug, intervjues av verdens største ego Davy Watne

Og dette gjør det bedre å se OL på TV2, mener du? :D Jeg er ikke interessert i å se hverken Aqua-Lene, Tor Fløyelsvik, Peter Northug eller Davy Watne.

Og forsåvidt driter jeg også i hvem som vinner. Ser ikke på OL uansett. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete er det TV2 som sender OL? Reklame hvert 10. Minutt

Fordi TV2 har rettighetene, og så ille du som du skal ha det til er det faktisk ikke.

Skal være enig i at NRK er mye kjekkere mtp. nett-tv, ingen reklame, bedre kommentatorer osv. - men gi nå TV2 en sjanse. :p

Lenke til kommentar

Tja, godt mulig, de snakka om noe 12 minutters greier på radioen når jeg var ute å kjørte i stad, ja jeg har på radio, lol, anyway, kanskje det gjelder noe med at de skal vise det gratis på nett sidene til TV2, var jo noe snakk om det også, kanskje det var der de 12min gjaldt, men tydeligvis er jo rimelig ute å kjøre nå så.

Nå var dette spesifikt for OL sendingene, ikke hva de gjør ellers eller hva andre kanaler gjør.

Mulig jeg blander med noe annet så klart.

http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10126404

Jada, veit den er i fra i fjor.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Og dette gjør det bedre å se OL på TV2, mener du? :D Jeg er ikke interessert i å se hverken Aqua-Lene, Tor Fløyelsvik, Peter Northug eller Davy Watne.

Og forsåvidt driter jeg også i hvem som vinner. Ser ikke på OL uansett. ;)

Jo jo jo du må se litt da, :green: da kan du sitte med det norske flagget å heie på norge exe noen får en medalje da skriker du hurra for norge kan du rope mens du vifter med det norske flagget da maxi :tease:

Lenke til kommentar

Jo jo jo du må se litt da, :green: da kan du sitte med det norske flagget å heie på norge exe noen får en medalje da skriker du hurra for norge kan du rope mens du vifter med det norske flagget da maxi :tease:

Hehe...glem det. Eneste jeg ser på av sport er stort sett rally, og litt annen motorsport. ;)

Da må jeg si deg sannheten da, jo jeg ser litt men ikke mye da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...