Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Diskusjon.no er forresten forumet til Hardware.no, om dere ikke har skjønt det ennå... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, det var kanskje ikke så dumt at ITavisen la ned forumet sitt likevel. Føler meg veldig velkommen her. Meget hyggelige folk, og har ikke sett én eneste person som har kastet dritt enda. Keep it up! Jeg kan forandre på det, haha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg kan forandre på det, haha. Administratorene og moderatorene på diskusjon.no er litt flinkere og mer aktiv enn IT-avisen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 I know, i know, har vært her en stund selv om det ikke ser sånn ut. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg kan forandre på det, haha. Administratorene og moderatorene på diskusjon.no er litt flinkere og mer aktiv enn IT-avisen. .. og hvor har du fått det ifra? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 .. og hvor har du fått det ifra? Dere kommer alltid og "ødelegger" moroa når en tråd begynner å bli varm. 1 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tja, de var flinke på ITavisen også. Det var bare at de ikke fikk lov av redaksjonen til å være flinke ^^ 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 <---<< kremt ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nei se, der kom apekatten òg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Diskusjon.no er forresten forumet til Hardware.no, om dere ikke har skjønt det ennå... Har vist det en stund, er ikke Gamer.no også i samme båt? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Og der tittet jeg inn også. KOMPIS Der var du 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Har vist det en stund, er ikke Gamer.no også i samme båt? Jopp. Gamer.no hoppet ut av systemet her en stund, men ble tatt med inn i dragsuget igjen. Endret 4. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er vel under Tek.no Hardware.no - Data Akam.no - Foto Teknojobb.no - Jobb Hardware.no/lydogbilde - Lyd og bilde Amobil.no, Mobilen.no - Mobil Gamer.no - Spill Teknofil.no - Teknofil Diskusjon.no Forum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hardware.no er "sjefen", strengt talt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Har vist det en stund, er ikke Gamer.no også i samme båt? Jopp. Gamer.no hoppet ut av systemet her en stund, men ble tatt med inn i dragsuget igjen. Det er vel under Tek.no Hardware.no - Data Akam.no - Foto Teknojobb.no - Jobb Hardware.no/lydogbilde - Lyd og bilde Amobil.no, Mobilen.no - Mobil Gamer.no - Spill Teknofil.no - Teknofil Diskusjon.no Forum Fyttikatta så mange websider.. Endret 4. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, dere får kose dere med litt mer voksne IT-nyheter. 2 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nei, tror jeg tar kvelden tidlig i dag. Natta. 1 Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Har lest nyheter på de sidene lenge. Var bare på ITavisen sitt forum pga av folka (De av dem som faktisk var hyggelige) Nei, tror jeg tar kvelden tidlig i dag. Natta. Natta Endret 4. september 2012 av PolarBearKBG Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Helt enige med deg Polar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Ja, dere får kose dere med litt mer voksne IT-nyheter. Det gleder jeg meg til! Nei, tror jeg tar kvelden tidlig i dag. Natta. Sov godt! Endret 4. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå