Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trille rundt på moped er ikke morsomt :p

Det blir ikke noe modding på bil med det første siden jeg ikke kan noe mekanisk ;)

Det er enkelt!

Har ikke bil, jeg. Men jeg lurer på å bytte en del av det elektriske i Mini Cooperen til tanta mi og prøve å få den på veien igjen. :D

Lenke til kommentar

Har nesten aldri rørt en motor før så :p

Hva skal du med bil? Dersom du skal "modde" den like mye som 800D, så er det ikke mye igjen av bilen etter at du har vært borti den, blir vel ett par år før den kommer seg på veien? :rofl:

Eneste som holdt meg tilbake og rev i stykker motivasjonen var det å få tak i materialer, aluminium er ikke noe problem, men 8-10mm tykk smoked akryl er noe annet

Lenke til kommentar

Enig, det å få tak i akrylplate = :sick:

Har nesten aldri rørt en motor før så :p

Eneste som holdt meg tilbake og rev i stykker motivasjonen var det å få tak i materialer, aluminium er ikke noe problem, men 8-10mm tykk smoked akryl er noe annet

Hva med herdet glass?

Lenke til kommentar

Om du virkelig klarer å sammenligne Polo og BMW, så er det nok hos deg feilen ligger. Men skjønner, flamebait for "likes", good job!

Jeg var seriøs... hvis man bryr seg om å ta seg ut i bil så må man ikke tro man ser noe bedre ut i en gammel bmw enn en polo. Bare min mening da, hvis noen brydde seg...

Lenke til kommentar

Ikke noe spesielt, men har sett litt på 30-50k bmwer, noen subaruer...

Den må være lett å skru på, billig i deler, manuell girkasse. Og helst ha litt kraft så jeg kommer meg opp bakkene her :p

Lett og skru og billige deler. Så holder du deg unna BMW, Audi og Mercer. Jo nyere bilen er, jo vanskligere er det. De merkene jeg nevner der, er det dyre deler til. Jeg kjøere en Yankee bil, og i fjor, så måtte jeg skifte noe styrings greier og et par andre plonger, som jeg ikke husker navnet på. 20K. En kompis, skiftet samme styrings delen, på sin Audi: 26K.

Skal du ha en bil, som du får billige deler til. Slå opp Biltema katalogen, og si hvilket merke de får mest deler til, fra de. Da har du sikret billige deler til bilen.

Lenke til kommentar

Fortsatt et godt halvt år til før jeg tar lappen, så mye kan jo skje med tanke på valg av første bil.

Så langt blir det nok mer praktisk enn kebabtralle, så en eller stajonsvogn blir det nok på meg.

Helst Legacy/forester og herme litt etter denne karen ;)

Men han har kostet på en god del i motor og oppgraderinger, så det får jeg ta når jeg har fast jobb.

Lenke til kommentar

Kjøp en tanks, done! :p

Fortsatt et godt halvt år til før jeg tar lappen, så mye kan jo skje med tanke på valg av første bil.

Så langt blir det nok mer praktisk enn kebabtralle, så en eller stridsvognblir det nok på meg.

Helst Legacy/forester og herme litt etter denne karen ;)

Men han har kostet på en god del i motor og oppgraderinger, så det får jeg ta når jeg har fast jobb.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Jeg var seriøs... hvis man bryr seg om å ta seg ut i bil så må man ikke tro man ser noe bedre ut i en gammel bmw enn en polo. Bare min mening da, hvis noen brydde seg...

Må nesten si meg enig der. Skulle jeg først hatt BMW, så er det ikke noe annet som duger enn M-serien. M5, M6....alt det andre kaller jeg rett og slett søppel.

Det er ikke annet en kebabtraller for de som syns de er kule.

Hadde en Toyota Corolla 1987, som hadde såpass sprek motor (Orginalt). At det var mange biler som slet med å holde meg/ta meg. Ikke alltid man trenger kjente "spreke" bilmerker, for å ha en sprek bil ;)

Det er noen av de mer vanlige bilene som overrasker ja....hehe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...