MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hæh? Skal jo selvfølgelig installere det på SSDen jo, men trenger plate med Windows for å installere det. BootCamp er ikke så glad i minnepenner, ser det ut til. Sorry tenkte ikke på cd der bare SSD Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Får håpe at logitech er grei å sender meg en Logitech G700s i erstatning for min G700 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hæh? Skal jo selvfølgelig installere det på SSDen jo, men trenger plate med Windows for å installere det. BootCamp er ikke så glad i minnepenner, ser det ut til. Joda Kiriev den her liker du, jeg gjør det Vi har testet Kingstons råtass minnepinne KINGSTON 512GB USB 3.0 Datatraveler HyperX Predator (opp til 240MB / s) (DTHXP30/512GB) Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Hahah, hva snakker du om? Er jo ikke jeg som ikke liker minnepenner. Det er Boot Camp, verktøyet man bruker for å installere Windows i OS X som ikke gjør det. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kiriev, må man ha admin rettigheter for å få installert boot camp? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Fuck yes, MPX service.Bestille meg ny PSU for under 24 timer siden og den er allerede kommet til Trondheim. Endret 8. januar 2014 av MhMh Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Kiriev, må man ha admin rettigheter for å få installert boot camp? Boot Camp ligger jo inne på maskina fra fabrikken. Har ikke hørt om noen slags adminrettigheter i OS X, annet enn at du kanskje må skrive inn passordet til brukeren. Om du har gjestebruker er jeg ikke sikker på hvordan det funker. Har ikke vært borti det problemet. Endret 8. januar 2014 av Kiriev Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 SKal se om jeg får mekka windows på skole macen så kan jeg game BF i timen 1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Ja, du får prøve. Er veldig praktisk å ha dual boot med Windows. Vi er jo nødt til å ha det til skolebruk, så. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 SKal se om jeg får mekka windows på skole macen så kan jeg game BF i timen Ha ha den var bra Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jaja...det er vel ingen krise om det skulle skje. Minner meg jo mer om skjiten på ITavisen nå. Der var det jo også stille...hehe. Ja det var jo slik, det var på slutten. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Sett nye serien til XTZ da? Ser ut som den blir nice! http://www.xtzsound.de/cinema-series Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Jepp, det er helt klart interessant. XTZ har jo et rykte på seg for å være aller best til musikk, og at de nå satser på hjemmekinoutstyr er spennende Gleder meg til å se hvordan de blir mottatt. Blir nok kvalitet som vanlig, regner jeg med. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ja det var jo slik, det var på slutten. Hehe..ja, ikke sant. Og om man bemerket det, var det litt liv noen tråder før det stilnet igjen....akkurat som her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Får håpe at logitech er grei å sender meg en Logitech G700s i erstatning for min G700 Du får håpe det beste da, att du får G700 da Sett nye serien til XTZ da? Ser ut som den blir nice! http://www.xtzsound.de/cinema-series Ja det var jo slik, det var på slutten. Nixs ikke med meg her ha ha, jeg har skrive kløe Endret 8. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Nixs ikke med meg her ha ha, jeg har skrive kløe Én mann kan ikke holde liv i en tråd, vettu. Da blir det spam...hehe. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg hadde fylt opp tråden her hvis jeg hadde vært aktiv på forumet. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg hadde fylt opp tråden her hvis jeg hadde vært aktiv på forumet. Ikke om det var bare du her...hehe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Én mann kan ikke holde liv i en tråd, vettu. Da blir det spam...hehe. Men la skjiten dø ut nixs ikke jeg er her, uten spam men med tips triks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå