Maxi1234 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Noen som så det nye programmet på TVNorge, "På liv og død"? Synes det var veldig bra, jeg. Skikkelig sterkt og litt trist program. Jeg så på Insider. Men kikka på Liv og Død for en time siden. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Der var den nye fjernkontrollen kommet. Kom til og med et postbud på døra Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 God dag. Begynner å lure på hva som kreves for å få jobb hos UPS, holdt meg hjemme i hele dag for å vente på en pakke fra de men sjåføren skjønte ikke hvordan man brukte ringeklokka til blokka så han fikk ikke levert den. Er hele 3 knapper på ringeklokka så det kanskje ikke så rart han ikke skjønte hvordan man bruker den. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Pleier ikke slike å ha tlf nummer til de de leverer hos? Både DHL og posten pleier jo å ringe opp folk om de ikke finner veien etc noe som er greit så man får det man skal ha. De gjorde ihvertfall de i de 3 tilfellene jeg har vært borti det. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Noen som så det nye programmet på TVNorge, "På liv og død"? Synes det var veldig bra, jeg. Skikkelig sterkt og litt trist program. Jepp, syns også det var veldig bra. Husk ny episode i kveld samme tid. Og i morgen. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Pleier ikke slike å ha tlf nummer til de de leverer hos? Både DHL og posten pleier jo å ringe opp folk om de ikke finner veien etc noe som er greit så man får det man skal ha. De gjorde ihvertfall de i de 3 tilfellene jeg har vært borti det. Jo, stemmer det, skjønner ei hvorfor sjåføren ikke ringte meg. Ringte kundeservicen men de skjønte ikke mye de heller, ba om at de ringer før de leverer så jeg kan stikke ut å møte han. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Der var den nye fjernkontrollen kommet. Kom til og med et postbud på døra UPS, right? Assap, til meg, så har de ringt før de kommer hver gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er jo ikke UPS sin feil at en person roter. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jo, stemmer det, skjønner ei hvorfor sjåføren ikke ringte meg. Ringte kundeservicen men de skjønte ikke mye de heller, ba om at de ringer før de leverer så jeg kan stikke ut å møte han. Ei ringe klokke kan ikke være så vanskelig å bruke, regner at det står id i form av noe navn på den også og hadde han ringt så ja. 1 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er jo ikke UPS sin feil at en person roter. Tja, er jo egentlig UPS sin feil at deres ansatte roter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Tja. Spørs jo på om det er engangstilfelle osv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Hvis jeg sier akupunktur hjalp på storesøsteren min, tells det da som et bevis eller må jeg legge det fram i retten? Endret 15. januar 2014 av Lami Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ei ringe klokke kan ikke være så vanskelig å bruke, regner at det står id i form av noe navn på den også og hadde han ringt så ja. Ja, mobilnummeret står jo på pakken, så han kunne godt ha ringt. Ble oppringt kl åtte i morges om at pakken blir levert mellom kl 10-14, får se om det stemmer. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvis jeg sier akupunktur hjalp på storesøsteren min, tells det da som et bevis eller må jeg legge det fram i retten? Da sier Kirie at det er Placebo-effekt. For det sier forskerne. Det hjalp på mora mi også, men det teller visst ikke...hehe. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Kan vel egentlig konkludere med at det fint kan stemme om det funker for noen, og ikke for andre, mtp at det hverken er bevist eller motbevist av forskning. Det er jo en fredelig måte å runde av på. Endret 15. januar 2014 av 10minutemail Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Kan vel egentlig konkludere med at det fint kan stemme om det funker for noen, og ikke for andre, mtp at det hverken er bevist eller motbevist av forskning. Det er jo en fredelig måte å runde av på. Hehe..ikke sant. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg så på Insider. Men kikka på Liv og Død for en time siden. Pms1 å Maxi jeg har hørt att denne Skjitprattråden dør ut tull å tøys det trur ikke jeg da, men den Skjitprattråden her den dør ut trur jeg skriver for 24 dager siden da http://itblekka.no/index.php. Fant en ny Skjitprattråd her http://no.donkr.com/forum/--skjitprattraaden---510628?size=25 brukeren heter HaxyQ da å det har med itavisen gjøre da ha ha, Er det noen av dere alle her som vet hvem HaxyQ er da?? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Er det slik at man får øvelseskjøre rett etter man har tatt grunnkurs og fått bevis eller må man ha tatt førstehjelp og mørkekjøring først? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 For at du skal ha lov så må du få en slik lapp i posten ifra satans veivesen om at du har bestått blabla og da må du nok ta det du nevner, var ihvertfall slik når jeg tok dette kurset for mange år siden. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Æsj, fanken heller, det er jo ikke før helt i slutten av januar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå