10minutemail Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Du får penger av å gjøre det ja, er bare å skyte bakdørene mellom håndtakene med shotgun noen ganger til de åpner seg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Men pleier det være penger i bilen, eller er det bare slik at du kan bruke den etterpå? Det går jo ikke å få den inn i garasjen Hvem har du fått du er det Franklin eller er det Michael eller Trevor som er halvpsykotisk, ang bilen ja penge bilen får du ikke inn i garasjenene til Franklin eller Michael men Trevor sin garasjen der går det du Du får penger av å gjøre det ja, er bare å skyte bakdørene mellom håndtakene med shotgun noen ganger til de åpner seg. Vet du det er ET spøkelse i GTA V EDIT: Spol til 10 minutter du Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vet du det er ET spøkelse i GTA V EDIT: Spol til 10 minutter du Haha, det var jo faktisk ganske kult! Har blitt mindre GTA enn planlagt, får se i juleferien! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Nicenice, skal vel sitte på NITG rekken du da, huehuehue Nei, fysj! HW rekken Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Men pleier det være penger i bilen, eller er det bare slik at du kan bruke den etterpå? Det går jo ikke å få den inn i garasjen Det beste er å kaste en sticky bomb midt mellom dørene. Spreng mens den kjører, så detter pengene ut og du kan bare plukke dem opp. Dette gjør du også i online-delen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Men pleier det være penger i bilen, eller er det bare slik at du kan bruke den etterpå? Det går jo ikke å få den inn i garasjen Vent til penge bilen er fylt opp med penger før du tar den, jeg prøvde å sette fyr på våpen butikken nå, men fikk bare fyr uta da.på Skal teste på andre butikker etter på. Satt fyr på han som jeg bor sammen med men han brant opp å hylte å skrekk ha ha Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Satt fyr på han som jeg bor sammen med men han brant opp å hylte å skrekk ha ha Hvordan får du til å bo sammen med noen? Mine har étt hus hver dem..... Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat. Endret 12. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Det kan funke bra å bo sammen med andre dersom man oppfører seg ordentlig mot hverandre. Er fort gjort å bli jævli lei den andre personen Synes det er mye bedre å bo alene, for da slipper man å hele tiden tenke på den andre personen. Man har litt mer frihet til å gjøre hva man vil, synes jeg. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det kan funke bra å bo sammen med andre dersom man oppfører seg ordentlig mot hverandre. Er fort gjort å bli jævli lei den andre personen Synes det er mye bedre å bo alene, for da slipper man å hele tiden tenke på den andre personen. Man har litt mer frihet til å gjøre hva man vil, synes jeg. Nå var det snakk om i spillet GTA V...hehe.. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat. Det må jo ha blitt borte i posten eller noe sånt? Kanskje det ble gjenglemt på en av postterminalene. Slikt skjer jo. Skal jo ikke ta fire dager å transportere et brev fire mil Nå var det snakk om i spillet GTA V...hehe.. Åja faen.. det skjønte jeg ikke hahahah. Beklager Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvordan får du til å bo sammen med noen? Mine har étt hus hver dem..... Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat. Syntes det er imponerende å bruke så lang tid, jeg! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det må jo ha blitt borte i posten eller noe sånt? Kanskje det ble gjenglemt på en av postterminalene. Slikt skjer jo. Skal jo ikke ta fire dager å transportere et brev fire mil Nja...det er ikke første gangen. Er et brev som skal fra Oslo til Hurum her jeg bor. Men på veien skal det jo innom Drammen først også....merkelig nok. Normalt bruker post 3 dager ut hit. Skjønn det den som kan. Men 4 dager er rekord hittil. Åja faen.. det skjønte jeg ikke hahahah. Beklager Hehe...fort gjort. Syntes det er imponerende å bruke så lang tid, jeg! Imponerende? Det er bare forbokstaven. Ser ikke ut til at de postansatte sliter seg ut ihvertfall.... Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Nja...det er ikke første gangen. Er et brev som skal fra Oslo til Hurum her jeg bor. Men på veien skal det jo innom Drammen først også....merkelig nok. Normalt bruker post 3 dager ut hit. Skjønn det den som kan. Men 4 dager er rekord hittil. Merkelige greier. Brukte å ta fem dager for posten å gå fra Oslo til øya oppe i Nordland hvor jeg bodde før. De opprettet nylig en ny postterminal i Mo i Rana, så det går bare fire dager. Snodig at det skal ta like lang tid å få posten dit hvor du bor som det tar å transportere den med alle mulige transportmidler til ei lita øy med 400 innbyggere. Tror det hadde vært sunt med konkurranse i postsystemet. Synd at Posten har monopol, for vi kunne jammen nytt godt av et par flere aktører. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Merkelige greier. Brukte å ta fem dager for posten å gå fra Oslo til øya oppe i Nordland hvor jeg bodde før. De opprettet nylig en ny postterminal i Mo i Rana, så det går bare fire dager. Snodig at det skal ta like lang tid å få posten dit hvor du bor som det tar å transportere den med alle mulige transportmidler til ei lita øy med 400 innbyggere. Tror det hadde vært sunt med konkurranse i postsystemet. Synd at Posten har monopol, for vi kunne jammen nytt godt av et par flere aktører. Vi skulle absolutt hatt konkurranse ja. Var innom posten nå og etterlyste det. Men hun mente det var for tidlig å klage. Behøvde å gå 12-14 dager før man klagde. Hørt sånt idioti..... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvordan får du til å bo sammen med noen? Mine har étt hus hver dem..... Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat. Jeg hørte han gikk ut døra da, etter på så jeg han utta for der. Da helte jeg bensin ved han og over veien alle løpte da jeg skjøt men ikke han Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ah, nå skjønner jeg! Fleischmann drepte og brant postmannen, ikke rart det har tatt lang tid P.S Pleier å motta pakker etter 1-2 dager, jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Fra Komplett/Dustin tar det alltid minimum 3 dager for meg... Fysj Endret 12. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fra Komplett/Dustin tar det alltid minimum 3 dager for meg... Fysj Merkelig. Bestilte CPU for 17 timer siden fra DustinHome, og fikk det i dag. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skulle ønske Komplett hadde pickup-point i Lillehammer... Jeg aner ikke hva Posten gjør i Oslo og/eller Hamar, pakken blir ofte levert på et av de stedene rundt klokka 11 og blir ikke sendt før neste dag. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skulle ønske Komplett hadde pickup-point i Lillehammer... Jeg aner ikke hva Posten gjør i Oslo og/eller Hamar, pakken blir ofte levert på et av de stedene rundt klokka 11 og blir ikke sendt før neste dag. Tollpost derimot, endel bedre. Eneste er at ikke pakker alltid blir behandlet så pent, haha. Kanskje hastverket skylder det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå