MariusJS Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulere med dagen, gammel er du nå da Gratulere da Takk! Ble nok 16 i dag Endelig kan jeg øvekjøre! Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer med dagen MariusJS Makan til vær om dagen. Hvorfor kan vi ikke bare få skikkelig vinter... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Time will show Da synes jeg du gir en flott jule presang til MTH da Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Mye krøll med julegavebestilling bra Kitch'n, men når de avslutter det med å sende meg varen ekspress på deres regning så jeg er garantert å få det til jul er det absolutt ingenting å klage over! Tror ikke mange nettbutikker hadde vert like grei. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Takk! Ble nok 16 i dag Endelig kan jeg øvekjøre! Gratulerer med dagen. Makan til vær om dagen. Hvorfor kan vi ikke bare få skikkelig vinter... Fordi vi ikke vil ha vinter. Enkelt og greit. Dette er den beste jula jeg har hatt på lenge...snøfritt. De som vil ha snø, kan dra på fjellet. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hehe... da krysser jeg fingra for at du får ett lass med snø over der du bor Tar meg nok en tur til fjells ja . Bare synd snøforholda der enda er dårlige. Hadde kulda bare holdt seg her så kunne vi fått bra skiføre fremfør det vi har nå 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Takk til alle sammen! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Hehe... da krysser jeg fingra for at du får ett lass med snø over der du bor Tror nok faren for det er veldig liten...hehe. Var visst bare 5% sjanse for at det skulle skje. Nå er det f.eks 5 varmegrader, og det er meldt 4-5 varmegrader julaften også...hehe..JIPPI!!! Endret 19. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hehe... du slipper å måke du da . Har investert i en del nytt friluftsutstyr for denne vinteren som jeg er ivirig på å teste ut. Måtte oppgradere utstyrsparken littegranne Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer med låt på iTunes, Knut, og gratulerer med dagen MariusJS 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Gratulerer med dagen. Fordi vi ikke vil ha vinter. Enkelt og greit. Dette er den beste jula jeg har hatt på lenge...snøfritt. De som vil ha snø, kan dra på fjellet. JO masse snø Maxi Hehe... da krysser jeg fingra for at du får ett lass med snø over der du bor Samme her krysser jeg oxo fingrene minne, myyyye snø må vi få Endret 19. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Takk! Ble nok 16 i dag Endelig kan jeg øvekjøre! Har bursdag om 8 dager -.- Men det med loddet var vel en lite troll Men vinner en del på en flax kalender jeg fikk av bestemor, er vel opp i 280kr nå Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har bursdag om 8 dager -.- Men det med loddet var vel en lite troll Men vinner en del på en flax kalender jeg fikk av bestemor, er vel opp i 280kr nå Haha, regna med det! Hvem hadde ikke tatt bilde av loddet Hadde vert utrolig kult da! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Gratulerer med låt på iTunes, Knut, og gratulerer med dagen MariusJS Tusen takk. Kommer på Spotify også. Og den er på Amazon, og Google Play. Men Google Play musikk er jo ikke for oss norske. Skal ha inn én til, da. JO masse snø Maxi Samme her krysser jeg oxo fingrene minne, myyyye snø må vi få Ja, DU må gjerne få mye snø...hehe. Har bursdag om 8 dager -.- Men det med loddet var vel en lite troll Men vinner en del på en flax kalender jeg fikk av bestemor, er vel opp i 280kr nå Regna vel egentlig med det, siden du ikke hatt tatt bilde. Og Tesla hadde uansett ikke vært førstevalget for meg hvertfall..hehe. Endret 19. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Her hadde nå Tesla vært førstevalget, for det første er det el bil aka miljøvennelig, for det andre syk aks, og for det tredje, jævlig luksus <3 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Du måtte jo hatt noen hundre tusen i tillegg til premien for å få råd til Tesla'en uansett da. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Her hadde nå Tesla vært førstevalget, for det første er det el bil aka miljøvennelig, for det andre syk aks, og for det tredje, jævlig luksus <3 Miljøvennlighet er dessverre ikke det første jeg tenker på ved valg av bil. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Du får benytte anledningen til å kjøope deg en ny, fet arbeidsbil, og en ny i ~10000kr-klassen til lærlingen. Ikke sjans han får bil med den kjøringen, han får klare seg med månedskort til bussen og være glad for det. Da er den ene låta mi ute på iTunes. Gratulerer Knut, veldig moro å høre. Hva heter låta? så skal man se om man ikke får lastet den ned. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jaja... den lærlingen har "kanskje" lært . Er jo mange talentløse sjåfører ute på vegen det er sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå