assap2 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Der fikk jeg for å låne bort jobb bilen til lærlingen, fjotten klarte å rygge inn i container som han ikke burde hatt noe problemer med å se hvis han hadde fulgt litt med, ...kunne ikke annet enn å le, bilen er heldigvis ikke verdt mer enn en månedslønn så store tapet er det ikke. Skal aldri si aldri. Det er utrolig hva Norge gjør for å tilfredstille muslimene og andre innvandrere...hehe. Hehe, du har vel rett der Knut...skal ikke krangle om det med deg. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Der fikk jeg for å låne bort jobb bilen til lærlingen, fjotten klarte å rygge inn i container som han ikke burde hatt noe problemer med å se hvis han hadde fulgt litt med, ...kunne ikke annet enn å le, bilen er heldigvis ikke verdt mer enn en månedslønn så store tapet er det ikke. Hehe, du har vel rett der Knut...skal ikke krangle om det med deg. Du får benytte anledningen til å kjøope deg en ny, fet arbeidsbil, og en ny i ~10000kr-klassen til lærlingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.ung.no/oss/skolen/fraver/99920.html Vil juleavslutning regnes som obligatorisk opplæring? ... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg HÅPER og BER til de høyere makter at dette er sant. Hvorfor? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg HÅPER og BER til de høyere makter at dette er sant. Amen Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Fordi det kan knapt kalles musikk det klovnen lager . 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.ung.no/oss/skolen/fraver/99920.html Vil juleavslutning regnes som obligatorisk opplæring? ... Nei, bare si at du blei kvalm å dra hjæm 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Fordi det kan knapt kalles musikk det klovnen lager . Hvorfor kan det ikke kalles musikk? Fordi du ikke liker det? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 I sted ca for 10 min var jeg lei GTA V, nå klør det å spille mere GTA V FAEN avhengig jeg er av GTA V da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hehe oops, endte opp med å kjøpe dayz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nei, bare si at du blei kvalm å dra hjæm My stomach feels absolutely stuffedI feel over-fed My stomach feels much more full then it's normal I am close to vomiting I think I'm going to vomit... I'm going to vomit... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hva skal dere kjøpe til foreldrene deres? Trenger spes til pappa. Any ideas? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor kan det ikke kalles musikk? Fordi du ikke liker det? Tåler du ikke at noen ikke liker den møkka?? Det er jo ikke noe som akkurat får noe særlig gode skusmål ellers heller så verden er bedre foruten den apen. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Tåler du ikke at noen LIKER "den møkka"? Greit nok at det ikke er helt din sjanger, men kan ikke andre få lov til å like musikken uten at du må rakke ned på den. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 *Finne popcorn* Ha ha ha Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Der fikk jeg for å låne bort jobb bilen til lærlingen, fjotten klarte å rygge inn i container som han ikke burde hatt noe problemer med å se hvis han hadde fulgt litt med, ...kunne ikke annet enn å le, bilen er heldigvis ikke verdt mer enn en månedslønn så store tapet er det ikke. Hehe, du har vel rett der Knut...skal ikke krangle om det med deg. Er vel like greit. Hvorfor? Fordi jeg syns hele fyren er en jævla fjott. Og jeg liker overhodet ikke musikken hans. Enkelt og greit. Attpå til kommer han her og gir oss håp om at han gir seg. Dårlig humor har han visst i tillegg. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer med dagen! (Håper det var idag ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 sj3f du risikerer snart høyt blodtrykk Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer med dagen! (Håper det var idag ) Stemmer det! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå