Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst. :D Ja var samme ventetiden når jeg bestilte min iPhone 4 da den var ny. Får forhåpentligvis tilbake Galaxy S3'en min i dag, i følge verkstedet ble det byttet skjerm og ramme, prisen kom på 2016kr. :omg: Er glad for at det er forsikringen som betaler og ikke jeg, hehe.

Utrolig fint med iPhone 5 at man bare tar av noen skruer så er skjermen av, synd baksiden riper seg opp så lett og er sannsynligvis litt jobb å skifte. Håper du har kjøpt beskyttelse til den. :D

Lenke til kommentar

Ja, eg lagde ein tråd der eg stilte spørsmålet om universal/multifunksjonelle fjernkontrollar... men fekk ikkje noko svar på kvar eg kunne finna dette...

Viste ikke det at du hadde laget en tråd angående dette. Jeg har brukt Harmony kontrollere i flere år. Harmony One er den jeg holder ett grep om. Oppladbar og lett å programere. Har instillingene til de aller fleste fjernkontroller tilgjengelig gjennom programmet fra Logitech. Har min liggende i ladekrybben sin ved Tven. Fine er at vis man har flere enheter hvor en styrer lyd, en annen programmene og vis versa så kan man gjøre slik at man programmerer kontrolleren til å bruke de enhetene man bruker når man foreksempel ser på Tv i en egen preprogramert instilling. Da får man lett styrt Tv og stereo uten å måtte skifte noe ;)

Denne her du har? Og den kan ein styra lyden på pc-en og? For på rommet, så har eg 1kontroll til å styra anlegget, 1 til tv'en og tastaturet for pc-en.

Lenke til kommentar

Næh.. tror ikke jeg orker å ha beskyttelse på den. Hvertfall ikke med det første. Den tåler mer enn 4 og 4s, så det går nok greit. Synes det er så dumt å dekke til det flotte designet med et kjipt plastikkdeksel :p

Hehe ja, det jeg tenkte med min og! Synd med bakdekselet som blir så enkelt ripete da, men det ser meget bra ut, indeed. :)

Fekk mi fyrste ripe på skjermen til Galaxy Nexus'en min idag :wallbash:

Heldigvis så er det berre nokre millimeter og heilt oppe i høgre hjørna... men no legg eg merke til den kvar gong eg ser på skjermen!

Kjenner til den. :/ Fikk en ripe ca midt på S3'en en av de første dagene jeg hadde den, heldigvis er det bytta nå. Har også kjøpt inn beskyttelsesfilm til å legge over skjermen nå, for å være sikker.

Lenke til kommentar

Hehe ja, det jeg tenkte med min og! Synd med bakdekselet som blir så enkelt ripete da, men det ser meget bra ut, indeed. :)

Det er en bruksgjenstand, så jeg forventer egentlig ikke at den skal være i topp forfatning gjennom hele levetiden :p Mulig jeg setter på en plastfilm eller noe sånt på baksida. Får se hva det blir til :p

Lenke til kommentar

Har ingen aning hvordan ripen på S3'en faktisk kom dit, trodde jeg var ganske forsiktig, hehe. Hadde en hvit HTC Hero før, skjermen holdt seg for så vidt fin, men det vite dekselet så ikke ut etter noen uker.

Verste skjermen jeg har hatt hittil er faktisk den som er på Nokia Lumia 900. Har denne som jobbtelefon, og skjermen tiltrekker seg merker som ingenting annet. Er faktisk så og si umulig å holde den ren, men på S3'en, iPhonen og diverse andre touch-produkter jeg bruker merker man vanligvis ingenting. Håper dette er forbedret på den kommende Win 8-telefonen!

Lenke til kommentar

Fett! Synes det 800D er drittøft!

Har du andre bilder av hele oppsettet ditt med maskin og skjerm? :wee:

ja, bare med litt gamlere hardware :)

BcZgY.jpg

skal rydde litt i dag, så skal jeg vise deg et nytt oppgradert oppsett ;)

Kult :p

Hvordan fikk du den Komplett-logoen på vinduet? Er det en Komplett-PC?

Det var kult vertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag folkens. :)

@itaSalat

Er på skype nå dersom du vil få noe gang på klokkingen, skal se om jeg kan finne noe som kan få deg på 4,5 GHz i en fart. :)

Lenke til kommentar

Jeg blir så lei meg, vi har en slik presantasjon om ungdommskultur og ALLE gruppene (bortsett fra den MTK var på) har bilde av en iPhone. De forklarer da at det er pga av at nesten alle har den og at det er den best mobilen som finnes i verden.

JEG BLIR SÅ LEI MEG :wallbash:

Lenke til kommentar

Fekk mi fyrste ripe på skjermen til Galaxy Nexus'en min idag :wallbash:

Heldigvis så er det berre nokre millimeter og heilt oppe i høgre hjørna... men no legg eg merke til den kvar gong eg ser på skjermen!

Kjenner til den. :/ Fikk en ripe ca midt på S3'en en av de første dagene jeg hadde den, heldigvis er det bytta nå. Har også kjøpt inn beskyttelsesfilm til å legge over skjermen nå, for å være sikker.

Ja, eg har hatt min i 9månadar... har beskyttelsesfilm liggande, og hadde fyrste veka på telefonen... men etter eg tok den av... så glei tomlane mine så utruleg mykje lettare på skjermen... så har svært lite lyst til å bruka det... :hm:

Lenke til kommentar

Flotteeeee greier.... Den lange dokumentasjonen..... now only contains:

#############################################################################################

#############################################################################################

:realmad:

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...