Rolf_X Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Har noen gamle VHS kasetter jeg spiller en gang imellom. Den er kobla til strøm og koblet til TVen . Må jo være litt "old school" også . Men det merket som dominerer i stua her er faktisk Sony. Har bare blitt slik og TVen var tilfeldig at ble en Sony den også. Endret 4. februar 2014 av Rolf_X 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Har du en VHS-spiller? Hva bruker du den til? Jeg kjøper nesten aldri spill til PC som ikke er på Steam. Er rett og slett en jævlig praktisk tjeneste med skikkelig gode tilbud når de har sommer og vintersalg Hva galt med det da, har en VHS spiller selv Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Sa ikke at det var noe galt med det. Lurer bare på hvorfor han har den stående fremme. Har ikke hørt om noen som har brukt en VHS-film på sikkert sju, åtte år. Husker jeg så den første Ringenes Herre-filmen på VHS. Good times, good times Sony lager jo gode produkter de. Foreløpig er det vel stort sett bare PS4 som er Sony, men har jo hatt andre produkter fra de tidligere. Synes de har kommet seg veldig med smarttelefonene sine. Skikkelig gode mobiler, rett og slett. Endret 4. februar 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/home/games Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det jeg har av Sony er bare PS, PS2, PS3, mini-Disc spiller. Jo, og en mp3-spiller faktisk..som jeg kjøpte for noen år siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Det fra jeg har hatt fra sony er 1.ps4 5.ps3 2.ps2 1.ps1 1.psp 1.psvita å en mini disk den her Endret 5. februar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Sa ikke at det var noe galt med det. Lurer bare på hvorfor han har den stående fremme. Har ikke hørt om noen som har brukt en VHS-film på sikkert sju, åtte år. Husker jeg så den første Ringenes Herre-filmen på VHS. Good times, good times Sony lager jo gode produkter de. Foreløpig er det vel stort sett bare PS4 som er Sony, men har jo hatt andre produkter fra de tidligere. Synes de har kommet seg veldig med smarttelefonene sine. Skikkelig gode mobiler, rett og slett. Xperia Z1 Compact virker faktisk som en rimelig perfekt telefon, den kan umulig slå feil! EDIT: Har den første Ringenes Herre-filmen på VHS selv, good times indeed. Kjøpte "special extended edition" på DVD da den kom ut, tror ikke jeg har sett hele filmen igjen siden da. Er vel 4 CD'er i pakken tror jeg. Endret 5. februar 2014 av 10minutemail Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Xperia Z1 Compact virker faktisk som en rimelig perfekt telefon, den kan umulig slå feil! EDIT: Har den første Ringenes Herre-filmen på VHS selv, good times indeed. Kjøpte "special extended edition" på DVD da den kom ut, tror ikke jeg har sett hele filmen igjen siden da. Er vel 4 CD'er i pakken tror jeg. Ja. Synes det er perfekt størrelse på den, og hadde glatt valgt den om jeg skulle kjøpt en ny telefon. Regner med at jeg kjøper en Sony-telefon neste gang. Veldig praktisk med en vanntett mobil Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hadde nok sterkt vurdert den selv. Er ikke spesielt oppdatert i mobilmarkedet nå, men 4,3" og vanntett med god hardware og greit design sier jo sitt. Den er dog utdatert neste gang det blir mobilskifte hos meg, vil tro det er flere lignende telefoner når den tid kommer. Moro å følge med utviklingen er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Ja. Blir vel eventuelt neste utgaven på meg. Klarer ikke å rettferdiggjøre kjøp av ny mobil når jeg har en iPhone 5 Blir uansett garantert Android neste gang. Synes det er et mye bedre OS. Mora mi har en Xperia Z1, og det er en skikkelig bra telefon. Veldig kraftig, super skjerm og god design. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hadde Galaxy S3, men opplevde mange forskjellige problemer med den som hverken jeg eller Samsung fant noen grei løsning på.. Gikk en stund å så på ny telefon, men med ny jobb kom iPhone 5S som firmatelefon, så har ikke mere å klage over akkurat nå.. Etter en uke med iPhone merker jeg et lite savn etter lyset fremme på Galaxy'en som sa om man hadde notifications, samt 180-appen som søkte opp nr med en gang noen ringte.. Ellers er jeg strålende fornøyd, i bruk er den betydelig raskere og fungerer mer smooth. Valget stod mellom iPhone 5S eller Galaxy S4 Active, så var igrunn ikke så mye å tenke på. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Good morgen alle her ha ha ha my eer klokken 15:00 Mmmm, Pepsi Max. Kjøpte en halv liter med Pepsi Max nå den var faktisk veldig good da, men som sagt har ikke drikket mye av flasken da, jeg smakte bare litt men jeg likte den da. Da må Pepsi Max blitt bedre med søtings stoffet aspartam da Det smaker pjuk. Her lukter det svidd bank kort gid. og hvis jeg kjøper en sang som du har laget får jeg neste sang gratis da fra deg da???? Hehe..nope her går alt via Spotify og iTunes. Er ikke jeg som setter prisen...hehe. Og nå blir det bare smakebiter av dem på websida mi....av de som ligger på Spot og Tune. Ikke fullversjoner lenger. Kan hende Pepsi max har blitt bedere med aspatam da, for Cola Light smakte helt jevlig Å for jevlig men det gjør nå oxo da Men det gjør ikke cola zero somoxo Pepsi Max er mye bedre en Cola Light. Men navnet pjuk synes ikke Pepsi max fortjener det men Cola Light skal ha det navnet da Maxi Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hehe, Cola Zero er langt i fra Pepsi Max. Cola Light har jeg ikke sett på lenge.. vet ikke om jeg har smakt det i det hele tatt faktisk! Drikker bare Pepsi Max når det kommer til brus, og det går med en god del også, så kan godt hende det er en vanesak. Så lenge man pusser tenner regelmessig er ikke Pepsi Max spesielt usunt eller problematisk, aspartam er heller ikke bevist farlig etter utallige forskninger, så jeg lever i god tro. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tja, den ene forskningen slår jo ihjel den andre, noen sier at ting er trygt mens andre spår apokalypse om du i det hele tatt lukter på ei flaske med light brus, men cola zero er faktisk way bedre enn cola light. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Aspartam er nok et av de tilsetningsstoffene som er det er forsket aller mest på. Er vel ikke funnet noen særlige skader tilknyttet til bruk av aspartam i normale mengder. Skal sies at det nok ikke er lurt å få i seg for mye av det, på samme måte som det ikke er lurt å få i seg for mye av noe annet. Til og med vann skal man jo ikke drikke for mye av. Man kan faktisk dø av vannforgiftning. Skjer ikke med mindre du er jævla uheldig, men likevel. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Er det jeg mener, noen påstår det er farlig, noe påstår det motsatte, men ingen kan konkludere med noe helst i bunn og grunn. Inntil videre holder jeg meg i hvert fall til Pepsi Max uten å tenke på alt forskerne "tror", da det går begge veier. Skal man holde seg unna alt forskere tror er farlig eller som muligens, kanskje, one in a million kan føre med seg noe negativt blir nok listen over gjenværende ting veldig kort. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 God dag . Ett par games anskaffet å PS4en står å godgjør seg. Koblet til ett blåtanntastatur på den som gjorde det litt lettere å skrive på den. SGS3 har jeg hatt siden sommeren 2012. Personlig kan jeg ikke fordra all "bloatwaren" Samsung dytter innpå mobilene sine og har ikke brukt min "stock" en eneste dag. Rett i download modus og root var det som ble gjort med den. Per dags dato er det Cyanogenmod 11 på den og den fungerer ypperlig. Skulle vært mer mulig å få kjøpt mobiler rene for produsenters "søppel". Nå har jeg den i en Lifeproof case så den skal være vann og støtsikker også. Neste telefon aner jeg ikke hva blir, men tror det blir en god stund til da S3en enda fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Endelig ferdig med å pakke den ene skoen som skal til bake til Zalando da, den skal i retur fikk faen bare en støvel da sist gang. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Nice one. Bra gjort å bare å klare å sende deg 1 sko da . Kanskje de trodde at du bare hadde en fot?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Nice one. Bra gjort å bare å klare å sende deg 1 sko da . Kanskje de trodde at du bare hadde en fot?? Sist jeg tellet hadde jeg 2 føtter da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå