Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Men la skjiten dø ut nixs ikke jeg er her, uten spam men med tips triks Hadde ikke det vært kjedelig å bare skrive for seg selv? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hadde ikke det vært kjedelig å bare skrive for seg selv? Nei synes ikke det da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 god dag. Ikke vær dag jeg er inne her nå må jeg si . Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Nei synes ikke det da Hehe..raring. god dag. Ikke vær dag jeg er inne her nå må jeg si . Godag, ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hehe..raring. Godag, ja. Ha ha jeg spøket bare tenkte skriver det se åsen han tar det da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ha ha jeg spøket bare tenkte skriver det se åsen han tar det da Neiiiida, du spøkte ikke. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Knut spøker aldri han... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Knut spøker aldri han... Nei, her er vi dødsalvorlige...hehe. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Bare galgenhumor, her... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Neiiiida, du spøkte ikke. Er snill gutt her litt da, kameraten min sa til meg at jeg å kameraten min var ikke riktige i hue ang galgen humor bake til han på posten, og det er på posten ha ha Bare galgenhumor, her... Har du hørt den danske galgenhumoren da den 110% kiste død lik allt som har med døden å gjøre da. For den norske er ikke så ille da exe da King of pop døde, du vet hvem jeg mener da fikk jeg en stygg mld om mj var plastikk duke noe i den dur et sted kameraten min sendte meg den der var det mye død i mld. For den norske er er snillere en den danske da Endret 8. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Du får håpe det beste da, att du får G700 da G700 er ikke det beste -.- Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvilken mus jeg kan prøve om jeg kjøper jeg ny eller om det er mest safe å bare kjøpe samme musa igjen, hmmm, logitech har det mest deformerte designet, er alldeles ikke gøy å holde i de syns jeg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvilken mus jeg kan prøve om jeg kjøper jeg ny eller om det er mest safe å bare kjøpe samme musa igjen, hmmm, logitech har det mest deformerte designet, er alldeles ikke gøy å holde i de syns jeg.Kanskje det er du, som har deformerte hender? Logitech har forsåvidt mange forskjellige design... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Death by..... truserøsk!? http://www.tv2.no/2014/01/09/nyheter/utrolige-historier/utenriks/5209610#.Us69zvTuKBo Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Logitech sender visst en Harmony Touch som erstatning for Harmony One-en. Herlig 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hehe..ja, ikke sant. Og om man bemerket det, var det litt liv noen tråder før det stilnet igjen....akkurat som her. Lurer på hvor lang tid, det hadde tatt. Før det ble liv i tråden, hvis jeg ikke "vekket" den Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Logitech sender visst en Harmony Touch som erstatning for Harmony One-en. Herlig Flott! Har faktisk kun hatt god service fra logitech! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Logitech har definitivt den beste servicen man får! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 G700 er ikke det beste -.- Skrev feil der mente G700s der da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Lurer på hvor lang tid, det hadde tatt. Før det ble liv i tråden, hvis jeg ikke "vekket" den Hehe..ja, det kan du lure på. Ikke godt å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå