MR SPEED Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Husker jeg bodde litt i USA. Da var honningrista nøtter ganske DIGG. men får ikke det her til lands . Frister å importere slikt selv vis det ikke dukker opp en dag Kjøper man is i usa så får man så veldig mye, det er nesten store fat med is da. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hehe,søren som du klager på Posten Rolf Tror jeg har vært veldig heldig,har hatt lite problemer med pakker både fra innland og utland. Kan egentlig bare klage på personalet som jobber på det lokale postkontoret,post som forsvinner,hentelapper blir ikke sendt ut og generelt lite hjelpsomme. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 MÅ man installere windows på nytt når man har nytt hovedkort? finner ikke cd'n noen steder :S Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 ikke vis du går fra intel til intel av nyere årgang Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 FUUUUCK Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 la meg gjette, du går fra amd til intel? @assap: Jupp... er ikke få som har problemer og sendt inn en melding på systemet deres hvor man også kan se andres klager. Ikke mye hjelp der og en del klager gitt Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 ja, går fra amd til intel Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Noen her som er flinke i Tysk? Siden Glenn ikke er hjemme må jeg finne en annen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ich sprache nicht Deutch . Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Husker jeg bodde litt i USA. Da var honningrista nøtter ganske DIGG. men får ikke det her til lands . Frister å importere slikt selv vis det ikke dukker opp en dag Kjøper man is i usa så får man så veldig mye, det er nesten store fat med is da. Alt er STORT i USA. Er noe man blir vant med etter en stund der borte. Bestiller du middag på en restaurang er porsjonene så svære at du ikke klare å spise alt en gang. Praktiske er at man kan be om en "Doggy bag" så kan man ta med seg restene hjem . Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Jepp,husker når vi kjøpte frokost i New York,3 store pannekaker(flapjacks),en haug med bacon og 3 stekte egg,kostet 25 kr...orket kanskje halvparten. Endret 27. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 ikke vis du går fra intel til intel av nyere årgang Joda, man må det som regel med intel til intel også. Men ser da at USA er landet for meg, hadde dog blitt feit, men mat er nomnom. http://imgur.com/a/lfV5v Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Har gått fra gamle socketene til intel til den nyere med 1155. Det uten å foreta reinstallasjon. Men det kan være variasjoner fra HK til HK. Jeg har da hovedsaklig gjort dette med OS hvor HK er kommet fra samme produsent. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jepp,husker når vi kjøpte frokost i New York,3 store pannekaker(flapjacks),en haug med bacon og 3 stekte egg,kostet 25 kr...orket kanskje halvparten. Hehe... minner meg om da jeg bestilte spareribs i statene... hadde det til frokost og lunsj dagen etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Back in the game. Har vært opptatt i det siste så jeg har ikke hatt tid til å fått meg innpå her. Men nå er jeg tilbake. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Bra har du sett "babe'n" min? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Lol.. nå skal visst ITavisen prøve å lære trollene gode manerer ^^, http://www.itavisen....re-vaere-venner De har visst også fått tak i moderatorer. Hvem som er villig til å gjøre den jobben der kan jeg aldri tenke meg til, men de har vel fått huket inn en uvitende stakkars kar Endret 27. september 2012 av Kiriev 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 C64 og RTFM kanskje? 2 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Bahhahah Skulle ikke forundre meg.. Men de hadde vel aldri i livet klart å holde seg unna kommentarfeltet Endret 27. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Forumet går dårlig med barnslige drittunger og folk med sterkt hat mot et firma som det skrives nyheter om stadig vekk. Endelig nye moderatorer som ikke har huet inni ræven forhåpentligvis. Moderatorene på ITavisen har tapt seg så jævlig gjennom tiden. GIkk fra gode og ordentlige moderatorer, til nisser som ikke har snøring på noe som helst og er tar parti i diskusjoner. Jeez, at de fikk jobben er meg en gåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå