MariusJS Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer med låt på iTunes, Knut, og gratulerer med dagen MariusJS Takk! Har bursdag om 8 dager -.- Men det med loddet var vel en lite troll Men vinner en del på en flax kalender jeg fikk av bestemor, er vel opp i 280kr nå Var vel egentlig veldig skeptisk til at du faktisk hadde vunnet, i alle fall, dersom du skulle kaste bort alle pengene på bil Her hadde nå Tesla vært førstevalget, for det første er det el bil aka miljøvennelig, for det andre syk aks, og for det tredje, jævlig luksus <3 Joda, men som første bil, er den nok ikke akkurat egnet... xD Den funker nok fint, dersom du har pengene til en! Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har ikke fått med meg du fylte år i dag, så gratulerer med dagen MariusJS. Jaja... den lærlingen har "kanskje" lært . Er jo mange talentløse sjåfører ute på vegen det er sikkert Hehe, så sant som det er sagt Rolf. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Tusen takk. Kommer på Spotify også. Og den er på Amazon, og Google Play. Men Google Play musikk er jo ikke for oss norske. . Hva koster den på iTunes? Hvor mye får du per salg? Er det 70/30 med 70 til Apple? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hehe, så sant som det er sagt Rolf. jupp. Han får vel ikke lov å bruke bilene dine lenger tipper jeg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Gratulerer Knut, veldig moro å høre. Hva heter låta? så skal man se om man ikke får lastet den ned. Det er vel den låta du satte navn på..var det ikke du som gjorde det da?. Voyage Home. Dere har jo hørt den før, bare litt artig å få lagt den ut på Spotify og iTunes. Hva koster den på iTunes? Hvor mye får du per salg? Er det 70/30 med 70 til Apple? Den koster lik de andre låtene som er på iTunes...9 kr. Hvor mye de tar vet jeg ikke faktisk. Endret 19. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er vel den låta du satte navn på..var det ikke du som gjorde det da?. Voyage Home. Dere har jo hørt den før, bare litt artig å få lagt den ut på Spotify og iTunes. Den koster lik de andre låtene som er på iTunes...9 kr. Hvor mye de tar vet jeg ikke faktisk. Maxi åsen havnet den på iTunes da, la du den inn selv eller. Er det noen som har snoket på siden din Maxi, glemte å gratulere deg Er neste sted spotify da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Maxi åsen havnet den på iTunes da, la du den inn selv eller. Er det noen som har snoket på siden din Maxi, glemte å gratulere deg Er neste sted spotify da Fordi jeg la den der...hehe. Snoket på siden? Ser at det har vært én der siden igår...hehe. Deg det, eller? Takk takk. Den kommer på Spotify også. De er bare litt tregere til å legge inn musikk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Fordi jeg la den der...hehe. Snoket på siden? Ser at det har vært én der siden igår...hehe. Deg det, eller? Takk takk. Den kommer på Spotify også. De er bare litt tregere til å legge inn musikk. Nei var ikke meg nå men var innom Rockstar Sosial Club, men jeg har vel vært der 3 til 4 ganger å snoka. Snoka betyr du tyv titter eller noe der, men er det noen andre som mener jeg har feil der rett på meg da Maxi glemte å si att jeg har snoka på den siden din et 3 til 4 ganger eller mer da, for jeg har vært inn om Rockstar Sosial Club og down load noen bilder til kameraten. Men hadde ikke tid i sted å skrive det her i sted for jeg er så jevla hektet på GTA V nå så jeg måtte forte meg å spille mer GTA V da etter på da jeg skrev det over der GTA V Endret 19. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nei var ikke meg nå men var innom Rockstar Sosial Club, men jeg har vel vært der 3 til 4 ganger å snoka. Snoka betyr du tyv titter eller noe der, men er det noen andre som mener jeg har feil der rett på meg da Åja..på Rockstar-profilen ja.... trodde du mente websida mi, jeg....hehe. Fant du noe interessant på Rockstarprofilen min da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Åja..på Rockstar-profilen ja.... trodde du mente websida mi, jeg....hehe. Fant du noe interessant på Rockstarprofilen min da? nei var bare innom og down load noen bilder, men har sett musikk siden din flere ganger oxo da du var på itavisen da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 nei var bare innom og down load noen bilder, men har sett musikk siden din flere ganger oxo da du var på itavisen da Hva? Stjal du bildene? Vet du har det, men det er ikke den siden jeg har nå. Hvis du går på den nå, så ser du at den blir lagt ned i desember. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ferdig med SP av Assassins Creeed på PS4, kan si det er det beste spillet i serien så langt. jupp. Han får vel ikke lov å bruke bilene dine lenger tipper jeg Nope, han kan med nød få sitte på hvis han er snill gutt. Det er vel den låta du satte navn på..var det ikke du som gjorde det da?. Voyage Home. Dere har jo hørt den før, bare litt artig å få lagt den ut på Spotify og iTunes. Den koster lik de andre låtene som er på iTunes...9 kr. Hvor mye de tar vet jeg ikke faktisk. Ok, morsomt det..kan vente meg fete royalty sjekker fremover jeg altså for bruk av tittelen jeg fant på. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hva? Stjal du bildene? Vet du har det, men det er ikke den siden jeg har nå. Hvis du går på den nå, så ser du at den blir lagt ned i desember. Yes stjal bildene der, jeg down load 1 bilde så fikk jeg plutselig ned 50 til 60 bilder i en down load vet ikke faen hva det er da ha ha. det her står på mappen da ........Rockstar Games Social Club - Grand Theft Auto V Snapmatic_files....... 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ferdig med SP av Assassins Creeed på PS4, kan si det er det beste spillet i serien så langt. Nope, han kan med nød få sitte på hvis han er snill gutt. Ok, morsomt det..kan vente meg fete royalty sjekker fremover jeg altså for bruk av tittelen jeg fant på. Hehe...først må jeg få fete sjekker selv.... Noe som er heller tvilsomt. Yes stjal bildene der, jeg down load 1 bilde så fikk jeg plutselig ned 50 til 60 bilder i en down load vet ikke faen hva det er da ha ha. det her står på mappen da ........Rockstar Games Social Club - Grand Theft Auto V Snapmatic_files....... Såpass. Det bilde er ukjent for meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Hehe...først må jeg få fete sjekker selv.... Noe som er heller tvilsomt. Såpass. Det bilde er ukjent for meg. Grunnen er jeg har slettet noen bilder der for jeg så jeg ikke hadde flere bilder å ta, da var det krise nesten ha ha nei det var ikke jeg lastet de ned i pc Endret 19. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Her hadde nå Tesla vært førstevalget, for det første er det el bil aka miljøvennelig, for det andre syk aks, og for det tredje, jævlig luksus <3 Bare synd den er nesten vanligere enn Golf da Mister litt ekslusiviteten Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bare synd den er nesten vanligere enn Golf da Mister litt ekslusiviteten Sover du ikke da sj3f Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ser du gammel i morgen sj3f gratulle med dagen Takk Sover du ikke da sj3f Nei, klarte ikke sove Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Takk Nei, klarte ikke sove Grattis med dagen! Hvor gammel ble du? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bare en dag yngre enn deg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå