sj3f Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hahaha, "Lunsjekspressen" 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Er vist fra note 2 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Blærum... Exactly Er mange andre sånne poster der med folk fra Bærum (og Drammen) med fancy navn som kjøper dyre ting til foreldrene sine bla. båter, Ferrarier og store 4K TVer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Noen som har sjekket opp navnet på Skatteetaten? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Exactly Er mange andre sånne poster der med folk fra Bærum (og Drammen) med fancy navn som kjøper dyre ting til foreldrene sine bla. båter, Ferrarier og store 4K TVer De har ikke råd til de sakene der, hvis ikke foreldra er stinn rike da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 "Napoleon Alexander den Første" Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Posten på sitt beste.. Etter fire telefoner fikk de endelig lastet opp pakken. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Posten på sitt beste.. Etter fire telefoner fikk de endelig lastet opp pakken. Gave til dama? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kanskje det er fordi du ikke har vært snill gutt i år og får kull i strømpa di. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Gave til dama? Hehe, neida. Er ikke en veldig kritisk pakke, men alltid surt å ikke ha ting til riktig tid.. Den var bestilt for nesten en måned siden, så blir litt småirritert med tiden. Kanskje det er fordi du ikke har vært snill gutt i år og får kull i strømpa di. Neida, har i hvert fall ikke vert så slem! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Skal heldigvis flytte snart, så da blir det bedre nettlinje! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Julepresang til meg selv, kjøpt i dag http://www.hifiklubben.no/Products/denon-avr-x4000-hjemmekinoreceiver-60064/ Hver dag? Kjører 5 dager i strekk, jeg....hehe. Her må mobilen lades hver dag Knut, litt spilling her og litt surfing der tømmer batteriet durabelig fort, savner nesten tiden hvor mobilen kun var for å ringe med , ser jo selv hvor avhengig man har blitt av mobilen, forsvinner lett et par timer hver dag. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ikke drept GS3en enda assap2? Har trådløs lading på min SGS3 så legger den på en ladeplate når jeg er i heimen så får den i seg litt strøm. Driver jeg å "leker" meg med programvaren på den så går batteriet litt raskere nedpå og ser ut som siste innlegg av en annen kernel har gjort at batterilevetiden virker som bedre Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Nope, SG3en er like hel den men Otterbox dekslet har reddet mobilen min mer enn 1 gang. Gått til innkjøp av flere batterier, hadde man bare husket å lade de opp innimellom så de er klare når man trenger de. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hehe... har en ekstern batteripakke som jeg tar med hvis jeg vet at jeg ikke har tilgang på strømnettet over tid. Har gått over til ett deksel fra Lifeproof her så nå er min vantett også . Liten sprekk i glasset så det skal bli utbedret en gang til neste år tenker jeg så da blir den 100% vanntett. Er jo uansett bra jobba av deg å ikke knerte GS3en enda . Du drepte jo GS2en 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har fortsatt min GS2 En slik batteripakke kan jo ofte lade mobilen opptil 100 ganger! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 En ekstern batteripakke lader en vanlig mobil avhengig av størrelse 5-6ganger Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kommer litt an på størrelsen, har sett de som bygges inn i en sekk, de kan da også lade laptoper! De som passer lett i lomma derimot, de lader nok ikke en S3/4 mer enn et par ganger Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har en som passer i lomma, men veier jo litt... lader GS3en 5-6 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå