Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Da er du jo såpass heldig at du ligger over gjennomsnittet når det gjelder antall føtter Rolf, legg meg til på PS om du vil. EirikAV Endret 5. februar 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Ja, skal gjøre det etterpå . Prøvde viaplay og liker bedre netflix. Der kan man i det minste fortsette å se på en film mens jeg måtte lete opp filmen jeg hadde startet å se på for å spole frem til der jeg var i filmen Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Ja, okei. Har du lastet ned Outlast enda? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Skal gjøre det etterpå tenker jeg. Står å laster need litt oppdateringer til ett av spilla mine Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Okei. Det skal visst være litt skummelt, så det blir spennende å prøve. Er imponert over tilbudene man får i PSN. De er jo toppspill alle sammen. Hvilke spill er det du har kjøpt deg hittil da? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 AC BS har jeg i det minste kjøpt. La deg til i stad BTW noe jeg ser du har merket . Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Heheh.. Assassins Creed Bullshit? uansett, det går vel også an å spille sammen på nett, så det er bare å si fra om du har lyst en dag. Endret 5. februar 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Morrokladd du ja . Too long, did not write Står å laster ned ganske heavy med oppdateringer nå. Skulle jo nærmest hatt fiber jeg. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Ja, det er ganske mange GB som skal lastes ned. Oppdateringene til spill er jo også utrolig svære. Var ei oppdatering til BF4 på 3-4 gig. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Ja, merker denne. Sitter å titter på siden for oppdateringene her og ene er på over 2gb samt at jeg laster ned Outlast som er på 4,3GB også. Og jeg har også en 3 ting som står å laster på nesten 5gb. Er glad jeg har 500gb til rådighet på den. Hmmff... tror jeg blir gal av blåtann adapteret på laptopen. Nesten sånn at jeg vurderer å oppgradere hele Wifi kortet for å se om det fikser problemet. Får jo ikke "lov" til å koble til ting. Oppdatert drivere til den store gullmedaljen samt feilsøkt. Tilkobling vis jeg er heldig i ett minutt eller 2 får det faller fra. Sjekke opp litt hva av wifi kort som har blåtann integret som er "bedre" enn det jeg har i PCen kanskje. Har bluetooth enhet tilkobla stereoen for å streame musikk, men ender opp med å koble til mobil, mp3 spiller eller mobilen for å streame Endret 5. februar 2014 av Rolf_X Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 http://www.twitch.tv/kiriev Streamer litt outlast en stund om det er noen som vil se Tenkte jeg skulle teste det. Er usikker på hvor mye lag det er, men burde ikke være så grusomt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 http://www.twitch.tv/kiriev Streamer litt outlast en stund om det er noen som vil se Tenkte jeg skulle teste det. Er usikker på hvor mye lag det er, men burde ikke være så grusomt. Du er flink til synge da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 http://www.twitch.tv/kiriev Streamer litt outlast en stund om det er noen som vil se Tenkte jeg skulle teste det. Er usikker på hvor mye lag det er, men burde ikke være så grusomt. Du er flink til synge da Heheh.. er det du som kikker på? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 http://www.twitch.tv/kiriev Streamer litt outlast en stund om det er noen som vil se Tenkte jeg skulle teste det. Er usikker på hvor mye lag det er, men burde ikke være så grusomt. Du er flink til synge da Heheh.. er det du som kikker på? Ja Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hyggelig da Er bare å skrive i chatten og. Skal spise middag. Blir ikke mer i dag Endret 5. februar 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Hyggelig da Er bare å skrive i chatten og. Skal spise middag. Blir ikke mer i dag Må vist ha konto der merket jeg, for ps3 å ps4 id ikke fungerte vist ikke der, så jeg forsette å spiller videre på bioshock 1. For grafikken på den pc skjermen er super grafikk i bioshock 1, jeg la deg til her som venn du her i disk Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Jah, så at du la meg til. Du er nødt til å ha bruker på Twitch for å streame, kommentere osv Anbefaler at du skaffer deg det, for det er en ganske mye brukt side. Mange som speedrunner alle mulige slags spill, Zelda OOT f.eks Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Jau... får vel skaffe det ettervært. Første pri nå er å få ferdig nedlastningene på PS4en sånn at jeg kan få gama litt i det minste. TTT. 4min og oppdateringsfilen til AC IV er ferdig nedlasta. Outlast får jeg nok ikke prøvd før i morgen, men har da nok av games for en stund til den. Endret 5. februar 2014 av Rolf_X Lenke til kommentar
LolzDude Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH, heisann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå