sevs Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Mye totalwaste penger i den lista Pffft Endret 28. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Pffft 37 Pffft Min har bedre pris da en din velger du min da sparer du nesten 24000.kr da http://www.komplett.no/k/cart.aspx men om det passer vet jeg faen ikke, jeg bare trykket det jeg så som var billiest da Lykke til da Endret 28. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ty. Har lyst på 3x Sony FW900 til 15k hver, nye. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Greit at dere ikke liker det nye sitatsystemet, men faen.. prøv i det minste hahahah Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ty. Har lyst på 3x Sony FW900 til 15k hver, nye. Mr (sevs) er ikke sunt med all den data kjøpe vet du. Det tærer på lomme boken din, Greit at dere ikke liker det nye sitatsystemet, men faen.. prøv i det minste hahahah Nixs blir snart gal av det , men de bytter ikke med det samme nei 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Det er jo greit å skjønne seg på, ikke skriv INNI den grå ramma som dukker opp på det du har sitert, rimelig enkelt å kopiere sitatet også for så å lime det inn igjen. Hva er problemet, eller problemene? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Det er jo greit å skjønne seg på, ikke skriv INNI den grå ramma som dukker opp på det du har sitert, rimelig enkelt å kopiere sitatet også for så å lime det inn igjen. Hva er problemet, eller problemene? Takk for den MariusJS, den 27 Jan 2014 - 20:58, sa: Mye totalwaste penger i den lista Han drømmer å vinne noen kr på v75, vet du eller lotto. Men det er større skanse få valuta for pengene å kjøpe en stor 200 grams melkesjokolade da en vinne i lotto Endret 27. januar 2014 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Greit at dere ikke liker det nye sitatsystemet, men faen.. prøv i det minste hahahah Er ikke her for å rydde i siteringa...hehe. Ser det mest mulig jævlig ut, tar de kanskje til fornuften og kutter du. Når man skal multisitere 6-7 stk, er det jo helt for jævli tungvint. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Det er jo greit å skjønne seg på, ikke skriv INNI den grå ramma som dukker opp på det du har sitert, rimelig enkelt å kopiere sitatet også for så å lime det inn igjen. Hva er problemet, eller problemene? Å slette da det er bare tull, er enig med maxi som han skriver da tar de som jobber her kanskje til fornuften da. Og vi får tilbake det gamle siteringen de som siterer der gjør en good jobb synes jeg Endret 28. januar 2014 av Dysfuncti 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fjern litt av siteringen... Av bare et innlegg har jeg fått 5-6 varslinger... 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ja, ro ned på siteringen. En trenger ikke sitere 7-8-9 innlegg når en svarer kun på 1. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Gi oss det som funker tilbake, da! Obs! Vi trykker bare siter, så kommer alle sammen... Se hva eg klarte?!?!!! Er bare å bruke backspace og fjerne de siteringene du ikke trenger å ha med, du vet..den du bruker på tastatuet ditt om du har skrevet noe feil. Det tar 6 sekunder ekstra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Gi nå faen i sitatpyramidene med mindre dere ønsker en advarselsøkning. Endret 28. januar 2014 av Latias Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ja, ro ned på siteringen. En trenger ikke sitere 7-8-9 innlegg når en svarer kun på 1. Okej den grei skal roe ned jeg, men hvem er det som styrer oppdateringen til forumet du.. For det gamle siterings systemet var jo mye bedre en det som er nå da og det er sikkert flere forums brukere enig i trur jeg lurer bare går det ikke an å få tilbake gamme siterings systemet da plz 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Okej den grei skal roe ned jeg, men hvem er det som styrer oppdateringen til forumet du.. For det gamle siterings systemet var jo mye bedre en det som er nå da og det er sikkert flere forums brukere enig i trur jeg lurer bare går det ikke an å få tilbake gamme siterings systemet da plz ENIG! Se hva eg klarte?!?!!! Er bare å bruke backspace og fjerne de siteringene du ikke trenger å ha med, du vet..den du bruker på tastatuet ditt om du har skrevet noe feil. Det tar 6 sekunder ekstra. SE! Jeg klarer det jeg også, men ser ikke poenget i så mye klabb og babb istedet for å beholde det som funker... 4 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Om dere er uenige i endringer som blir gjort på forumet er ikke dette måten å vise det på. Er bare jævla irriterende for alle andre som prøver å lese tråden når en post tar opp halve sida. Send heller en epost eller noe slikt til de som faktisk har med designet på sida å gjøre. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nei, ser man det! Noen som bruker hodet her inne. Når dere bare irriterer oss som prøver å holde forumet ryddig skaper det ikke akkurat godstemning... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 For all del, er bare å fortsette med protestene som ligger godt under barnehagenivå, om protestene når frem er eg heller lite troende til. Gjør som Kiriev foreslår, med mindre noen synes det er moro med protester som aldri kommer til å nå frem da såklart. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Her har mods noe å gjøre når det gjelder siteringer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257421&page=3Eller gjelder det bare her? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er bare å bruke rapporteringsknappen. Regner ikke med at moderatorene kan få meg seg ALT som skjer på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå