Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.Kausjon. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Han må nok møte i retten hvor det blir flere bøter, om ikke verre. $2500 var bare kausjon, som gjør at han slipper å sitte i "varetekt" frem til rettssaken. Hahahah, Northug er litt av en type. Endret 24. januar 2014 av 10minutemail 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Han må nok møte i retten hvor det blir flere bøter, om ikke verre. $2500 var bare kausjon, som gjør at han slipper å sitte i "varetekt" frem til rettssaken. Hahahah, Northug er litt av en type. Er enig der med deg ang Northug Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.Kausjon. Åja, det var bare kausjonen Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene. Den boten var ikke høy nok la han betale så det svir i lomme boken så han må selge sports bilen kanskje han lærer da For at det skulle svi måtte det nok vært en bot på noen hundretusen dollar til en million.. Hjelper ikke ta fra han sportsbilen han leide ta han sikkert har 20 andre, dessverre... Fratatt sertifikatet i x antall år, en saftig bot og en stund bak murene hadde nok vært det beste Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene.Kausjon. Åja, det var bare kausjonen Han er jo allerede ute $2500, ikke rare greiene. Den boten var ikke høy nok la han betale så det svir i lomme boken så han må selge sports bilen kanskje han lærer da For at det skulle svi måtte det nok vært en bot på noen hundretusen dollar til en million.. Hjelper ikke ta fra han sportsbilen han leide ta han sikkert har 20 andre, dessverre... Fratatt sertifikatet i x antall år, en saftig bot og en stund bak murene hadde nok vært det beste Er det jeg mente, 1 mill dollar i bot. Tenkte på han eide den bilen jeg ikke han leiet den da Endret 24. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det som er, er at han beever kan jo bli kastet ut av usa hvis han blir dømt for ting. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hvis bever'n blir kastet ut av USA, må han da søke om å flytte til et annet land..altså det landet han vil flytte til? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Regner med Canada blir stuck med ham inn til videre da.. Tviler dog på at han blir kastet ut av USA egentlig, kan vel betale seg ut av det meste. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jojo..men jeg tenker på OM han hadde blitt kastet ut... Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ah, nei har egentlig ikke peiling på sånt.. Må vel sikkert søke opphold om han skal flytte fra Canada til et annet navn, men har igrunn liten peiling. Tror ikke Canada er så verst egentlig. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Canada er vel sikkert ett bedre sted å bo i enn selve USA, sånn jeg har fått inntrykk av ihvertfall. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Tenkte litt sånn at om han blir kastet ut av USA og ingen andre land vil ta imot ham...da er han rimelig stuck. Hva gjør man i en sånn situasjon. Det skjer selvfølgelig ikke, men bare en tenkt situajon liksom..hehe. Endret 25. januar 2014 av Knut A. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men det er jo bare for han å flytte tilbake til canada? Han er jo ikke utvist der ifra og han er vel ©kanadisk statsborger. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Finnes det en metode en kan glemme noen ting man har sett, slette det totalt fra minnet ditt? Nei, kan ikke drikke meg dritings eller slå hodet med noe hardt, risikere permanent hjerneskade; noooope... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Du får bygge en slik dings de har i Man in black filmene. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner... Hva mener du om blodtest ??? Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten... Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det Endret 25. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner... Hva mener du om blodtest ??? Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten... Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Kan jo hende blodtest osv.. Tilfeldigvis forsvinner... Hva mener du om blodtest ??? Fyfaen, det er så mye dritt der ute på internett, hva faen er galt med menneskeheten... Gjør som meg gi fullstendig faen i den den dritten der, å dritt i å se på det Virker som han måtte ta en del tester, for å sjekke hva han var påvirket av Er rusa jeg oxo vet du oxo av sove for mye søvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå