MhMh Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Å sladde rundt ei rundkjøring osv er ikke å kjøre pent. Om vintern så går da det fint Bare å si at du mista veigrepet det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hehe..har da kjørt svin i mine yngre dager jeg også...uten prikker, bøter eller noe annet...stort sett. Så det er ingen garanti. Å sladde rundt ei rundkjøring osv er ikke å kjøre pent. Tror du på nissen også du eller? Nei ikke nå, men se bilde det blir Rolf X hvis han ikke kjører forsiktig på veien Maxi. Om vintern så går da det fint Bare å si at du mista veigrepet det Nei ikke hvis du krasjer da Endret 14. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Om vintern så går da det fint Bare å si at du mista veigrepet det Men mister man veigrepet så har man heller ikke kjørt forsvarlig. Så ikke sikkert politiet godkjenner det som en unnskylding. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Om vintern så går da det fint Bare å si at du mista veigrepet det Du skal tilpasse farten etter vei og føreforhold, og dersom du sladder så har du dermed ikke klart det og/eller hatt for høy fart, du er dermed ansvarlig. Å si at du mista veigrepet kommer du ingen vei med. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Haha, likte denne. Begynte å le på bussen, når jeg så den på vei til skolen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hehe, eneste jeg er "fanboy" eller fanboy av er skjermkortene deres lol, jeg ser forøvrig amazing ut i blått. Men må si det er litt gøy å bare få folk til å fyre seg opp, the beauty of anger, lol. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tja, det er nå ikke nødvendigvis sant at man er forsiktig å kjører pent selv om man ikke har blitt straffet for det i form av bøter eller prikker. Vet du om noen blikkenslagere/metall selskap i Lillehammer? Fant ingen... Og de som leverer til Vargstad VGS er vel ikke i "sentrum"? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Du har jo noe metal greier i samme bygget der Biltema ligger, husker ikke hva det heter også veit jeg ikke om Lillehammer stål eksisterer lengre eller hva det nå enn het, var noe med stål i navnet. Jeg veit ikke hvem som leverer til vargstad, veit du? Det kan jo hende du kan spørre handicare, de lager primært rullestoler osv, men kan jo høre. Handicare ligger tvers ovenfor vargstad. Endret 14. desember 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Mener det er Lillehammer Stål som leverer, men hørte at de lå litt sør for Lillehammer. Skal titte rundt Biltema. Endret 14. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ironisk nok så ligger Lillehammer Stål på Moelv, men det er vel det eneste Moelv er godt for, å legge industrien dit. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er visst vanskelig å finne aluminium uten å dra langt eller betale masse i frakt... Håper jeg har flaksen med meg på det stedet ved Biltema Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Lol, gøy å bli kalt troll av casual public folk som aldri har satt sin fot i en kompetitiv scene, lol. Endret 14. desember 2013 av meg0709 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Du skal tilpasse farten etter vei og føreforhold, og dersom du sladder så har du dermed ikke klart det og/eller hatt for høy fart, du er dermed ansvarlig. Å si at du mista veigrepet kommer du ingen vei med. På hytta så gir polisen blanke faen, der ligger de bredt i svinga sjæl Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) På hytta så gir polisen blanke faen, der ligger de bredt i svinga sjæl Har du ulykkesforsikring hvis uhellet skulle være ute da MhMh. Endret 14. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Moderator titter innom med jevne mellomrom!Prøv å hold dialekt til minimum (altså 0 ), vi har faktisk noen retningslinjer å holde oss til ;-) 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Kunne trodd at jeg var på fylla i går, sovnet rundt kl:04:30, og våknet kl:09:35 til at kjempe brak. Det tordnet ute, smalt såpass at det ristet litt i blokken her. Endret 15. desember 2013 av Pms1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kunne trodd at jeg var på fylla i går, sovnet rundt kl:04:30, og våknet kl:09:35 til at kjempe brak. Det tordnet ute, smalt såpass at det ristet litt i blokken her. Tordna i desember?? Det hører vel til sjeldenhetene... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kanskje han feis så hardt at han våkna av det 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tordna i desember?? Det hører vel til sjeldenhetene... Noe var det iallefall, det var et sinsykt smell. Ser andre som jeg kjenner rundt om i Bergen, skriver det samme. Så jeg satser på torden Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kanskje han feis så hardt at han våkna av det Skal aldri si aldri når det gjelder Pms'en..hehe. Noe var det iallefall, det var et sinsykt smell. Ser andre som jeg kjenner rundt om i Bergen, skriver det samme. Så jeg satser på torden Smalt sikkert fra Haakonsvern...hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå