Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, merker denne. Sitter å titter på siden for oppdateringene her og ene er på over 2gb samt at jeg laster ned Outlast som er på 4,3GB også. Og jeg har også en 3 ting som står å laster på nesten 5gb. Er glad jeg har 500gb til rådighet på den.

Hmmff... tror jeg blir gal av blåtann adapteret på laptopen. Nesten sånn at jeg vurderer å oppgradere hele Wifi kortet for å se om det fikser problemet. Får jo ikke "lov" til å koble til ting. Oppdatert drivere til den store gullmedaljen samt feilsøkt. Tilkobling vis jeg er heldig i ett minutt eller 2 får det faller fra. Sjekke opp litt hva av wifi kort som har blåtann integret som er "bedre" enn det jeg har i PCen kanskje. Har bluetooth enhet tilkobla stereoen for å streame musikk, men ender opp med å koble til mobil, mp3 spiller eller mobilen for å streame :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hyggelig da :) Er bare å skrive i chatten og.

Skal spise middag. Blir ikke mer i dag :p

Må vist ha konto der merket jeg, for ps3 å ps4 id ikke fungerte vist ikke der, så jeg forsette å spiller videre på bioshock 1. For grafikken på den pc skjermen er super grafikk i bioshock 1, jeg la deg til her som venn du her i disk

Lenke til kommentar

Jah, så at du la meg til. Du er nødt til å ha bruker på Twitch for å streame, kommentere osv :) Anbefaler at du skaffer deg det, for det er en ganske mye brukt side. Mange som speedrunner alle mulige slags spill, Zelda OOT f.eks

Lenke til kommentar

Jau... får vel skaffe det ettervært. Første pri nå er å få ferdig nedlastningene på PS4en sånn at jeg kan få gama litt i det minste. TTT.

4min og oppdateringsfilen til AC IV er ferdig nedlasta. Outlast får jeg nok ikke prøvd før i morgen, men har da nok av games for en stund til den.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...