MR SPEED Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Forumkafeen er ei maurtue full av kåte menn i førtiåra og psykisk syke småjenter som ikke har vert utendørs før. Ha ha sant det da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ha ha vet det maxi, jeg venter på GT6 på ps4 i stedet for ps3 da. Syns jeg leste et sted at GT6 ikke kom på PS4, jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Syns jeg leste et sted at GT6 ikke kom på PS4, jeg. Er ikke sikkert jeg kjøper GT6 eller Rambo The Video Game da men ikke nå vente llitt Endret 4. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Noen som blir med på DayZ i dag eller i morgen? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Noen som vet om en enkel guide, for å sette opp en cs:go server? En som er privat, som ikke er public? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Forumkafeen er ei maurtue full av kåte menn i førtiåra og psykisk syke småjenter som ikke har vert utendørs før. Og denne tråden er det samme bare ikke med menn i førtiåra, bare heller i 14års alderen? 5 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Glem Bitcoins – dette er CoinYe West Neste uke lanseres en Kanye West-inspirert digital valuta. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Og denne tråden er det samme bare ikke med menn i førtiåra, bare heller i 14års alderen? Vi er guttevenner i 16årsalderen. Ungkarer it is. Ingen damer her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Vi er guttevenner i 16årsalderen. Ungkarer it is. Ingen damer her. Joda det er det, Noen som vet om en enkel guide, for å sette opp en cs:go server? En som er privat, som ikke er public? Pms1 spør oxo her du https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&page=1 Endret 4. januar 2014 av Fleischmann Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Er det? Her har du ho, husker du ho sj3f Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Joda, men hun forsvant like fort som hun kom Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det er nok neppe en ordentlig jente/dame, mer en liten kid som utgir seg for å være en "jente", ikke akkurat den første gangen det skjer i internets historie. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Joda, men hun forsvant like fort som hun kom Og takk for det, jeg gottar myyyyyye grise snakk da men det ble litt for mye da for meg da Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg, hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg, tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort. Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg, Og hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eier veldedighet er in for tida, gi meg alt du eier tenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerte og tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt Endret 6. januar 2014 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ser nesten ut, som at tråden dør ut. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ser nesten ut, som at tråden dør ut. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Neida, den er bare litt treg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nei folk må skrive når de er inne ikke glane på tråden å gå ut av tråden så den ikke dør ut vi er slappe der dessverre, slapp av jeg gjør det ha ha. Se her her skrives det i fleng Den nye Forumkaféen Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vi får vel starte en livredningsaksjon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå