Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja , greit å få satt i gang konkursbegjæringen, jo fortere får man de penger man har krav på.

 

 

 

 

Så det går hardt for seg på ps4 da assap2 for deg, :green: er litt lei ps4 spillene å pakket ned ps4 for en stund å fant fram GTA V. Å jeg hentet fram ps3 ut av esken, for jeg rottet bort GTA V :confused: 2 til 3 uker før jeg hentet ps4 da. Ha ha ved et uhell kjørte jeg rett i ræva på en online i Need For Speed i ps4 fy faen han ble piss forbannet da kjørte da rett på meg da med en sports bil da :roll:

 

Hehe, blir kanskje litt mye ja...Knack er jo bare så epic. ;)

Lenke til kommentar

Ja da leier du Hells Angels :devil: synes jeg for å skremme den kødden litt maxi, da piser han sikkert på seg da ha ha å da får du sikkert pengene dine ganske fort da :thumbup:

 

Jeg HAR folk som kan ta seg av ham om jeg vil. Men har ikke lyst til å bruke den metoden, for det blir alt annet enn pent.... ;)

Men det er ikke folk fra HA, men de gjør like bra jobb...eller bedre.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Det er det hvor jeg skal i romjula :p

 

Neeeeei :confused: Jul skal feires i kulda, den turen til GC kan du bare gi til meg :roll:

 

Men seriøst, de som ikke skjønte det, så ønsker jeg meg -10 og snø, ikke +10 og regn, det gir ikke julestemning... :hrm:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

 

Neeeeei :confused: Jul skal feires i kulda, den turen til GC kan du bare gi til meg :roll:

 

Men seriøst, de som ikke skjønte det, så ønsker jeg meg -10 og snø, ikke +10 og regn, det gir ikke julestemning... :hrm:

Er enig med deg der med 10 minus grader og mye snø, :green::green: husker for mange år siden da 2 meter med snø å 20 kuldegrader da. :green::green::green::green: Men det blir aldri mer vi mennesker har selv ødelagt oson laget selv da, å da mener jeg da eksos exe mange millioner biler kjører rundt på denne klode nå da å spyr ut eksos da fabrikkene pøser ut faen skap fra pipene da. Ja vi mennesker som har dessverre skylden å da blir været forandret da

Lenke til kommentar

Det kalles ett kretsløp, det er en grunn til at det blei istid når mennesker ikke hadde bil og fly også, dvs, med de få "menneskene" det var på jorda den gang.

 

Fair enough, vi setter nok fart på prosessen, men det samme ville skjedd om jorda fikk holde på på egen hånd også, klima forandringer er ikke menneske skapt og vil aldri bli det heller.

Og du kan fortsatt få oppleve 2 meter med snø i Oslo for den del, forholdene må bare være rette, noen år er milde andre kalde og grufulle, jordas kretsløp, the end.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uten å nødvendigvis støtte alt han sier, digger jeg at Petter Northug faktisk er såpass høy på pæra. Er nok bare sånn han er, og at han på denne måten får ut litt damp samtidig som har setter press på seg selv, men moro action er det ihvertfall! Får bare håpe han faktisk går til topps også, ellers får han nok tilbake fra flere land. :lol:

Nei da synes jeg det mer fart i Martin Schanche da er en jevla hissigpropp da, Martin Schankes temperament er jo kjent. da Under en EM -runde ble Martin kjørt i grøften av en konkurrent, Martin tente på alle plugger og stilte seg midt i veibanen og viftet med armene, slik at konkurrentene måtte bråbremse for å unngå påkjørsel. Martin Schanke mistet lisens i over seks måneder etter denne episoden. Han savner jeg det var trøkk i han da ha ha :rofl:

Lenke til kommentar

Nei da synes jeg det mer fart i Martin Schanche da er en jevla hissigpropp da, Martin Schankes temperament er jo kjent. da Under en EM -runde ble Martin kjørt i grøften av en konkurrent, Martin tente på alle plugger og stilte seg midt i veibanen og viftet med armene, slik at konkurrentene måtte bråbremse for å unngå påkjørsel. Martin Schanke mistet lisens i over seks måneder etter denne episoden. Han savner jeg det var trøkk i han da ha ha :rofl:

Det var i 1991, det. Og han fikk 25.000 i bot...hehe.

Men det er vel ingenting mot da han med vilje dundret inn i bilen foran seg fordi han blei presset ut. Det var Matti Alamäki han kjørte i ræva på...hehe. :p

Lenke til kommentar

Nei da synes jeg det mer fart i Martin Schanche da er en jevla hissigpropp da, Martin Schankes temperament er jo kjent. da Under en EM -runde ble Martin kjørt i grøften av en konkurrent, Martin tente på alle plugger og stilte seg midt i veibanen og viftet med armene, slik at konkurrentene måtte bråbremse for å unngå påkjørsel. Martin Schanke mistet lisens i over seks måneder etter denne episoden. Han savner jeg det var trøkk i han da ha ha :rofl:

Må være litt sånn! Hadde ikke vert mye spenning og konkurranse om alle utøverne var pusete med hverandre. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...